Cat te fura in 4 ani

Curtea de Conturi: din 100 de lei cheltuiți de stat, 40 se fura!

40% din cheltuielile statului e deja enorm. Dar situația reala e mult mai grava. Curtea de Conturi ascunde adevarul.

Orice patron, care a încercat sa vândă ceva statului, va poate spune ca spaga a ajuns la minimum 50%. Iar in anumite domenii (asfaltările si construcția de drumuri) s-a ajuns la…90%. In 2003, contractul semnat de Adrian Năstase a dat companiei Bechtel 1.3 miliarde de euro, pentru 52 de kilometri amarați de autostrada: din care 1 miliard i-a intrat lui in buzunar. Pai a fost mic copil, fata de ce se întâmpla azi, după 10 ani.

Practic, Statul știe deja ca firma aia de drumuri o sa ia banii si n-o sa facă nimic: ca din 10%, nici n-are cum! Atunci, pentru ce o mai plătesc politrucii? Pentru…complicitate!

Cat cheltuiește statul in 2013?

Bugetul de stat este de 49 de miliarde de euro (ca pe Ponta l-a apucat optimismul si cheful de cheltuiala). Din acești bani:

  • 7 miliarde sunt pentru contracte de stat (deci spăgi).
  • Restul, 42 de miliarde sunt pentru asistenta sociala, pensii, salarii bugetari si plata datoriei externe. Adică pentru plata protecției sociale si menținerea socialismului românesc.

Se vede clar din structura bugetului, ca partidele s-au aliat cu o parte a populației (aia cerșetoare, leneșa si proasta), ca sa jefuiască cealaltă parte a populației (aia care încă mai muncește si plătește taxe).

“Ne lăsați sa furam, si va dam si vouă un os de ros”. Asta este adevăratul principiu al comuniștilor. Nu “dreptate pentru toți” (aiureli!).

Cat se fura in 2013?

Conform Curții de Conturi, 40% din 7 miliarde: adică 2.8 miliarde de euro pe an!

In realitate, mult mai mult. Sunt si alte spăgi, pe care Curtea de Conturi nu le vede, dar le știe o tara întreaga:

  1. Spăgile date de bugetari la angajare (bani pentru partid si pentru ministru). Te pomenești ca n-ați auzit niciodată de așa ceva…
  2. Spăgile date de falșii pensionari de boala si de asistați social, ca sa li se aprobe dosarele falsificate. Nici asta n-ați auzit, nu-i așa?

Cine nu e rupt de realitate, sau mafiot, recunoaște ca toate astea sunt adevărate. Iar banii furați prin aceste robinete, nu sunt din buzunarul cu 7 miliarde: ci din buzunarul celalalt, social, cu 42 de miliarde. Cat se fura din buzunarul acela? Pai, din dosarele de pensii de boala, peste 90% sunt falsuri (iar pensionarii de boala sunt foarte mulți). La fel si cu dosarele de ajutor social pentru adulții buni de munca (ajutor care, de fapt, nici n-ar trebui sa existe).

Deci din banii de pensii, asistenta sociala si salarii bugetari, peste jumătate este plătit inutil si ilegal: adică furat. Asta înseamnă o pierdere de circa 15 miliarde de euro pe an! Din care, spaga propriu zisa e mult mai mica decât in cazul contractelor de stat: cam 10%.

Total spaga partide: 2.8 +1.5 = 4.3 miliarde de euro pe an. Adică peste 17 miliarde de euro in 4 ani.

Si va mai mirați ca se bat ca chiorii pentru putere?

Pai cum sa nu-i omori?

Românilor le place sa dea toata vina pe politicieni: dar adevărul e ca 8 milioane de asistați sociali, bugetari șpăgari si falși pensionari, sunt la fel de bandiți. Doar ca nu câștigă la fel!

In Mafie, nu exista doar sefi, capo di tutti capi. Exista si căpitani, locotenenți, soldați. Dar vinovați sunt cu toții. Si când sunt prinși, toți sunt condamnați. Pentru ca nici un sistem mafiot nu rezista, fără mulțimea de susținători care muncește pentru el si care îl tine in viața.

La fel si cu românii. Mafia politicienilor este susținuta activ, prin complicitatea acestor milioane de români. Toți aceștia trebuie exterminați:

  • Șefii, pe loc, in piața publica, fără procese de ani de zile: ca exemplu!
  • Complicii mărunți trebuie lăsați fără bani de la stat: sa-si câștige pâinea muncind, sau sa moara de foame.

Socialismul se spânzură singur.

Masele de cerșetori au început sa se revolte in toata Europa, pentru ca nu-si mai primesc pomenile (pe care putorile le considera “dreptul” lor). Iar revoltele vor matura de la putere vechile partide: deja, in Italia, s-a produs incredibilul.

Mișcarea Antitaxe încurajează aceste violente de strada (cum sa nu-l încurajezi pe dușmanul care-si baga singur cuțitul in burta?).

De aceea Mișcarea Antitaxe susține oficial pedeapsa cu moartea. Si tot de aceea am creat Brigada Vlad Țepeș, aripa paramilitara a Mișcării. Pentru ca prea se fura fără frica in România: pai, ia sa le fie frica!

Nu pace aducem noi in tara: ci sabie!

SO
25 martie 2013 • 10:00 AM
Oare astia chiar nu se gandesc ca am ajuns japca Europei? De ce oare nu le pasa? Nu se gandesc oare nicun pic la urmasii lor, nepoti, stranepoti? Cat de imbecil a fost Ceausescu dupa ce a fost ciuruit a plecat in groapa doar cu paltonul de pe el. Oare ce pedeapsa ar fi potrivita pentru acesti tradatori?

Mihai Giurgea
25 martie 2013 • 10:03 AM
Exact aceeasi pedeapsa.

Pentru subminarea economiei nationale, trebuie inscrisa in Constitutie pedeapsa cu moartea, ca sa stie toti clar ce risca, cand semneaza contracte gen Bechtel.

SO
25 martie 2013 • 10:05 AM
De acord cu asta, dar nu cred ca e de ajuns. In toti acesti acesti ani Romania a regresat. Cumva trebuie recuperat prejudiciul. Si este imens. Altfel urmasii lor or sa ne rada in nas din supermasini.

Mihai Giurgea
25 martie 2013 • 10:07 AM
Bineinteles ca si recuperarea prejudiciului. E simplu: cati bani aveai inainte sa fii ales? ce salariul ai primit? cati bani ai acum?

A, zici ca ai si tu…”drept” de proprietate, ca si noi? Hahahaha…pe ce-ai furat n-ai nici un drept, tati!

manifest69
25 martie 2013 • 4:47 PM
Pe ce-ai furat n-ai nici un drept. Asta o pun in rama. Se aplica si la urmasi ?

Adica se confisca si vila copilului de bani gata ? Sau masina nepotului ?

Bogdan
25 martie 2013 • 10:11 AM
Exista legea. Pedeapsa nu e cu moartea, ci cu detentiunea pe viata. Dar cine o aplica?
(ART.165 CP)

umbra
25 martie 2013 • 8:38 PM
Bogdan…da asta e legea….chiar strimba…(tu platitor de taxe il intreti si pe el….in detentie)… si nu cred ca incalzeste pe nimeli ca-l lipesti de libertate….cum sa faci cadru legal sa-l faci sa plateasca material…..sa-i iei dublu,triplu sumei furate …nu sa-l reeduci sa nu mai faca ci sa-l TAXEZI…

Cosmin
26 martie 2013 • 10:58 AM
Un condamnat, intr-un sistem corect, ar trebui sa isi pierda nu doar libertatea de miscare ci si libertatea de optiune. Asta ar putea insemna ca poate fi vandut si folosit ca sclav (demnitatea este un atribut al omului liber).
Cred ca stiu cum ai trata un asemenea sclav daca ai aveai oportunitatea de a pune mana pe el. Nu saracia ii sperie ci frica de a deveni paria societatii.

dictaturajustitiei
25 martie 2013 • 10:09 AM
Bună dimineața !
Aveți dreptate, Curtea de Conturi minte ! Procentul nu este doar de 40%.

Victoras de la oras
25 martie 2013 • 10:10 AM
Discuţiile din Bruxelles nu au reuşit în schimb să calmeze spiritele în Cipru. Potrivit Sky News, un dispozitiv explozibil a fost detonat în interiorul unei sucursale bancare din oraşul cipriot Limassol.

Martorii susţin că doi atacatori mascaţi au spart un geam şi au aruncat explozibilul artizanal în clădirea ce aparţine Bank of Cyprus, după care au fugit.

Mihai Giurgea
25 martie 2013 • 10:12 AM
Asta se va intampla in toata Europa, daca incearca nationalizarea conturilor bancare. Ba chiar mult mai violent.

Plus ca toate bancile spaniole, franceze, romanesti etc, se prabusesc instantaneu. Lumea o sa se bata sa-si scoata banii din ele.

alegeliber
25 martie 2013 • 10:19 AM
hahaha, ne asteapta o depresiune ca in ’30, doar ca la scara mult mai mare 🙂 )), scoteti-va banii cat mai repede din banci sa grabiti colapsul sistemului!

SO
25 martie 2013 • 10:22 AM
In toata povestea asta trebuie sa existe un interes al unei entitati. Eu pur si simplu nu inteleg de ce bancile nu sunt lasate sa falimenteze. Pur si simplu in felul asta se prelungeste la nesfarsit agonia sistemului. Eu inteleg ca oamenii si-au pus economiile la banci, dar o banca in sine este de asemenea si riscanta. Riscurile si beneficiile trebuie asumate de toti cei implicati. Eu asa vad ca ar fi normal, ma astept la dobanda dar in acelasi timp trebuie sa fiu constient ca exista si un anumit risc sa pierd banii. Daca tot guvernele hotarasc soarta economiilor mele, atunci ce rost mai au banii in sine(in speta japca asta de Euro)???

1nu
25 martie 2013 • 10:16 AM
Bravo! Excelent articol! Imi place cum gandesti Mihai, si apreciez tot ceea ce ai realizat prin Miscarea Antitaxe! De acum nu ramane decat sa asteptam “potopul”. As mai avea ceva de adaugat. In toata schema asta cu indatorirea si apoi taxarea celor care muncesc si efectiv produc, un rol il are si sistemul bancar, banii veniti din imprumuturile externe ajung in sistemul bancar romanesc prin operatiuni repo cu scopul de a imprumuta si mai mult statul, bani care ar fi putut ajunge in loc, in sectorul privat! As vrea sa scrii un articol despre ceea ce fac cartelurile bancare impreuna cu ministerul finantelor si BNR-ul monedei noastre. Respect!

Supermario
25 martie 2013 • 10:22 AM
4,3 miliarde de euro pe an? Esti foarte rezervat! Pana la valoarea de 49 de miliarde de euro pe an a Bugetului mai sunt o multie de alte cheltuieli, toate pline de furaciuni. Uite structura lor, declarata chiar de Ponta:

http://www.romanialibera.ro/usr/imagini/2013/01/10//276128-bugetul-cetateanului.pdf

Dupa parerea mea furaciunile stau cam asa:
– Salarii – 10,2 mlrd euro – 25%
– Pensii – 11,1 mlrd euro – 10%
– Investiții – 7,8 mlrd euro – 50%
– Cheltuieli cu bunuri și servicii – 7,6 mlrd euro – 50%
– Cheltuieli cu asistența socială – 4,4 mlrd euro – 25%
– Dobânzi la credite – 2,5 mlrd euro – 5%
– Subvenții – 1,1 mlrd euro – 25%
– Contribuția României la UE – 1,4 mlrd euro
– Alte transferuri și cheltuieli – 2,9 mlrd euro – 50%.

Mie imi rezulta 14,185 mlrd euro pe an !!!

SO
25 martie 2013 • 10:23 AM
poate tragi o tura si pe porcisme.ro. 🙂 Amploarea e maxima. 🙂

Romania Jefuita
29 martie 2013 • 5:14 PM
O la la… http://www.porcisme.ro e de-a dreptul bestial!!!!! 😀

Supermario
25 martie 2013 • 10:34 AM
Creditele mari sunt realizate cu “aranjori”, care au si ei un comision. Inclusiv bancile dau ceva parandarat la guvernanti, direct sau indirect, ca sa-si poata plasa linistiti banii. Am pus 5% la dobanzile la credite, adica 125 milioane euro pe an, dar nu i-am adunat. Cu astia ar rezulta 14,310 mlrd euro pe an, adica 29,2% din banii de la Buget.

Mie incredibila suma mi se pare pe deplin credibila! Fata de PIB-ul previzionat de 139.8 mlrd euro suma reprezinta doar 10,2% din PIB. E cam putin pentru lacomia politrucilor si a familiilor lor…

Mihai Giurgea
25 martie 2013 • 10:48 AM
Deci zici ca se fura 56 de miliarde de euro pe mandat? Posibil.

Oricum e clar ca, la banii astia, mai bine platim anual cu 2 miliarde de euro, o firma de management profesionista, de nivel mondial. Putem sa angajam pe absolut oricine (chiar si pe Warren Buffet). Si sa-l dam afara cand vrem noi, ca pe orice firma: nu sa aiba 4 ani garantat! Ce-i aia, “garantat”?

Ce-i aia, guvern? Ce-i aia, partide? O adunatura de incapabili, care dorm in Parlament si n-au fost manageri in viata lor. N-au condus nici macar un closet privat!

Externalizarea guvernului (oficial, pe fata, cu factura) este absolut obligatorie pentru redresarea Romaniei si eliminarea coruptiei.

C
25 martie 2013 • 10:47 PM
Politicienii mai scot bani din fonduri UE. Apoi voi nu ați luat in calcul datoriile făcute in ultimii ani, 127 mld parcă asta era cifra in dec. Banii imprumutați au fost cheltuiți. Deci asta mărește sumele care puteau fi fraudate.

Sărim de 100% din bugetul cetățeanului? Ca bugetul politicianului este altul , ăștia lucrează cu contabilitate dublă (au auzit ei de termenul contabilitate in partidă dublă si probabil se gândesc că sunt două caiețele cu socoteli diferite 😆 )

John Galt
25 martie 2013 • 11:22 PM
O idee foarte buna pe care o tot repet de 2-3 ani..

Comicul
26 martie 2013 • 8:41 AM
🙂

discipolul
27 martie 2013 • 7:47 AM
Am observat ca nu se vorbeste deloc in public de banii sifonati de profesorii cercetatori. Nimeni nu se ia de ei pentru ca se urla ca cercetarea nu are bani, ca sunt saraci ,etc. Adevarul este altul : sunt foarte multi profesori universitari ce isi umfla buzunarele cu zeci de milioane de euro pe NIMIC. Am urmarit multe programe de cercetare in care s-au investit milioane de euro pe apa sambetei. Nu-i intreaba nimeni la ce a folosit acea investitie… au inventat ceva… au adus un progres in societate… NIMIC.
De exemplu sunt extrem de multe cercetari in agricultura, daca va uitati atent pe ce programe de cercetare se duc banii, aveti impresia ca dam lectii si olandezior in materie de agricultura, iar in realitate suntem varza.
Asta-i un mic exemplu, sunt sute:
“UNITATEA DE MANAGEMENT A PROIECTULUI MAKIS
Proiectul „Modernizarea Sistemului de Informare şi Cunoaştere în Agricultură” (MAKIS) este implementat de Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale (MADR) şi Agenţia Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor (ANVSA) prin Unitatea de Management a Proiectului (UMP). Acordul de împrumut dintre România şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, privind finanţarea proiectului a fost semnat la Bucureşti la 28 ianuarie 2005. Acordul a fost ratificat prin Legea nr. 170/2005, publicată în Monitorul Oficial 526/21 iunie 2005. La 24 iunie 2005, Consiliul Băncii Mondiale a aprobat intrarea în efectivitate a proiectului. Valoarea totală a proiectului este de 59,88 milioane Euro din care 41,4 milioane Euro din împrumutul la Banca Mondială 4758–RO şi 18,48 din contribuţia Guvernului României”
Sau daca aveti curiozitatea cautati asta pe net :
” Cercetare CEEX euro “

mos craciun
25 martie 2013 • 10:22 AM
Gunoaiele de politicieni care au jefuit tara trebuie urmariti ca si nazistii dupa WW2 si exterminati pana la ultimul . Tot ce-au furat trebuie recuperat , inclusiv ce au cheltuit . Sa munceasca urmasii lor ca sa acopere ce au furat “babacii” nu sa se lafaie din furaciunile acestora si sa rada de noi .

Eu
25 martie 2013 • 3:10 PM
De acord să fie urmăriți și să li se confiște tot ce s-a furat, inclusiv de pe la urmași.

Dar, să muncească urmașii lor pentru ce au făcut ei, nu e corect.

Elis
25 martie 2013 • 3:16 PM
Totodata sa fie verificate si rudele apropiete, parinti, frati, surori, veri, pentruca de cele mai multe ori averea se trece pe numele acestora. Firmele capuse sunt deasemenea inscrise pe numele lor.

bigbadsheep
25 martie 2013 • 8:33 PM
Ba da, să muncească. Că deh! păcatele unora se răsfrâng asupra următoarelor 7 generaţii – aşa zice BOR (parcă la catolici nu e aşa…). Prin urmare, să plătească nota de plată şi următorii, că pe baza mişmaşurilor făcute de “babaci” şi-au făcut şi ei avere (chiar şi aia legală, rezultată în urma confiscării celei ilegale). Eu, prin bunul simţ, nu aş putea să mă bucur de banii pe care nu i-am muncit! Sunt banii care îţi aduc cele mai mari probleme şi care îi pierzi cel mai repede.

idf
25 martie 2013 • 10:26 AM
Salut Mihai
1.Perfect adevarat , cu toate ca cred ca dimensiunea furtului e mult mai mare.

  1. Ai vazut toata tevatura cu congresul PDL-ului ? Ce nu inteleg imbecilii astia este ca PDL=PNTCD=istorie. Adica sunt pa , auf wiedersen , bye bye , ciao ciao . Indiferenet cine ar fi venit , castigat , plecat , pierdut etc etc … tot istorie s-ar fii numit. Si asa merita .
    3.Bai ce batalie e pe dreapta . PDL + Basescu cu ce va face el + miscari civice +etc Adica tot aia dar cu alte denumiri . Nu conteaza , pentru ca cioara vopsita nu mai fraiereste pe nimeni. Toti cei care vor avea porniri de dreapta vor merge pe mana MAT-ului.
  2. Scandalul cu Sabina si bentita tricolora. O chestie puerila si holliwoodiana. Oare astia nu au gasit altceva care sa distraga atentia poporului ? 😀

Mihai Giurgea
25 martie 2013 • 10:32 AM
Da, si eu cred ca Miscarea Antitaxe va spulbera tot ce-i sta in cale. Pentru ca exista multi oameni de dreapta in Romania care n-au cu cine sa voteze (si nu-l vor, nici picati cu ceara, nici pe Basescu, nici PDL-ul, nici partidele fantoma inventate de ei ca sa ramana in joc).

Unul din acesti oameni sunt si eu. Am infiintat MAT, pentru ca nu aveam cu cine vota.

articolul47
25 martie 2013 • 10:27 AM
Gastile de politruci numite partide seamana cu un ghem de scaieti. Se agata unii de altii si involuntar protejeaza nucleul. Nenorocirea este ca’s multi si iata ca nici criza nu reuseste sa-i doboare repede.
Daca am gasi si noi cativa Lee Oswald sa vezi cate locuri de parlamentari ar ramane vacante…

articolul47
25 martie 2013 • 10:39 AM
Apropos, poate cineva sa faca putina data mining sa afle cat din toata legislatia in vigoare data in ultimii 20 de ani este in mod real in favoarea mediului privat, a celor care au ales legislativul?
Spun “in favoarea” fiindca cred ca va fi mai usor de transcris.

bigbadsheep
25 martie 2013 • 8:36 PM
Fără data mining – preconizez un 0%. Poate sunt prea optimist totuşi.

C. P.
25 martie 2013 • 10:33 AM
Statul de drept s-a transformat in statul marioneta pentru cei care ne conduc. Institutia spagii a ajuns mai presus de Constitutie, Cod Penal sau Cod Civil! Coruptia are legea de partea ei!
Mi-amintesc de un batran de 80 de ani condamnat pentru ca a mutat niste tarusi batuti de executor dar cati din cei care deturneaza milioane si milioane de euro sunt condamnati cu adevarat? Cati nu capata pedepse cu suspendare ca si cum justitia le spune … „continuati”. Unde e actul de justitie si pedeapsa cand reduci pedepsele la jumatate si mai apoi la un sfert? Cati din cei care fraudeaza au returnat banii?
Am mai spus „contractul Bechtel” e un monument ridicat pentru slava coruptiei!

D.P.
25 martie 2013 • 11:01 AM
Fara coada toporul nu poate sa doboare padurea. La aceste cuvinte ar trebui sa mediteze si MAT pt ca intotdeauna exista o solutie.

Contractele gen Bechtel nu se fac la intamplare si fara sprijinul cuiva din interior. Aveti mai jos un link spre un articol care explica destul de bine fenomenul. Pt cei care au posibilitatea, le recomand sa citeasca acea carte.

Corina
25 martie 2013 • 12:30 PM
Excelenta carte!
Cand am citit-o m-a apucat un sentiment de deznadejde, gandindu-ma cat de vanduta o fi Romania.
Vedem fenomenul la suprafata si ne apuca groaza, dar cand realizezi ca e mult mai mult…

D.P.
25 martie 2013 • 12:40 PM
Corina, sa stii ca din pacate aceste practici se pierd in negura istoriei. Ele au inceput sa devina vizibile datorita mijloacelor de comunicatie actuale.

Sa speram ca tot datorita mijloacelir de comunicatie actuale vom reusi sa si schimbam ceva intr-un orizont de timp relativ mic. Avem nevoie de informatii si trebuie sa afle cat mai multi despre ceea ce se petrece in satele cortinei.

Cu cat discutam mai mult si cu cat diversificam posibilele variante care ar duce la normalizarea situatiei, cu atat vom fi mai aproape de reusita.

Eu cred ca o singura solutie nu poate rezolva toate problemele actuale, cum nici doctorul nu foloseste doar forcepsul, asa ca orice idee (oricat ar fi de nastrusnica) este binevenita.
😉

Jane Skimmer
25 martie 2013 • 7:01 PM
Negura istoriei…..

Da, in spatiul asta carpato-dunarean se jefuieste necontenit de 2000 de ani.

Banditii locali in asociere cu banditii straini. Uite ce scria Eminescu, cazuri concrete:

Practic, populatia activa, patroni si angajati in firme private reale, nu clientii politici, sunt sclavii clasei politice si a celor 8 milioane de asistati.

Casino 2011
25 martie 2013 • 12:46 PM
Corinuta draga uite si un extrait din interventia lui John Perkins. Sper ca deznadejdea sa nu se ampareze prea tare de tine sa faci cine stie ce prostie. Tara are nevoie de functionari si inspectori de nadejde pentru a colecta fondurile de care are nevoie cu disperare ca altfel capul le va fi scurat de gât, 🙂

Casino 2011
25 martie 2013 • 12:51 PM
oups, am citit doar titlul nu am vazut ca sunt si filmulete…nu stiu daca este acelasi dar..este bine de vazut. O sa vad si eu restul în pauza de lucru.

Cornel
25 martie 2013 • 10:34 AM
Eu cred ca sunteti tare indulgent cu calculul spagii.Spaga e peste tot in sistem si nu trebuie calculata doar in buget.. Firmele platesc o gramada de spagi pe langa taxele date statului. Anaf, autorizatii, functionari publici. Spaga face parte din intregul sistem stufos. Si la asa aparat birocratic, cred ca cei 17 miliarde nu sunt tot.

Alexandru Anitei
25 martie 2013 • 10:47 AM
Mai sunt cateva furturi care nu se vad:
1) spagile pt. aprobari. De ex spaga pt. o microhidrocentrala e cam 500.000E pt. avizele de constructie si 300.000E pt. punerea in functiune. (de aici se finanteaza toate SUV-urile de 80.000E pe care le vedeti pe strada. Orice antreprenor care ar munci banii, nu i-ar arunca pe astfel de masini)
2) furturile din regiile si firmele de stat. Nu numai Oltchim dar si Metrorex, Romsilva, CFR si multe altele sunt capusate si distruse si an de an dar beneficiaza de subventii mai mult sau mai putin directe de la stat pt. a acoperi pagubele.
3) furturile din redevente si din drepturi de utilizare mult subevaluate. Exemplul cu redeventele de la Petrom/OMV e doar exemplul cel mai cunoscut. Dar avem si altele. De ex. insula mare a Brailei e si acum “imprumutata” unei firme pe 2 lei/an in timp ce firma respectiva nu-si platesti darile la stat in schimb incaseaza subventii de milioane de Euro

Inca ceva ce priveste pensiile anticipate: varsta legala de pensionare e de 65 de ani ca aproape peste tot in EU. Dar stiti care e cea reala? 55 de ani (comparativ cu 64.5 in Germania si 62 in Franta).

In plus, am ajuns campioni mondiali la handicapati cu o medie de handicapati la populatie de cinci ori mai mare decat media europeana.

attMihail
25 martie 2013 • 11:52 AM
@Alexandru Anitei,
Referitor la pct. 1 de unde ai informatiile astea? Ma apropii de final cu o ivestitie asemanatoare, inclusiv am prieteni care au finalizat asemenea lucrari si n-am auzit nici unul de asa ceva.Spagi de 20-30-50 mil. am dat toti, dar…ce spui tu e cam mult.Ce puteri au acele MHC-uri de care vorbesti?Problema nr. 1 la MHC-uri sint taxele/chiriile lunare care ajung la cifre ametitoare, chiar daca n-ai terminat investitia.

Alexandru Anitei
26 martie 2013 • 12:18 AM
Am vb. cu un consultant care a lucrat pt. investitori cu hidrocentrale de 8-20MW. Asta era prin 2008-2009. Poate ca depinde de marimea investitiei. Tu ce date ai? Poate reusim sa deducem o ecuatie a spagii de aici 🙂 .

attMihail
26 martie 2013 • 8:25 AM
-In judet la mine inca nu s-au dat spagi mari.Au fost o vreme niste probleme (la nivel de tara) cu
concesiunea albiei minore, probleme care pentru multi s-au “rezolvat” cu spagi care porneau de la
5000E de caciula date la Ministerul Mediului la Bucuresti.
-In schimb, intr-un alt judet, atunci cind s-au apucat oamenii de construit MHC, a venit un consilier
de la CJ si i-a cerut beneficiarului 200.000E spaga, ca daca nu, nu mai recunoaste ca si-ar fi dat acordul la sedinta consiliului local cu investitia respectiva.A urmat un scandal monstru, care s-a finalizat cu renuntarea la investitie si multi bani cheltuiti degeaba.Asta s-a intimplat in jud. Suceava.
-Probabil mai e si o chestiune de putere instalata, atit eu cit si niste amici care au demarate asemenea investitii nu avem puteri instalate mari, maxim 1-1.5Mw/h.Mentionez ca doi din ei deja produc.
In schimb, spagi intre 10-50 mil. o sa dai de te saturi, la primarie, ape, cj, mediu, etc.
-Ca idee generala, multi cred ca asemenea investitii te imbogatesc, total gresit, amicii astia care deja
produc sint oarecum dezamagiti de ceea ce cistiga, multi nu stiu ca platesti si apa care trece prin
turbine, si ca cheltuielile lunare pot ajunge usor la 300-400 mil., bani care ii platesti inca
dinainte de a finaliza investitia!

Radu – Danut Munteanu
25 martie 2013 • 10:58 AM
Una nouă de pe la Românica:
Controale ITM cu dedicaţie (nu că asta ar fi ceva nou): N-ai trusă sanitară de prim ajutor? 6.000 lei amendă. Mâine, poimâine va fi ca-n bancul ăla: Ai şapcă? Nu. De ce n-ai şapcă? Amendă. A doua zi. Ai şapcă? Da. De ce ai şapcă? Amendă. Ha, ha, ha . . . Oare ce le-a mai rămas de scornit?

articolul47
25 martie 2013 • 11:15 AM
In ultimii 20 de ani, fiecare gasca de partid a fost atat la putere cat si in opozitie. Rezultatele obtinute se vad cu ochiul liber in Romania de astazi. Toti membrii acestor gasti sunt vinovati mai mult sau mai putin de transformarea Romaniei intr-o provincie si a poporului roman intr-o populatie. Stiut fiind ca memoria colectiva aproape ca nu exista, politrucii, schimbandu-si mereu pozitia – cand la putere cand in opozitie – scapa de raspundere si pedeapsa.

Domnule Giurgea, spre neuitare propun deschiderea unei liste negre a tuturor politrucilor care au contribuit la distrugerea Romaniei. De asemenea daca avem un bun jurist sa se scrie si rechizitoriul. Pot contribui simpatizantii MAT pentru crearea acestei liste adunand fotografii, date de identificare, contributia lor pentru pozitionarea in ierarhie, etc.

mos craciun
25 martie 2013 • 11:45 AM
Lista neagra ar trebui sa-cuprinda pe toti politicienii , de la baza pana la varf . Arata-mi tu unul care n-a pus botul la furaciuni . Nu cred ca ar trebui pierdut timpul cu liste , trebuie starpiti direct ca pe sobolani . Putin probabil sa fie pedepsit vreun nevinovat .
Era o vorba , cica nevastei sa-i dai peste bot chiar daca nu stii de ce , ca stie ea . 🙂
Asta trebuie aplicata la politruci !

articolul47
25 martie 2013 • 12:35 PM
Sigur ca toti ierarhizati in functie de contributia avuta.
Lista e necesara pentru mai multe scopuri primele fiind mijloc de presiune si publicitate.

catalin mihalceanu
25 martie 2013 • 11:43 AM
problema principala incepe tocmai de la sistemul de vot ,,democratic,, noi votam oamenii, viitori politicieni.nimic mai gresit. sa va dau un exemplu : postul de ministru al justitiei trebuie ocupat de orice candidat prin concurs.concursul trebuie sa fie in limba engleza.mai precis el trebuie sa stie raspunsurile in romana dar sa fie in stare sa le traspuna in engleza.testele vor fi grila exact ca la examenul de obtinere al permisului de conducere. partidele sunt libere sa-si trimita la examen cati candidati doresc.subiectele trebuiesc alcatuite de o comisie internationala a testarii viitorilor politicieni. ce sa faca alegatorii adica noi oamenii de rand…???? pai simplu! candidatii, viitori politicieni , vor sta si vor astepta sigilati in fata ecranelor cu touch screan si vor astepta votul subiectelor.deci noi in ziua alegerilor alegem pur si simplu numarul chestionarului.nu ne intereseaza cine candideaza.noi votam ce anume chestionar alcatuit de comisia internationala de testare a viitorilor politiceini va fi pe ecranul cu touch al potentialului candidat.sa stea tzepeni pe scaune si sa astepte votul.totul va fi electronic.cine obtine mai multi candidati care au raspuns corect aia sa conduca respectivul minister.cate ministere facem ? 50 ! ok cate judete avem ? 40 ! ok deci 200 de ministrii.gata cu parlamentarii.numai ministrii.ei vor face legi si ei le vor vota.cand se va vota o lege legata de justitie nu vor trebui consultati decat cei ce au reusit sa treaca testul la justitie. acest sistem este perfect.

Radu – Danut Munteanu
25 martie 2013 • 12:26 PM
Problema e că 50×40=2000. Şi atunci, unde mai e statul minimalist? În plus, la faza eu centrez eu dau cu capul, adică legiuitor = executiv devine extrem de tentantă chiar şi pentru un om „de bine“. Administrația centrală trebuie alimentată din taxa unică pe tranzacție comercială de X% (10 – propusă de MAT) iar administrația locală alimentată de o taxă civică unică, forfetară, de Y lei pe an pe cap de cetățean al comunității.

Laura
25 martie 2013 • 11:46 AM
Nu am descoperit de mult timp acest site dar de cand l-am descoperit a devenit preferatul meu. In sfarsit are cineva curajul sa spuna lucrurilor pe nume! Ceea ce se intampla in Romania este strigator la cer! Eu si sotul meu am emigrat de aproape un an de zile pentru ca ajunsesem sa ne enervam de fiecare data cand ieseam din casa. Din pacate nici aici nu am scapat complet de romani, mai ales de cei de etnie roma, cand ii intalnesti in supermarket ii recunosti de la o posta, urla si se comporta ca-n codru si ne mai miram ca europenii ne privesc ciudat cand aud ca suntem romani …

Gabi
25 martie 2013 • 11:55 AM
O mare parte din acei 8 milioane de asistați sociali, bugetari șpăgari şi falși pensionari, (bandiții despre care vorbiţi în articol) care menţin în viață statul social se regăsesc pe lista “Consiliul Naţional al Societăţii Civile (CNSC) ” al fostului colonel Dogaru.
Şefi de sindicate, asociaţii de pensionari, federaţii.. şi aşa mai departe. Ideea este că, dacă cineva chiar ar vrea să-i facă răspunzători; ei sunt acolo, deja listaţi, cu nume prenume, adresa de e-mail şi nr. de telefon. Pentru cine este interesat, iată adresa: http://cnsc-aderenti.blogspot.ro

Desigur, acolo veţi găsi [şi] asociaţii care nu ar fi trebuit să fie incluse pe lista lunea Dogaru; cele precum Asoc. Cascadorilor Profesionişti din România, Uniunea de Legume şi Fructe, Federaţia Romană de Fotbal, etc. Însă, cu câteva excepţii, acum aveţi la dispoziţie o listă destul de completă a reprezentanţilor asistaţilor sociali cu care statul roman cheltuie sume importante de bani.
Întrebarea este următoarea; foloseşte la ceva, cuiva, că activiştii şi reprezentanţii lor sunt cunoscuţi, si chiar recunoscuţi de stat.

mos craciun
25 martie 2013 • 12:29 PM
Exista la link-ul indicat de tine un “Indemn Catre Romani” semnat de PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) prof. dr. Mircea DOGARU .

Cum plm si-o fi luat si dobitocul asta doctoratul si titlul de profesor ? Daca si scarba asta este profesor doctor atunci eu sunt academician intergalactic .

Dan99
25 martie 2013 • 1:29 PM
Pe timpul lui Ceausescu, acest colonel se ocupa OFICIAL de propaganda.

Libertarianul Român
25 martie 2013 • 1:31 PM
Dogaru de un politruc facut militar peste noapte deoarece s-a casatorit cu fiica unui general dovedit agent KGB in anii 80. A lucrat la Institutul de Istorie cu Ilie Ceausescu si dupa 90 in presa militara. Un propagandist de partid o viata intreaga a fost recuperat la batranete de Voiculescu si antene pt a creea ideea ca militarii au fost distrusi de Basescu.
O faza de un comic cum nici in Caragiale nu gasesti era pe blogul cadrelor asa zis disponibilizate, cand Dogaru injura de mama focului pe Gabriel Oprea(din tradator si jigodie nu-l scotea), dar cand Oprea a cazut in picioare si din guvernul Boc a intrat in guvernul Ponta ca sef al apararii jegul de saptamana trecuta era saptamana asta domnul general dr.Gabriel Oprea:))
Chiar nu glumesc, de vineri [pana marti parca deja se schimbase placa.
Niste slugoi imputiti fara coloana vertrebrala, bine ca nea ferit cel de sus de un razboi condus de astia ca muream pe capete ca prostii.

Gabi
25 martie 2013 • 5:39 PM
Întradevăr, întâmplarea aceea a arătat cât de ipocriţi sunt aceşti indivizi care, şi astăzi, încă se tot bat cu pumnu`n piept c-au fost militari. Or fi fost… dar au şi beneficiat de un serviciu călduţ în care nu făceau nimic toată ziua. Lor li s-au alocat apartamente gratis în blocurile construite de militari în termen. Pe deasupra, mai aveau un salariu peste media normală, hrana gratuită la popotă, uniforme gratuite, magazine speciale, etc …însă majoritatea aveau şi obligaţia să-şi toarne vecinii. Mulţi dintre ei erau informatori sub acoperire.

Okay, asta a fost atunci, însă vremurile alea au trecut. Ce âi face să aibă tupeul ăsta imens chiar şi acum pe timp de criză? Până la urmă, în ce război au luptat aceşti indivizi? (desigur, în afară de-a fi tras în propriul popor în `89).

Cât priveşte generaţiile actuale (de militari), păi şi ei sunt varză. Stăteam de vorbă c`un amic care are un butic în Deveselu, zicea că ofiţerii români atunci când sunt puşi în situaţia de-a schimba câteva cuvinte cu omologii lor străini, nu ştiu o boabă de limbă străină. Dovadă că până şi la academiile militare actuale se dă rasol. Alţi bani de la buget aruncaţi în vânt.

Libertarianul Român
25 martie 2013 • 6:47 PM
Lucrul despre care nu sufla o vorba Dogaru si ai lui este faptul ca odata cu trecerea la o armata dupa recomandarile NATO cu 75000 de angajati militari+civili, foarte multi ofiteri si subofiteri au pensionati la 45 de ani cu solde enorme “compensatorii” pt mai putinde 20 de ani de frecat menta, sa nu uitam ca li s-a pus la vechime si liceul militar, lucru ce este o discriminare pe fata.
Sa vezi saracii militari ce nu mai puteau de oboseala sa lucreze in armata, odata pensionati ii regasim ori pe la firme de paza si protectie in functie de directori, ori ca functionari in primarii, asta pt cei mai fraieri, care nu i-a dus capu sa se privatizeze.
Sistemul a avut grija de ei, consiliile judetene, directiile,primariile sunt pline de ei. N-au murit de foame cum urla Dogaru peste tot.
Sa nu uitam dupa cum a zis Ponta cu gurita lui frumoasa “90% din pensiile militare au crescut sub ministrul Oprea”.
Aia 10% de fac galagie sunt cei ca Dogaru, ofiteri politici asimilati militarilor de cariera pensionati cu o lege speciala prin care primeau o pensie pentru care nu au contribuit in anii de activitate.
Si sa nu uitam o ordonanta de guvern pt pensionarea cadrelor militare prin care primeau pensie 80% din salariul si sporurile ultimei functii detinute.
Caz real: colonel se muta pt ultimele 2 luni de activitate pe un post la minister cu salariu dublu si sporuri de tot felu si este inaintat si general cu 1 stea si iese la pensie de pe acest post cu o pensie dubla fata de cat i se cuvenea conform contributiei.
Cred ca si azi mai e in functie ordonanta, nu am mai urmarit subiectul.

bigbadsheep
25 martie 2013 • 8:48 PM
La Academia Militară totul e posibil. E ca la preoţie. Toţi au har şi toţi au chemare. Şi straniu că a făcut studiile în timpul comunismului si pe manuale vechi deja în acea vreme – dar tot comuniste. Aşa că… proaspăt viitor are ţara asta.

Blatula
25 martie 2013 • 12:22 PM
E prea tarziu sa se mai faca ceva, sistemul este putred pana in maduva oaselor si se intampla asa cel putin de la fanarioti incoace. Cei care chiar vor sa faca ceva sunt in minoritate si pur si simplu nu au sanse, sunt izolati si eliminati. Singura solutie la care ma duce capul -altii poate gasesc ceva mai bun- este o catastrofa generala, care sa rascoleasca sistemul si natia din temelii si apoi sa se ia totul de la capat.

Dani
25 martie 2013 • 12:39 PM
Mi se pare cam mult (8 milioane) de asistati social si aruncand mereu vina pe ei pt situatia economiei ,in conditiile in care totalul populatiei este de 16-17 milioane maxim ca restul sunt plecati afara.5 milioane de pensionari nu ai ce sa le faci : doar sa-i faci vinovati ca doar ei i-au votat pe USL-isti restul de 3 mil de asistati social poate chiar sunt amarati, cu multi copii, oameni cu handicap,oameni bolnavi.Sunt clar si oameni care primesc bani de la stat ilegal ,pensionati inainte de termen ajutoare pt intretinere ,handicap .etc.. dar acestia sunt maxim 5% ,adica vreo 150.000.Ce vreau sa va spun este ca din cauza a 150.000 de hoti faceti vinovata jumatate din tara si sa nu uitam ca acei 150.000 care primesc pomana au fost ajutati de sistem sa obtina bani degeaba de la stat.deci totul duce la comunistii care ne-au condus din 90 pana azi.Trebuie sa ne facem griji ca suntem o tara(ocupata) si politicieni au contribuit la subminarea economiei nationale de 23 de ani.a fost vorba de ordine absurde ,furturi fara sens ,privatizari fara sens si bineinteles FALIMENTARI PE BANDA CU MULTA VOINTA.

Bancherul
25 martie 2013 • 12:56 PM
Citat din articol: “Masele de cerșetori au început sa se revolte in toata Europa, pentru ca nu-si mai primesc pomenile (pe care putorile le considera “dreptul” lor)”.

Tu esti evident una din aceste putori. Si, exact cum spunea Mihai, te revolti chiar impotriva sistemului TAU. Iar eu ma bucur!

Pentru ca dupa ce o sa ne ajuti sa doboram partidele si idioata de democratie, o sa sa-ti bagam si tie mintile in cap 😆

mos craciun
25 martie 2013 • 1:33 PM
O mica corectie : comunistii care ne-au condus din 1945 pana azi . De-acolo porneste radacina raului, poate chiar mai devreme , din 1921 cand a luat fiinta PCR. Sau ca sa gandim mai departe : ce bine ar fi fost sa fi avortat doamnele Marx , Engels si Ulianova .

Comicul
25 martie 2013 • 2:31 PM
Si copiii si batranii intra la categoria asistati sociali. 😛 Cata vreme nu lucrezi pentru banii tai, esti asistat. De aici 8 milioane asistati. cu toate ca Mihai a fost bland si nu i-a inclus si pe aia care nu usnt inregistrati si care nu au acte. Daca-i pui si pe aia ajungi la 9 milioane.

cristi
25 martie 2013 • 3:35 PM
Da.. 9 milioane..de fapt mai multi vreo 13 milioane;)

cristi
25 martie 2013 • 3:38 PM
batranii nu-si merita banii? o pensie amarata de 300 lei? un copil nu-si merita alocatia de cacat de 40 de lei? esti dus tata cu pluta undeva in larg;))

bigbadsheep
25 martie 2013 • 9:16 PM
Nu Cristi. Cam tu eşti dus cu pluta. Şi se vede că totuşi nu eşti cititor al acestui blog, cel puţin nu frecvent şi nu de multă vreme. Altfel ai fi înţeles de ce bătrânii şi copiii nu-şi merită asistenţa socială. Şi atenţie că aici nu se discută ideea că absolut toţi nu merită pensia sau alocaţia. Dar mare parte – undeva la 99%, nu şi-o merită. Şi îţi dau exemplu pe al meu “tată” – cine mi-a citit comentariile ştie cum simt faţă de ei. A ieşit la pensie la 50 de ani (în 2000) cu 47 de ani pe cartea de muncă – era chestia cu vechimea teoretică faţă de cea practică – la 1 an calendaristic îi mai erau adăugate vreo 4 luni, dacă nu mă înşel, de vechime deoarece munca era “periculoasă” – ce făcea? Impiegat de mişcare la CFR. Ok. În ’89 avea abia 12 de vechime “reală” în CFR, făcând până în 2000 alţi 11 ani. Deci a cotizat efectiv la sistemul de pensii doar 23 de ani. Să fim indulgenţi şi să facem 30 de ani – că a mai făcut şi ucenicie. A ieşit la pensie cu suma de 9 milioane de lei. Gândeşte-te că ia constant această sumă de 13 ani, lună de lună. Întrebarea normală, ca să îţi dai seama de ce se susţine pe acest blog, că majoritatea sunt asistaţi sociali, este: echivalează suma cotizată la pensie timp de 30 de ani cu suma încasată în cei 13 ani de după pensie? Sunt echivalente condiţiile economice de atunci cu cele din ultimii 13 ani? A ieşit la pensie la 50 de ani, după ce a făcut o muncă în care nu s-a extenuat niciodată fizic şi foarte puţin psihic, fiind mai mult un atlet al barurilor şi restaurantelor. Şi eu, cu puţina mea muncă, trebuia să îi plătesc lui pensia când încă era în stare să lucreze – da! să dea şi cu sapa! Sau să îi plătesc lui tratamentele medicale pentru viciile lui – a fumat şi a băut până a dat în diabet, ciroză şi obezitate? Nu! Nici nu mă gândesc. Şi nici nu oblig pe altcineva să o facă.
Acelaşi mod de gândire şi pentru faza cu copiii. O cunoştinţă de-a mea a născut pe durata a 12 ani 5 copii. Ultimul la vârsta de 43 de ani. Si toată viaţa nu a muncit decât 10 ani ca poştăriţă, pe vremea comunismului. Merită acei bani de alocaţie pe care i-a luat şi încă îi ai – ultimul abia peste doi ani face 18? Nu. Eu în schimb “mi faccio un mazzo” – adică mă rup în două să-mi fac o familie şi să o susţin, fără să cer nimic nimănui. Şi ar trebui să le plătesc asistaţilor din munca mea starea şi stările lor? Nu mersi.
Îmi cer scuze pentru “micul” articol dar trebuie cineva să le explice “like to a five years child” cum stau lucrurile la aceşti “miloşi” şi purtători de grija altuia.

idf
25 martie 2013 • 9:40 PM
Cristi
normal ca merita. Banii tai. Cine ce merita banii mei decid eu ,nu statul! Capisci ? Ti se pare ca nu e mult ? well , am impresia ca nu ai facut tu banii aia .

Casino 2011
25 martie 2013 • 12:55 PM
Bank of Cyprus: une ponction de 30% au delà de 100.000€

http://www.lefigaro.fr/flash-eco/2013/03/25/97002-20130325FILWWW00414-bank-of-cyprus-une-ponction-de-30-au-dela-de-100000.php

GabrielC
25 martie 2013 • 1:02 PM
Mi mi-e teama de o noua nationalizare; Asta pentru ca bunicii mei ( de ambele parti) au suferit una; Din care – unu` s-a spanzurat iar al doilea s-a autodistrus ( citeste ” baut tot restul vietii pana nu stia de el);
In urma au ramas parintii mei- cu o frica de nedescris; Pe care- zilele astea mi-o transmit si mie;
Daca n-as avea decat o carpa-n fund ( si un apartament de doua camere intr-un cartier marginas) su m-as teme; Insa lucrurile stau altfel ( muncesc “la privat” din 94) si tare mi-e ca agoniseala de-o (aproape) viata mi se duce intr-o zi;
Nici nu mai stiu ce-i de facut; Pe de o parte- as vinde tot si m-as muta in alta tara; Numai ca …unde? In Canada ( pe care am vizitat-o acum ceva timp) este aceasi communism ( ba uneori mai putin mascat)- idiotii aia au legile atat de stricte incat daca pui prea multe intrebari risti sa vina pe la tine sa te intrebe “de unde ti-a venit ideea?” )
Doream sa mai achizitionez o locuinta acum 2-3 luni; Bine am facut ca am amanat; Acum in noul cod – un executat are dreptul ca sa fac apel la executare; asta inseamna inca o judecata ( niciodata mai putin de 1-2 ani); Adica cumpar un lucru- si nu ma pot folosi de el- pentru ca idiotul care l-a pierdut “la banca” mai are drept sa se judece cu banca inca o data; Iar tu…stai si astepti;

Libertarianul Român
25 martie 2013 • 1:40 PM
Nu am auzit pana acum de Calin Georgescu, dar dupa ce l-am vazut la Nasul imi dau seama ca este un adevarat profesionist. Nu am auzit politician sa vorbeasca despre probleme reale cum face omul acesta.

http://www.nasul.tv/2013/03/19/nasul-19-martie-2013/

Interviul incepe in partea a 2-a a emisiunii, va asigur ca merita sa-l vedeti.

Gabi
25 martie 2013 • 5:51 PM
L-am urmărit şi eu la Naşul în direct pe dl. Călin Georgescu; mi s-a părut un om extrem de interesant. G. Moraru l-a întrebat de vreo două ori cum ar putea fi convins să devină premierul României. Nu cunosc din ce background provine dl. Călin Georgescu, însă dânsul are o înţelegere foarte bună asupra competiţiei actuale internaţionale şi o excelentă viziune economică/investiţii pentru viitor (mâncare, apă, energie). Aştept să-l revăd cu interes.

Libertarianul Român
25 martie 2013 • 7:09 PM
Georgescu face parte din Clubul de la Roma si este prieten cu Isarescu. La o cautare pe google gasesti numai bloguri ultra ortodoxe care din mason si antichrist nu-l scot.

Aici e o lista interesanta cu membrii clubui de la Roma din Romania. Mioara Roman, IOn Iliescu si Emil Costantinescu printre multi altii pe care nu-i cunosc,dar deja miroase a acelasi rahat, dar mai frumos ambalat.
Omu e cu 100 de clase peste Ponta, Antonescu si Basescu la un loc in ceea ce priveste o viziune de guvernare a tarii si are cunostiinte economice reale. Problema este ce faci cu toata gasca de securisti transpartinici care controleaza economia si tara.

Robespierre
25 martie 2013 • 2:20 PM
“Asasini economici” de-afara ? – Hmmmm…diversiune, la noi asasinii sunt cat se poate de neaosi: partidele !!!
Nastase, Roman, Basescu, Isarescu, Videanu, Voiculescu, Udrea, etc.
Ei sunt, cu voia Dvs, primii pe lista. Lista numelor cu bani furati ce vor fi recuperati. Exista companii (cu actionari fosti membri ai unor servicii secrete) cu acces la date si de pe Venus…Contra comision din recuperare, la ei nu exista nu se poate, vezi F.Marcos, Mubarak, Jemael, Ali Bhuto, Somoza, etc.

Cum recuperam? Pai scriem niste mailuri aici http://star.worldbank.org/star/, in spatele unor denumiri respectabile stau profesionisti in domeniu.

Libertarianul Român
25 martie 2013 • 3:02 PM
Salvarea Ciprului cu un pret enorm…

http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-14487545-cipru-depozitele-peste-100-000-euro-bank-cyprus-vor-taxate-circa-30-oficial.htm

cristinel
25 martie 2013 • 3:45 PM
Acuma vroiam sa postez si eu. Pe la 30% se invarte suma in mai multe ziare, chiar si straine. Desi era vorba ca se poate nationaliza pana la 40%.
Iti dai seama, sa ai un milion de ieuro si sa te trezesti a doua zi dimineata fara 300.000? 🙂 ))))

rammon
25 martie 2013 • 4:31 PM
Au salvat Ciprul… imi vine sa zambesc. “Dar deschiderea bancilor marti e incerta”… Nush care analist a zis ca nu se vor mai deschide niciodata 🙂 Ce nu si-au dat seama tampitii din UE e ca au comis-o iremediabil. Asa ceva nu se mai poate repara.

C
26 martie 2013 • 8:09 AM
Deja Grecia si Spania au raportat retrageri masive de capital din banci. Pana o rezolva cu Cipru cad celelalte …

Cornel
26 martie 2013 • 10:11 AM
Cristinel, nu ca ar avea importanta dar din cate stiu eu taxeaza cu 30% exact ce trece de 100k. Adica daca ai 1 mil iti vor taxa 900k. Parca asa e, nu ?

unusialtu
25 martie 2013 • 3:29 PM
Se pare ca pana la urma situatia in Cipru a ajuns de unde a plecat taxarea depozitelor + doua trei banci “desfiintate”.

Libertarianul Român
25 martie 2013 • 4:03 PM
Sunt sigur ca or sa inceapa si cu propaganda comunista ca am luat doar de la bogati, care dupa cum stim sunt rai de la natura ca sa protejam boborul. Ce nu realizeaza boborul este faptul ca ei urmeaza. Birocratii astia jegosi nu se lasa pana nu ajungem cu totii ca in Cambodgia lui Pol Pot unde singura propietate a individului era un bol si o lingura
Birocratii astia sunt ruptide realitate. Se promoveaza intre ei, toti umbla o viata intreaga numai pe burse si ong europene unde sunt spalati pe creier, iar pe la 30 de ani ii vezi direct in politica. UN om care s-a plimbat o viata intreaga pe bani altora va face tot ce ii sta in putere sa-si mentina statutulde privilegiat.Piata libera este cel mai mare dusman al acest non-valori cu doctorate si in fund.

Lawyer I
25 martie 2013 • 4:54 PM
pai problema nu sunt neaparat bogatii pt ca depozitele nu sunt doar ale rusilor si ale engezilor de pe insula afroditei

cum au mai spus si altii depozitele spalatorilor de bani nu stau doar in cipru se misca si firmele off shore din cipru nu sunt obligate sa isi miste banii doar din contul din cipru (intre noi fie vorba bancile din Cipru sunt foarte scumpe sau cel putin asa m-a informat un client care a renuntat la Cipru in favoarea Maltei mai ales din cauza unor comisioane forte mari la transferul de sume din cipru in alte state UE sau non UE)
norocul lui a fost ca in momentul cand a transferat partile sociale din offshore-ul din Liban in cele din Malta si Cipru a ales sa fie majoritar ala din Malta ca nu prea avea incredere in ciprioti (se pare ca a avut noroc)

cred ca majoritatea conturilor inclusiv cele cu peste 100.00 euro aparatin in majoritate cipriotilor si nu expatilor din insula dar in lipsa unor date concret nu pot decat sa speculez

ces
25 martie 2013 • 4:34 PM
practic este vorba de desfiintarea semiparadisului fiscal din UE pe numele anterior Cipru acum fiind numit prima colonie oficiala a UE

manu144x
25 martie 2013 • 4:37 PM
Ţara arde, ei vor să facă stadioane imense.
Incredibil:
http://www.prosport.ro/fotbal-intern/liga-1/proiect-grandios-pentru-dinamo-planul-noului-stadion-si-care-este-piesa-de-rezistenta-a-viitorului-complex-sportiv-10687531

unusialtu
25 martie 2013 • 10:51 PM
paine si circ, cu paine mai greu, cu circul nu e nici o problema

Marian Androne
25 martie 2013 • 4:56 PM
CITITI CU ATENTIE !!!!!!

BULLET: BUNDS: June Bunds extend gains to fresh session……
25-Mar-2013

BUNDS: June Bunds extend gains to fresh session high at 144.64 as trader focus
on newswire headline quoting Eurogroup chief Dijsselbloem saying “Cyprus bank
restructuring plan should be seen as template for rest of eurozone”. June Bunds
are up 24 ticks at 144.61.

Intre timp, EURUSD a cazut sub suportul 200-dMA 1.2882, iar S&P500 rejected above 1560. Ce urmeaza?

stx
25 martie 2013 • 7:43 PM
Urmeaza o curba de sacrificiu in versiune moderna.

Dezechilibrele economice generate de politicile socialiste actuale se vor corecta fie de politici tip Merkel sau Dijsselbloem (varianta optimista), fie le corecteaza piata cu dezastrul de rigoare.

Casino 2011
25 martie 2013 • 6:42 PM
no comment

Rumeurs de dégradations de l’Italie

http://www.lefigaro.fr/flash-eco/2013/03/25/97002-20130325FILWWW00529-milan-perd-26.php

mugur
25 martie 2013 • 7:03 PM
Raiffeisen SEE Region Holding, un vehicul austriac cu statut juridic de SRL, a preluat 99,5% din acţiunile Raiffeisen Bank România, a şasea bancă locală după active, înlocuind banca-mamă Raiffeisen Bank International (RBI), care a decis să schimbe structura prin care controlează subsidiarele din regiune.

http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/un-srl-austriac-a-devenit-actionarul-majoritar-al-raiffeisen-10687624

se pregateste ceva 🙂

Mihai Giurgea
25 martie 2013 • 9:12 PM
Cu siguranta! Raffeisen are probleme cu filiala din Romania. Sa infiintezi o alta firma si sa-i transefri gratis actiunile tale la Raiffeisen Romania, este primul pas spre declararea insolvabilitatii.

E o manevra clasica de evitare a responsabilitatii si limitare a pagubelor, ca sa nu se raspandeasca.

idf
25 martie 2013 • 9:43 PM
Am impresia ca noi (marea majoritate ) nici nu ne imaginam ceea ce urmeaza.Sper sa fiu pregatit!

RomaniaTricolor
26 martie 2013 • 9:12 AM
@idf
“nici nu ne imaginam ceea ce urmeaza”…am inteles ironia.

Poftim, ce urmeaza: “Taxa pe depozitele bancare, un model pentru Zona Euro”. Cine a zis asta?
http://www.realitatea.net/declaratia-care-a-bulversat-bursele-taxa-pe-depozitele-bancare-un-model-pentru-zona-euro_1143441.html

Schengen..hahaha, avea dreptate USL-ul, cine are nevoie, la ce bun?..pai aici si noi putem sa facem acelasi lucru, luatul in deradere al proprietatii este sport national la noi si nu numai dupa ’89, avem experienta garla, ca doar n-o inventa olandezul ala apa calda…

Asa cum am spus si pe blogul rumaniamilitary intr-o discutie, definitia proprietatii e una singura si extrem de simpla: Proprietatea este forta fizica!

C
26 martie 2013 • 10:19 AM
Nu inteleg ce vrei sa spui. Vrei sa ne consolezi ca mai bine ne fura un roman decat un strain?
Furtul e furt.
Daca mai nou vor sa inlocuiasca in dictionar termenii si TAXA=FURT atunci pedeapsa pentru taxare este aceaiasi ca pentru hotie.

Cornel
26 martie 2013 • 10:51 AM
Asta e o idee buna pentru cand veti modifica constitutia. Orice taxa ce trece de 10% se incadreaza la categoria furt.

D.P.
26 martie 2013 • 10:54 AM
“Fara numar fara numar…” 😉
Adica e mai ok sa le micsoreze valoarea si sa le mareasca numarul, ca sa nu se prinda fraierii care le platesc, nu ?
🙂 )

RomaniaTricolor
26 martie 2013 • 11:01 AM
@C

E vorba de ironie, de sarcasm, cum vrei sa-i spui, din partea mea. Pur si simplu o astfel de declaratie a olandezului aluia (imbatat probabil de “succesul” cipriot), arata clar faptul ca nu mai exista nimic “sfant”.

Legile, contractele (banii chiar) reprezinta nimic altceva decat Tratade de Neagresiune asupra proprietatii. Asta e (mai bine a fost) marea realizare a civilizatiei umane: strangerea de mana care parafeaza o intelegerea adulta, “gentlemen agreement”, conform caraia, oricat de mica sau de mare e o proprietate, ea va fi respectata, prin reciprocitate. Ei bine, acum nu mai e cazul, alea iacta est, totul s-a dus dracului. Ce ne-a mai ramas -multumita comunistilor hoti si cersetori cu toata mascarada lor de “solidaritate” – e doar baza originara a proprietatii, forta fizica.

“Back to the basics”. Morti pe paine.

Tu zici “taxa=furt”. Nu. S-a trecut de mult si de limita asta, de ascunderea furtului sub idea de taxa. Cu ce s-a intamplat in Cipru, nici macar asta nu mai poate fi ascunsa, metoda asta a devenit pentru stat prea “inceata”. Disperare, acum e pe fata, statul nu-si mai permite nici macar luxul de a ascunde furtul prin metoda “intermediara” a taxei. E furt direct, pe fata, cu ranjetele de rigoare.

Libertarianul Român
25 martie 2013 • 7:20 PM
Bancile se duc naiba, dar las ca se reface dreapta……….penibil

http://www.evz.ro/detalii/stiri/consilierul-prezidential-cristian-diaconescu-anunta-infiintarea-fundatiei-miscarea-popula.html

Alexandru Anitei
25 martie 2013 • 9:23 PM
Se reface cu oameni noi si curati precum… Elena Udrea si Boc 🙂

Libertarianul Român
25 martie 2013 • 9:46 PM
Pai mai ai alti oameni in tara asta? Asta e un complex cretin de care trebuie sa scapam. Vorbeam cu niste prieteni unii ingineri, altii manageri, profesori si erau ff resemnati cand vine vorba de politica cu fraze gen ca n-ai altii….Cum bai n-ai altii tu ce pazesti? La ce cretini ajung sus in sistem pe sistemul de pile am mai mare incredere intr-un gunoier onest decat intr-un politruc.
Dar cand oameni instruiti au un complex cand vine vorba de functii publice imi dau seama ca e o mare problema de educatie.

Alexandru Anitei
26 martie 2013 • 12:26 AM
Orice partid nou trebuie sa porneasca de la ideea ca orice politician din sistemul existent este manjit si daca nu corupt atunci macar coruptibil. Daca nu au furat, cel putin au inchis ochii cand au vazut ca altii fura fie din lasitate fie pentru ca au fost convinsi ca asa e bine pentru ei si “pentru tara”.

ipu
26 martie 2013 • 5:45 AM
parerea mea este ca Romania de astazi, o societate corupta, cu un nivel de educatie a scazut , cu consecinte dezastruoase atit la nivel mediu cit mai ales universitar, unde plagiatul este o boala generalizata, o tara unde procentul de analfabeti atinge cifre alarmante cca 20% , unde procentul mortalitatii infantile ajunge la 13-14 la 1000 de noi nascuti……cu o infrastructura asemanatoare tarilor africane , unde gastile de infractori sint grupate in partide numite politice , iar mineriadele se petrec in in parlament, cu o justitie vai de mama ei, deci tara asta nu mai poate fi guvernata practic democratic, indifernt cite partide se vor crea si cum vor fi denumite .. Eu cred ca singura solutie,pentru a se intimpla ceva semnificativ, este cea din 1967 din Grecia …si mai ales ce spune Mihai Giurgea pe blogul acesta de vreo doi ani de zile ….altfel vor trece poate 50-60 de ani …daca Romania va mai exista pina atunci…..

stefan60
25 martie 2013 • 9:29 PM
Miscarea Populara a fost inregistrata de fica mai mare a domnului Basescu la OSIM in 2011 .
Ca asta va fi dreapta , ma face sa rid .
E o tentativa oficiala de a aduce sub acelasi acoperis o gasca in dezintegrare .
PS . Gasca conform termenului folosit tot de Traian Basescu cind definea astfel si in public , politica romaneasca . (gasti mai precis )

Jane Skimmer
25 martie 2013 • 11:04 PM
Familia Basescu si Udrea – Cocos cu ceilalti 1001 de politruci din usl etc. = Ali Baba si cei 40 de hoti. Fara Ali Baba. solutia Ceausescu: la zid toti. Si averile confiscate, inclusiv banii din off-shore-uri.

O idee interesanta apare aici: http://www.romaniacurata.ro/

Ideea este de a folosi legea informatiilor publice, invadand cu cereri despre contracte pe banii publici toate institutiile statului, de la primarii din sate, scoli si universitati pana la Hidrotehnica sau alte companii din astea mari.

stefan60
25 martie 2013 • 11:21 PM
Pai sti ca o gramada de contracte sint bagate la “secret de stat” ? Oare din ce cauza ? 😆

Valentin Stefan
25 martie 2013 • 11:15 PM
De asta traim cu 40% mai prost decat toata lumea.

horia
25 martie 2013 • 11:34 PM
http://www.youtube.com/watch?v=bv-TfBXEOAc merita ascultati – Gerald Celente

cristinel
26 martie 2013 • 12:40 AM
40%
http://www.zf.ro/special/masura-soc-in-cipru-depozitele-mari-sunt-taxate-cu-40-bnr-bancile-locale-sunt-sigure-10690518

Mittal
http://www.zf.ro/burse-fonduri-mutuale/indienii-de-la-arcelormittal-galati-au-demolat-trei-furnale-din-cinci-10690515

Popi
http://www.zf.ro/special/in-cipru-religia-se-impleteste-cu-afacerile-si-politica-seful-bisericii-cere-iesirea-tarii-din-zona-euro-10690426

I.
26 martie 2013 • 10:26 AM
Irony bites: într-un film de zilele trecute contribuabilii care agresau inspectorii de la fisc erau numiți CPP – Contribuabil Potențial Periculos. Traducătorul a insistat să păstreze acronimul CPP pe tot parcursul episodului. 😆

C
26 martie 2013 • 10:43 AM
Administraţia fiscală nu joacă rol de îndrumător. Au rol de japcă, se duc, controlează şi dau o amendă. (…) Atitudinea asta are un rol dăunător”, a declarat Tănăsescu.
http://www.antena3.ro/economic/biz-news/mihai-tanasescu-administratia-fiscala-are-rol-de-japca-incercati-sa-ajutati-business-ul-142580.html

I.
26 martie 2013 • 10:58 AM
Asta e din seria “Citate Celebre” de care i-am povestit lui Mihai că am putea să le folosim pe print sau online, aici incluzându-i pe Isărescu cu evaziunea, pe Nicolaescu cu sistemul sanitar etc.

S Tudor
26 martie 2013 • 11:42 AM
Incep sa se adeverereasca visurile creditacilor. Imi amintesc cum instigau la retrageri masive de depozite, in speranta ca bancile vor falimenta iar ei vor scapa de datorii. Deja isi freaca mainile datornicii. Mai demult credeam ca si daca falimenteaza bancile, tot nu scapa de datorii, dar acum orice mi se pare posibil. In fond, am intrat in etapa socialismului salbatic.

Mihai Giurgea
26 martie 2013 • 12:15 PM
Pai n-or sa scape, ca bancile vor fi salvate de faliment, pe banii statului.

S Tudor
26 martie 2013 • 12:33 PM
La cum se prefigureaza lucrurile, bancile vor fi salvate (momentan) din banii deponentilor. Nu vad de ce datornicii nu ar putea fi salvati la fel, in mintea statului comunist. Ar fi totusi o problema: valoarea creditelor e mult mai mare decat valoarea depozitelor. Iar datoriile externe nu se pot plati cu lei tipariti. Probabil ca in final vom plati cu totii, si cei vinovati, si cei nevinovati. Dar asta dupa ce cei mai multi oameni profitabili vor fi coborati fortat la nivelul prostimii. Deja ma gandesc la ce i-a zis furnica greierului: “daca-l vezi pe La Fontaine spune-i sa-l ia naiba cu fabula lui cu tot!”

Mihai Giurgea
26 martie 2013 • 12:36 PM
Exact asta e problema, ai pus punctul pe i: economiile sunt mult mai mici decat creditele nerecuperate. Iar din aceasta dilema nu se poate iesi.

C
26 martie 2013 • 1:22 PM
😆 ce prostie pot debita “creditacii” . In caz de faliment, banca va fi silita sa lase pe altcineva sa monetizeze acele creante. Creditele se vor transfera la un recuperator si acela le va lua banii.

De datorii ar fi scapat doar daca se vota legea falimentului personal. Singura lor solutie in cazul in care intra in incapacitate de plata este sa gaseasca o solutie legala sa scape de datorii.
Daca nu exista o lege pentru a le permite sa scape si de bun si de datorie in acelasi timp, (declarand ca au falimentat, ca au esuat si se roaga de societate sa ii ierte), vor fi deposedati de ce au cumparat pe credit si vor ramane buni de plata pentru diferenta.

ex:
ap militari cumparat in 2008 cu:

  • 150k val de piata, platit 60k la contract, restul de 90k in rate in 30 de ani (3k/an+dob)
    2013 ,
  • 50k val de piata, platit 60k+15k+dob (avans+rate principal+ dobanzi), rest de plata 75k + dob in 25 de ani

cand apare incapacitatea de plata, ap se vinde cu 50K si cel care a contractat imprumutul mai are de plata 75K+ dob catre banca/recuperator (banca a dat 150k pe ap in locul celui care a luat creditul)

Poti sa le urezi : Sclavagism voios creditacule!

S Tudor
26 martie 2013 • 2:37 PM
Asa le-am tot urat pana acum. Dar deja ma intreb daca acel creditor care va prelua bancile va fi statul. Daca da, parca vad ca ii “iarta” de datorii. Din banii nostri, evident. Banii viitori, ca cei prezenti nu sunt suficienti. In orice caz, nu ma voi inhama si eu la vreun credit. Incerc sa-mi apar economiile cum pot. Nu ma bag nici la consum, ca poate si asta a fost unul din scopurile nationalizarilor. Sa ne sperie si sa incepem sa cheltuim cat timp banii nostri inca ne apartin. Pentru ca, nu-i asa, criza e psihologica, si daca ne apucam sa cheltuim, iesim din impas (am citat niste clasici in viata).

gigi kent
28 martie 2013 • 4:09 PM
cati bani sunt risipiti in “banii de haine” a militienilor? bani de haine, iese la 40 ani la pensie, normal, medical ,compensatorii, pt ce? cu ce drept? stiu jandarmi care muncesc 8-9 zile pe luna, si alea dorm si le bea in timpul serviciului, pandari, si au salariu de abureala de 2400 ron. acum se pensioneaza dupa 25 ani de stat, aburit si dormit, si incaseaza si cateva mii de euro compensatorii. ce cacat de tara e asta?