Statul se arestează singur! Statul se arestează singur!

Evaziunea fiscala, pedepsita mai dur ca răpirea!

Disperat ca intra in faliment, guvernul a mărit pedepsele pentru evaziune fiscala:

  • 13 ani de pușcărie, pentru o evaziune mai mare de 700.000 de euro.
  • Pentru răpire de persoane, pedeapsa e doar 12 ani.

Patronii care opresc contribuțiile angajaților (CAS, impozit), dar nu îl virează la stat, nu mai sunt amendați: ci direct arestați.

Cel mai mare evazionist e chiar Statul român.

Topul datornicilor la stat (care nu plătesc impozit, CAS, deși îl încasează de la angajați, intr-o veselie):

  1. Compania Naționala a Huilei – 4.7 miliarde lei datorie.
  2. CFR S.A. – 3.6 miliarde lei.
  3. Fosta Societate Naționala Tutunul Românesc (actual Galaxy Tobacco) – 1.6 miliarde lei
  4. Societatea pentru Închiderea si Conservarea Minelor – 1 miliard lei.
  5. Carom Onești (singurul producător de cauciuc sintetic din România) – 1 miliard lei
  6. CFR Marfa
  7. UCM Resita (motoare si turbine)
  8. Compania Naționala a Metalelor Prețioase si Neferoase Remin – 435 milioane lei.
  9. Societatea Naționala a Cărbunelui – 420 milioane lei.
  10. Tractorul Brașov (care a si dat faliment intre timp) – 400 milioane lei.

(sursa: Ziarul Financiar).

In total, cei 10 datorează 14.5 miliarde lei (cam 3.3 miliarde de euro). Victor Ponta are nevoie, in 2013, de 4 miliarde euro pentru plata pensiilor. Daca nu face rost de ei, adio pensii!

Si unde sunt banii de pensii? Uite-i: i-a mâncat Statul!

Ca noi sa trăim, Statul trebuie sa moara!

Doua concluzii:

  • 7 din 10 sunt companii de stat. De 22 de ani, ele nu si-au plătit CAS-urile si impozitele…niciodată. Tractorul Brașov nici măcar nu mai exista: deci conform legii, Statul trebuie sa-l execute silit pe ultimul proprietar (Statul), pana la recuperarea datoriei. Ați văzut vreo executare la Stat? Eu nu!
  • Tot mineritul e pe lista datornicilor! Huila, lignit, cupru, aur, uraniu – nu contează. Toate sunt in faliment. Toți minerii trebuie concediați acum, pe loc!

Companiile de stat au avut arierate reprezentând 25% din totalul arieratelor din economie – dar au contribuit cu doar 7%, la valoarea adăugată din economie. Adică statul mănâncă, dar nu produce.

In schimb, angajații statului au pretenția sa primească pensie, ajutor de șomaj, ba chiar se înfurie când le spui “cerșetori”: cum, noi, care ne-a zis Partidul Comunist ca am construit România?

Da, ba, nenorociților: voi! Voi sunteți ținuți in spate, in clipa asta, din taxele firmelor private si din împrumuturile externe (care vor trebui plătite tot de firmele private). Pentru ca Statul vostru nenorocit, comunist, a dat faliment! Daca n-ar fi câțiva capitaliști fraieri, care încă n-au părăsit România, ați muri cu toții de foame.

Iar când trăiești pe banii altuia, in limba româna te chemi “cerșetor”. “Putoare”. “Lipitoare”. “Păduche”. Intr-un cuvânt, “bugetar”.

Cine trebuie arestat pe loc?

  • Conform noii legi, directorii companiilor de stat. Dar ei se vor apăra: noi am primit ordin scris, de la Ministerul Economiei, sa plătim mai întâi salariile. Si după ce am plătit salariile si primele (ca dam si prime), n-au mai rămas bani de CAS-uri si impozite.
  • OK, ministrul Economiei in pușcărie! Dar Vosganian se va apăra: am discutat situația mineritului si CFR-ului in ședința de Guvern si am decis toți, ca ANAF sa nu le blocheze conturile (cum le blochează fraierilor).
  • Aha, pe langa evaziune – si discriminare ilegala? OK, tot Guvernul in pușcărie, cu Ponta in frunte! Dar Ponta se va apăra: am discutat in conducerea USL si am decis toți, sa nu cumva sa-i obligam pe mineri si ceferiști sa respecte legea, ca ne trezim cu ei in strada. Si pierdem guvernarea!
  • Aha, pe langa evaziune, pe langa discriminare – si conspirație împotriva intereselor statului? OK, toata conducerea USL in pușcărie. Dar ei se vor apăra: ce te iei numai de noi, nene? Ca astia nu plătesc de 22 de ani!
  • Aha, pe langa evaziune, discriminare, conspirație – si subminarea economiei naționale? OK, toate partidele din ultimii 22 de ani, in pușcărie!

E timpul sa facem curățenie!

Ce ați citit acum, nu e o gluma: prima acțiune legala a Miscarii Antitaxe, va fi darea in judecata a Guvernului, pentru neplata taxelor si incalcarea propriei legi.

Pentru ca nicăieri in Constituție nu scrie ca unii sunt șmecheri, iar alții sunt fraieri.

I.
28 martie 2013 • 10:57 AM
“Dacă după aproape un an de guvernare fără Boc bugetul statului tot nu are banii pe care USL spunea că ar trebui să îi aibă apare o întrebare foarte simplă: acum cine fură banii?” http://www.gandul.info/puterea-gandului/acum-cine-fura-banii-10690672

robert30ro
28 martie 2013 • 10:59 AM
Impozite nu platesc , dar
dau bani la biserica
dau bani pe reclama
au echipe de fotbal
retin bani din salariile angajatilor si dau bani la sindicat
construiesc sedii noi
cumpara masini
au birouri pline de plimbatori de hartii

idf
28 martie 2013 • 10:59 AM
Ha ha ha
Sunt curios ce vor spune juristii companiilor de stat in justitie in fata judecatorilor ! ” Stiti , noi suntem mari , suntem multi si nu avem bani sa platim contributiile …. 🙂 . Itzi dai seama ca legea e de cacat ?
Un proces din asta facut cat mai public ii ingroapa in ridicol 😀

I.
28 martie 2013 • 11:03 AM
Nu te râde, situaţia e identică în mediul privat: ANAF execută mai repede firmele cu datorii mici (200-1.000 euro), de unde ştiu că scot mai repede banii, decât pe cele cu datorii mari, gen 10-20.000 euro, unde se ţepuiesc sigur că nu au ce lichida.

bluehand
28 martie 2013 • 12:36 PM
Exemplu concret, chiar daca nu chiar exact. Cumnata-miu a avut conturile blocate de anaf deoarece figura cu datorie la casa de sanatate, evident ca nu era nici o datorie, omul e super corect (enervant chiar) doar ca boii de la sanatate bucuresti nu au transmis datele la arges, de unde e el, si anaf arges a dispus blocarea conturilor lui, ca e ii doare pe ei ca omul trebuie sa traiasca sa-si plateasca rata la banca sau alte chestiuni minore.
A ramas in fundul gol si i-au luat banii din cont fara discutii.
A trebui sa umble doua zile prin bucuresti dupa dovesi ca a platit apoi la pitesti la sanatate si apoi la arges la anaf sa-i dea hartie si apoi la banci sa-i deblocheze conturile.
A zis ca daca nu rezolva in ziua aia intra cu gunul peste ei….

Mihai Giurgea
28 martie 2013 • 11:04 AM
Exact asa am gandit si eu.

idf
28 martie 2013 • 11:11 AM
Nu rad , eu chiar ma ingrijorez.
Eu imi imaginam altceva . MAT da statul in judecata , castiga , dar statul nu pune in aplicare , si da vreo ordonanta (sa zicem ord nr 4 ) prin care nu se aplica (sentinta , penalizari etc )
In acel moment , orice companie privata care nu plateste , si ANAF-ul vrea lichidare , poate da in judecata statul cerand aceleasimasuri conform ordonantei … 🙂
Cam asta ar fii logica 😀 .
just joking

I.
28 martie 2013 • 11:17 AM
Nu e chiar glumă. Dacă creezi precedentul poţi avea câştig de cauză ulterior pe speţe similare.

Corina
28 martie 2013 • 4:49 PM
Precendente?? care sa fie benefice? NU si in Romania… 🙁
O sa prefere sa nu-ti dea castig de cauza decat ”sa deschida cutia Pandorei” (cum a motivat intr-o cauza, o judecatoare, decizia-i de c***t ce nu avea nimic in comun cu dreptatea) – asta realist vorbind-
Dar cine stie.. inca mai speram!

I.
28 martie 2013 • 6:28 PM
Și caii se-mpușcă, și judecătorii se pot recuza. Și la o adică și ei sunt oameni din carne și oase, au copii care merg la școală, părinți care ies din casă, proprietăți care pot fi mistuite de incendii….dacă înțelegeți unde bat. 😉

cristinel
28 martie 2013 • 11:13 AM
Vor zice ca sunt: “too big to fail” 🙂

Mihai Giurgea
28 martie 2013 • 11:14 AM
Nu exista asa ceva nicaieri in lege. Nici in Constitutia Romaniei.

John Galt
28 martie 2013 • 11:03 AM
Primul lucru de care este nevoie e sa facem LUMINA in TOATE contractele si cheltuielile statului. TRANSPARENTA pana la ultimul cent, si nu mascata in tot felul de balante contabile care nu spun nimic, ci PUR SI SIMPLU AFISARE PANA LA ULTIMUL BANUT AL ORICAREI CHELTUIELI DIN FIECARE ZI.

Fiecare institutie a statului sa aiba un cont bancar, pe card, si fiecare extras bancar al fiecarui individ (bugetar) care detine cardul sa fie afisat PUBLIC pe siteul institutiei respective. Cat si pe un site centralizat.

Atunci s-ar vedea adevarata frauda, pas cu pas.

I.
28 martie 2013 • 11:08 AM
Chiar dacă ai reuşi să faci asta cu funcţionarii publici (şi în special cu cei din MiFin), nu vei reuşi să faci acelaşi lucru cu cei cu regim special (poliţie, armată, servicii secrete). Ai văzut cum arată salarizarea în poliţie şi jandarmerie, puse la dispoziţia publicului pe site-uri? În document nu sunt trecute decât gradele, fără nume. “Inspector pricipal – x lei. Inspector principal – y lei. Inspector principal – z lei.” OK, dar cum îi cheamă?

Apoi nu te aştepta ca băieţii cu ochi albaştri, în special cei undercover, să fie de acord să le publici datele personale. 😆

John Galt
28 martie 2013 • 7:41 PM
Povestea asta cu SRI-ul care apara siguranta nationala ar cam trebui sa inceteze. Nu stiu de ce insa tare imi e ca ei sunt cea mai mare amenintare la siguranta nationala, de fapt. Asta asa, ca fapt divers.

In rest, transparenta TOTALA. Exact ce ziceam. Nu doar salarii cat mai ales cheltuieli. Sunt o gramada de bugetari “saraci si cinstiti”, cu salarii mici, dar care capuseaza cu zeci de mii pe luna. Eu pe aia vreau sa-i dau in gat.

manu144x
28 martie 2013 • 11:44 AM
Aici as pleda si eu, transparenta.
Cat timp totul e la vedere, e mai greu sa incepi sa tuni.
Plus daca e si simplu, si nu ai portite de tun, iar e si mai greu.

bogdanturlea
28 martie 2013 • 11:07 AM
Primul pas în combaterea evaziunii fiscale e întotdeauna reducerea poverii fiscale. Majoritatea potențialilor contribuabili care recurg la evaziune o fac pentru că NU POT plăti aberațiile de taxe și impozite, nu pentru că nu vor.
Dezvoltarea se încurajează, nu se pedepsește lipsa ei.

Codrescu Valentin
28 martie 2013 • 11:08 AM
Ce să-i faci?!

Alin
28 martie 2013 • 11:10 AM
Chiar as vrea sa va vad dand in judecata gUVERNUL. sa ne anuntati ca sa stim si noi

Mihai Giurgea
28 martie 2013 • 11:11 AM
Dar ce crezi, c-o facem in secret? O sa anuntam pe toate posturile! Interviuri, conferinte de presa, dezbateri etc.

Eu
28 martie 2013 • 12:18 PM
Și cum facem? Class action?

Traian Decebal
29 martie 2013 • 8:12 AM
@alin: cum adica, “sa ne anuntati, ca sa stim si noi”?

care voi? cine sunteti voi, care va plangeti toata ziua de Romania, dar nu puneti umarul la nimic? si cum adica “sa stiti”?

de ce n-ai zis “sa ne anuntati, ca sa contribuim si noi cu ceva”? esti cumva vreun politruc? sau vreo javra securista, care face rapoarte pe internet?

dorian65
28 martie 2013 • 11:12 AM
,,Pentru ca nicăieri in Constituție nu scrie ca unii sunt șmecheri, iar alții sunt fraieri.”asa ati spus aici.
Nu ii dati idei lui Cacarau ,,marele” constitutional.

I.
28 martie 2013 • 11:15 AM
Zilele trecute declara la tembelizor că aşteaptă să devină “preşedintele tuturor românilor”. 😯

Vlad
29 martie 2013 • 3:26 PM
Sa devina, nici o problema. Cu cat e mai sus cu atat doare mai tare streangul.
Sa-l emuleze un pic pe Najibullah.

horia
28 martie 2013 • 11:17 AM
Excelent !!!

stefan60
28 martie 2013 • 11:17 AM
Evaziunea o face chiar statul . Just si adevarat .
In plus , mai da si salarii babane amicilor , familiarilor si curvelor numite in consilile de administratie a acestor firme super falimentare .
Cu toate astea , in tara spalarii pe creier ca ocupatie de stat , (Ponta dixit in interviul catre BBC ) bineinteles ca evazionistul , dusmanul de clasa , chiaburul imputit e lelea Marie care nu face bon fiscal cind vinde patrunjelul in piata .
Astia nici macar comunisti nu mai sint . Idioti si borfasi , da .
Prima categorie se trateaza in clinici specializate numite case de nebuni iar a doua , in puscarii cu norma de munca (pentru a manca ceva ) la spart pietre . 🙂

Mihai Giurgea
28 martie 2013 • 11:19 AM
Cum zicea si Eminescu! D-aia am facut Brigada Vlad Tepes. 😀

I.
28 martie 2013 • 11:19 AM
Articolul din ZF are un singur comentariu: “De ce de firmele private nu ziceţi nimic?” No comment, capra vecinului se răsuceşte în mormânt.

it_s__not_news
28 martie 2013 • 1:59 PM
Stefane, cind folosesti “evaziune” parca se pierde o parte din forta propozitiei. Statul fura (a-ti insusi pe nedrept), nu face evaziune. Zic si eu …

Saturnine
28 martie 2013 • 11:31 AM
Foarte frumos, abia astept judecata. Va fi o nebunie! 😀

Mihai Giurgea
28 martie 2013 • 11:42 AM
Pe langa actiunea noastra civila, cred ca putem depune si plangeri penale, impotriva infractorilor Victor Ponta si Varujan Vosganian (dar si al directorilor companiilor de stat), pentru infractiunea de evaziune fiscala, in suma de peste 700.000 de euro. Care se pedepseste cu 13 ani de inchisoare.

De asemenea, vom sesiza si Consiliul Concurentei, dar si Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii (http://www.cncd.org.ro/), pentru discriminarea cu intentie a firmelor private, in favoarea celor de stat, de catre ANAF.

Platim la greu o gramada de agentii guvernamentale, foarte europene, foarte “politically correct” si foarte sclifosite: e timpul sa-si faca treaba! Ca legea e incalcata sub ochii lor.

saturnine02
28 martie 2013 • 11:52 AM
Asa, si mai bine, sa fie loviti din toate partile, sa simta pe pielea lor cum e sa traiesti dupa cum canta ei.

raluca
28 martie 2013 • 1:07 PM
cum ne organizam pentru asa ceva?ca pana la sfarsitul anului la ce taxe sunt sa nu se injumatateasca mediul privat care a mai ramas.

Radu – Danut Munteanu
28 martie 2013 • 1:30 PM
Copy/Paste e şi ministru la justiție. Parcă văd că în perioada lui de interimat se vor soluționa câteva dosare „interesante“. Care vor fi alea? Aştept cu interes să le văd.

John Galt
28 martie 2013 • 7:46 PM
Ca sa vedeti stilul in care trag ei de timp. Un caz similar de plagiat a fost pedepsit cu 1 an jumatate cu suspendare. Insa doar pentru ca aici e vorba de Ponta ei se fac ca nu aud nimic. Dubla masura anyone? Principiul aplicarii unitare a justitiei? Povesti..

Adica INCA un motiv pentru un class action suit: de ce nu se respecta justitia unitara. 🙂

http://www.ziare.com/victor-ponta/plagiat/avocat-sesizarea-penala-pentru-plagiatul-lui-ponta-e-tergiversata-interviu-1226143

evil
28 martie 2013 • 11:31 AM
bine domnu’ Giurgeaaaa!!! unul dintre cele mai “tari” articole din ultima vreme, iar prima actiune a MAT este SUPERBAAAAA! va crea cu siguranta multa valva si presimt ca va fi mediatizata si in media internationala.
PE EI PE MAMA LOR!!!!

stefan60
28 martie 2013 • 11:32 AM
Domnule Giurgea .
Altii au trecut deja la actiunea juritica . Si au cistigat . 🙂

http://stiri.covasnamedia.ro/2013/03/27/un-avocat-a-castigat-dreptul-de-a-nu-plati-asigurari-de-sanatate/

Bineinteles ca pentru sistemul mafios de stat , nu trebuie publicizata chestia asta .

Mihai Giurgea
28 martie 2013 • 11:48 AM
Foarte tare! Multumesc Stefan.

Deci e exact cum am calculat: o sa-i zdrobim cu propriile lor legi.

stefan60
28 martie 2013 • 11:41 AM
Sau asta :

http://www.luju.ro/magistrati/instante/tribunalul-cluj-a-decretat-ca-in-lipsa-unui-contract-casa-de-asigurari-de-sanatate-nu-ii-poate-executa-silit-pe-cei-care-nu-si-platesc-contributia-document?pdf

Fara un contract scris , nu poti obliga un contribuabil sa plateasca . Adica exact ce subliniam in un comentariu mai vechi si la un alt articol . O asigurare , (de oricare tip) e valabila legal doar si exclusiv daca exista un contract scris intre parti . Unde sint detaliate servicile acordate , valoarea lor banesca si suma de platit pentru aceste servicii . Documentul scris e unica putere de proba .Legea prin definitie nu e un contract intre parti . Deci poate fi atacata juritic .

Supermario
28 martie 2013 • 12:33 PM
Decizia Tribunalului trebuie generalizata si pentru celelalte obligatii salariale percepute abuziv de catre Stat si pentru care nu ofera nimic in contrapartida: asigurari sociale, somaj, handicapati, accidente, etc.

La fel si cu accizele si taxele de drum!

I.
28 martie 2013 • 12:37 PM
Remember this? http://www.avocatnet.ro/content/articles/id_14474/#axzz2OpUMVjyZ

Supermario
28 martie 2013 • 12:50 PM
Caz izolat, solutie particulara. Mie factura de curent tot cu Taxa Radio-TV imi vine…

In Romania nu exista “precedentul judiciar”, care in justitia anglo-saxona constitue izvor de drept.

Corina
28 martie 2013 • 5:07 PM
”Astfel, agentii economici care nu desfasoara activitate si cei care nu detin mijloace tehnice de receptionare a informatiei radio-tv nu vor mai fi obligati sa achite taxa instituita de lege pentru aceste servicii.”
Data viitoare cand mergi sa-ti platesti factura, du si o copie de pe CI (CI a persoanei pe numele careia vine factura) si spune-le ca nu detii nici radio, nici tv.
Eu asa am facut si nu platesc! Stiu ca e un mizilic, da uite asa, nu vreau sa-i dau! (Atata ca trebuie sa o faci in fiecare an)

ion tatarescu
28 martie 2013 • 11:41 AM
exista reprezentant legal, care e responsabil sa plateasca acest cas, etc. trebuie vazut de la caz la caz cine a fost exact acea persoana in carne si oase, cine semneaza in acea intreprindere, iar el trebuie sa raspunda conform legii

daca a fost data o lege sau ceva, trebuie citita acea lege, cine a dat acea lege, cine a semnat …, iar partidul putea sa spuna orice, el nu a semnat, nu ii poti face nimic, ministru are responsabilitatea lui individuala, daca el asculta de partid e problema lui personala, isi asuma riscuri …

Victor D
28 martie 2013 • 11:54 AM
Mihai, îți transmit ceva care o să te bucure: USL pare să nu mai aibă bani de sediul din Ștefan cel Mare. http://imgur.com/a/0NO9B

RomaniaTricolor
28 martie 2013 • 2:24 PM
Ba o sa aiba, e de ajuns sa mai inchida niste lucrari pe la Metrou sau la 1 km de autostrada si se scot…

parmalat
29 martie 2013 • 4:55 AM
Aveau un sediu la Piata Unirii chiar pe bulevard si l-au inchis si pe ala.

Victor D
29 martie 2013 • 9:45 AM
Coincidență? I think not. Ce mișto ar fi să începem să dăm în judecată partidele pentru sume obscene de bani. Motive găsim. Se numește hărțuire juridică.

iani
28 martie 2013 • 12:05 PM
Am inteles !!! Pedeapsa pentru evaziune mai mare de sapte-sute-mii = 13 ani , ce a pentru rapire = 12, rezulta ca viata unui “romanache ” valoreaza sub 700.000 euro ….urmeaza reevaluari….

C
28 martie 2013 • 12:16 PM
Mai mult, inseamna ca poti rapi pe ala care vine in control si sa scapi mai usor.

I.
28 martie 2013 • 12:20 PM
Sau îi poți spune direct: legea îmi dă dreptul să te omor sau să te schilodesc pe viață. Eu scap, tu nu. Ce preferi?

C
28 martie 2013 • 1:17 PM
Pai acolo pedepsele sunt mai mici, si in multe cazuri cu suspendare. Vatamarea corporala parca e max 2 ani, nu ?

dorian65
28 martie 2013 • 1:19 PM
@C
Pai daca este asa so pe ei!

C
28 martie 2013 • 4:29 PM
@Dorian 65

Vezi ca faci confuzii de exprimare.

bogdanturlea
28 martie 2013 • 12:25 PM
Mai mult, îi poți răpi pe toți, pedepsele nu se cumulează 🙂

I.
28 martie 2013 • 12:28 PM
Corect.

Eu
28 martie 2013 • 12:29 PM
Phahahahahaha!!!
Genială observație!

reportaje-live
28 martie 2013 • 3:33 PM
Genial . Sa rapim inspectorii ca primim pedeapsa mai mica :):):):)

I.
28 martie 2013 • 12:18 PM
De 700.000 euro un contract killer executa familiile la toți inspectorii care vin în control la firma respectivă. Să vezi ce liniștit va fi patronul pe urmă. Frica păzește bostănăria. 😆

Și cred că și în Cipru trebuia pusă problema tot la modul interlop: Cât îmi iei mă din cont? 1 milion de euro? Vezi că mâine te caută niște băieți de la FSB.

C
28 martie 2013 • 1:20 PM
cred ca au rezolvat cu mutatul banilor de cand era 9,9% 😆 , asa ca daca au platit 10% au zburat banii hahahah ( deci cu 1% si-au rezolvat problema…)
ai vazut link-ul unde povestea cum sunt anchetati ca au mutat fondurile?

I.
28 martie 2013 • 1:55 PM
Nu, m-am blocat la partea cu “firmele care fac importuri trebuie să ceară voie autorităților ca să-și plătească furnizorii”.

C
28 martie 2013 • 2:26 PM
Poti sa ai plati recurente, sau LG sau cine mai stie ce; banca sa fi fost deja instructata. Daca nu plateste si ai demurrage sau mai rau iti aresteaza marfa sau anuleaza contractul …sa vezi atunci procese. Si alea sunt de obicei la Curtea Internationala.
Or sa se umple de procese ca o vulpe moarta de purici.
“Desteptaciunea” asta o sa coste scump pe unii.

reportaje-live
28 martie 2013 • 3:34 PM
Sa sti ca nu e o gluma . In istoria mafiei se poate vedea cum mafia a fost generata in prima faza ca raspuns la abuzurile statului

John Galt
28 martie 2013 • 7:53 PM
Cand statul te considera tarfa lui (*luandu-ti 50% – 80% din venituri), e normal sa reactionezi asa.

Nu intamplator am pana acum 5 dosare solutionate cu NUP, pentru evaziune. Bine, in 3 din ele inspectorii pur si simplul au exagerat. Venisera niste proaste de la finante care pur si simplu inventau venituri ce nu existau.

Lucian
28 martie 2013 • 12:35 PM
Pentru că electricitatea de la CEH (Complexul energetic Hunedoara) e prea scumpă, SNH (Societatea nationala a huilei) vrea să cumpere, pe sub mână, „energie mai ieftină”, asta in contextul in care CEH si SNH sunt programate sa fuzioneze. :))
http://gazetadedimineata.ro/actualitate/pentru-ca-electricitatea-de-la-ceh-e-prea-scumpa-snh-vrea-sa-cumpere-pe-sub-mana-energie-mai-ieftina-dar-mai-scumpa-decat-cea-mai-ieftina/

Emanuel
28 martie 2013 • 1:00 PM
http://www.ziuacargo.ro/stiri/bucuresti/oprescu-promite-caldura-gratis-de-la-radet-asa-spuneau-si-antecesorii-sai-despre-apa-nova

Metin Haş
28 martie 2013 • 1:20 PM
ın puşcarie cu ei…sau omorati,ca pe ceauşescu,b..aş pula ın neamul lor.sa nu se mai nasca asemenea animale de boi şi nenorociti

Casino 2011
28 martie 2013 • 2:10 PM
Off topic…despre Cipru

Ultimele info sunt ca TROIKA cere a salariile functionarilor sa fie scazute cu 50%. Asa ca si în Ro mai este loc de 25%.

dorian65
28 martie 2013 • 2:20 PM
Pai spunei si lui Ponta ca mai este loc de inca 25%.Ca tare imi mai place sa vad circ.
Propune-i o uniformizare a salariilor bugetarilor si taierea tuturor sporurilor pe care le iau tovi manageri la stat.
Vreau sa aud de o odonata care sa le fi o ordoclanta bugetarilor.
Sa vezi sange !Sa vezi atunci ce se spunea pe aici cu politicieni in loc de becuri pe stalpii de iluminat!
Hahaha, as putea spune,,iata pohta ce am pohtit!”

Supermario
28 martie 2013 • 2:54 PM
Vrei sa spui ca la noi e loc tot de 50%, nu? Ca intre timp cei 25% taiati initial le-au fost reintregiti prin grija acestor tatuci ai natiunii, de toate culorile, care numai cu gandul la pensionari si la bugetari sunt…

Casino 2011
28 martie 2013 • 3:14 PM
Scuze nu ieram la curent. Ai dreptate este loc de 50%! 🙂

Pekin
28 martie 2013 • 2:14 PM
În curând angajările în sistemul bugetar se vor face în regim de unu la unu

http://www.agerpres.ro/media/

florin.dr
28 martie 2013 • 2:36 PM
mai oamenilor, astia-s nebuni:http://www.hotnews.ro/stiri-esential-14509077-liviu-dragnea-curand-angajarile-sistemul-bugetar-vor-face-regim-unu-unu.htm

it_s__not_news
28 martie 2013 • 3:08 PM
Da domnule, m-am crucit si eu. Uite ce zice Dragnea, cum ca nu mai are pe cine mitui in primarie:

“Trebuie sa adoptam rapid masura asta, pentru ca sunt foarte multe institutii locale care nu mai au suficient personal si ajung la situatii nepermise, sunt primarii care mai au trei sau patru angajati, cu primar cu tot si le este foarte greu sa functioneze.”

In loc sa comaseze primariile si sa avem o reorganizare a la carte, ne e mila ca transpira functionarii …

Mihai Giurgea
28 martie 2013 • 4:09 PM
Si se legalizeaza si plata in alune. Ca bani nu mai au.

dorian65
28 martie 2013 • 4:22 PM
Plata in alune!!!!!??? Pai,si alea trebuiesc cumparate si cu ce ?
Poate ca se gandeste Ponta sa colecteze alune de la tarani in loc de impozite.HiHihhhhhi

unusialtu
28 martie 2013 • 8:09 PM
or sa ajunga veveritele cei mai mari dusmani ai ANAF 😀

Vasilica
28 martie 2013 • 2:36 PM
… problema e atat de mare incat nici o minte “sclipitoare” dintre ei n-ar fi capabil sa o inteleaga, daramite sa gaseasca o rezolvare… momentan sunt atat de bulversati, se cred marii castigatori ai alegerilor, cand de fapt si-au castigat condamnare… fiecare in parte! PS> Dupa parerea mea, tare prost trebuie sa fi ca sa te lupti sa ajungi in conducerea unei nave esuate… tare prost!

Tot incearca ei sa fure una alta, tot incearca sa peteceasca sacul, dar problema nu e cu gaurile din sac … problema e lipsa materiei din sac… e nu exista, n-are cum sa curga afara… ca NU-I!

zanshin
28 martie 2013 • 2:39 PM
Excelenta miscare. Eu as cere si despagubiri pentru 22 de ani in care firmele au platit pentru toate capusele si toti regii asfaltului. Trebuie atacati intai cei mai vulnerabili.

SO
28 martie 2013 • 3:05 PM
Mihai, ia uite aici:
http://www.evz.ro/detalii/stiri/contributia-pentru-sanatate-nu-mai-e-obligatorie-1030194.html

Deci se poate. Bravo lui.

Razvan
28 martie 2013 • 3:45 PM
http://portal.just.ro/InstantaDosar.aspx?idInstitutie=325&d=MzI1MDAwMDAwMDAxNzUwMzU*
sorry, dar tipul a piedut. I-a fost respinsa cererea de suspendare a executarii.

unusialtu
28 martie 2013 • 8:07 PM
era prea frumos sa fie adevarat

De dreapta
28 martie 2013 • 4:16 PM
“Oamenii pot să înțeleagă acum mai bine că e o diferență mare între taxele și impozitele la stat, obligatorii, și CONTRIBUTII…” (care se presupune ca sunt benevole -n.m.)

Bravo lui ! Si-a castigat dreptul sa nu mai plateasca CASS-ul

Astept primul proces prin care cineva isi va castiga dreptul sa nu mai plateasca nici CAS-ul.
Plus obligatia statului de a-i returna banii retinuti cu japca pentru CAS timp de o gramada de ani. Actualizati cu inflatia ! 😉

Pacala
28 martie 2013 • 3:54 PM
sa se creeze o lege pentru impozitarea cultelor!

florin.dr
28 martie 2013 • 3:56 PM
au bani de angajat bugetari si, bineinteles, nu am bani de infrastructura, de ce mai este nevoie de statul roman, doar de cheltuit aiurea?! http://www.evz.ro/detalii/stiri/autostrada-transilvania-nu-va-mai-fi-construita-de-la-buget-ministerul-marilor-proiecte-nu-are-ban.html

Catalin
28 martie 2013 • 4:00 PM
Fara CAS si CASS …
http://exclusivtm.ro/asigurari-sanatate-avocat-florin-kovacs-timisoara-proces/

Gabi
28 martie 2013 • 4:21 PM
Reprezentanţii FMI în România către Ministrul Transporturilor:

“Nu vă putem trata ca pe o persoană, ci ca pe România. Şi România ne păcăleşte de ani de zile că va face restructurări şi eficientizări şi nu a făcut nicăieri“.

Premeriul Ponta a precizat marți ca Relu Fenechiu are 2 obiective în perioada următoare:
Deblocarea POS Transporturi
Privatizarea CFR Marfă
Sursa: http://tinyurl.com/cmrb23a

Păi, în loc de numa2 “obiective” de ce nu …un super-zoom care să “acopere” şi sindicatele gălăgioase care mai activează, încă, sub aripa lu nea colonelu` Dogaru?

DANNY
28 martie 2013 • 4:44 PM
Astia cred ca daca blocheaza drumurile rezolva ceva. Si eu as fi trecut cu masina peste el (ei), cu ce drept imi blochezi libera circulatie?

In mod normal protestatarii sunt vinovati pentru sechestrare, si nu autorul accidentului, omul s-a simtit amenintat si a a actionat ca atare.

“În timpul protestului de la Olchim, chiar sub ochii poliţiştilor de la rutieră care supravegheau traficul, un muncitor a fost lovit de-o maşină pe trecerea de pietoni. Marin Gerogescu de 42 de ani, maestru la secţia transporturi a fost târât câţiva metri de un autoturism Mitsubishi. “Am blocat drumul care face legătura între DN 64 şi DN67. Toţi şoferii au oprit numai cel cu maşina neagră a trecut nervos printe protestatari şi l-a lovit pe colegul meu”, susţine Pavel Iordache, angajat”

http://www.evz.ro/detalii/stiri/protestele-continua-la-oltchim-si-mechel-campia-turzii-1030165.html

markitan
28 martie 2013 • 4:54 PM
deci…asta e de departe cea mai tare stire. de vazut mai ales a 2-a imagine din articol : http://www.zerohedge.com/news/2013-03-28/meanwhile-cyprus-airport. amintiri din URSS sau RSR cumva ?

DANNY
28 martie 2013 • 4:59 PM
Interesant:

“Bancile au anuntat BNR ca in cursul diminetii de joi s-au inregistrat cereri de la populatie pentru spargeri de depozite, a afirmat guvernatorul bancii centrale, Mugur Isarescu.”

http://stirileprotv.ro/stiri/financiar/isarescu-am-primit-stiri-ca-unii-au-inceput-sa-sparga-depozite-daca-au-peste-100-000-treaba-lor.html

observer
28 martie 2013 • 5:23 PM
Pai si statul nu face exact ce propavaduieste MAT ? Care e problema ?

marcela
28 martie 2013 • 5:53 PM
Daca nu-ti dai seama care e problema si diferenta, ma tem ca esti retardat.

Florin
28 martie 2013 • 5:37 PM
Domnule Giurgea este corect sa ni se ia TVA pe factura de curent pentru taxa de cogenerare si pentru taxa verde ?

bogdanturlea
28 martie 2013 • 6:01 PM
Dacă este așa, avem taxă pe taxă, dublă taxare sau cum vreți să îi ziceți. Ilegală, ca multe altele. Adăugați-o și pe asta pe listă pentru instanță.

Radu – Danut Munteanu
28 martie 2013 • 6:27 PM
Stai liniştit. Şi la toate accizele (carburanţi, tutun, alcool etc) plătești şi TVA ca taxă la taxă. TVA-ul şi impozitul pe profit sunt primele taxe care trebuie scoase în afara legii. Când o să am un pic mai mult timp o să şi explic de ce.

DANNY
28 martie 2013 • 9:05 PM
da, asa este
scrie “total baza de impozitare TVA”
si deasupra: acciza de facturat, contributie pentru cogenerare, certificate verzi toate sunt impozitate cu TVA
doar taxa radio si tv nu e cu tva 6.5 ron

dintr-o factura de 50 ron avem 30 ron costul curentului consumat si restul pana la 50 taxe sub diverse denumiri, adica aproape 70% taxe !!!

fredie
28 martie 2013 • 8:00 PM
http://www.romanialibera.ro/opinii/comentarii/pacate-secrete-de-ce-ancheta-relatiei-intime-a-lui-bill-clinton-a-fost-publica-dar-a-lui-puiu-popoviciu-trebuie-secretizata-297471.html

Alex
28 martie 2013 • 8:11 PM
FMI ne da EJECT!!!!!

http://www.realitatea.net/relu-fenechiu-fmi-nu-mai-are-incredere-in-romania_1145809.html

Casino 2011
28 martie 2013 • 9:11 PM
La taxe à 75% payée par l’entreprise? Hollande este dus cu pluta, sau mai pe româneste îi lipsesc tigle de pe acoperis!

http://www.lefigaro.fr/flash-eco/2013/03/28/97002-20130328FILWWW00528-la-taxe-a-75-payee-par-l-entreprise.php

florin.dr
28 martie 2013 • 9:14 PM
jegosii http://adevarul.ro/news/politica/bogatasii-i-am-ales-conduca-lista-celor-mai-instariti-bugetari-romania-facut-avere-blaga-sebastian-ghita-robert-negoita-1_51544ebc00f5182b855d4113/index.html

meghistan
28 martie 2013 • 9:36 PM
Se poate totusi scapa de CAS:
http://www.evz.ro/detalii/stiri/contributia-pentru-sanatate-nu-mai-e-obligatorie-1030194.html

Mihai
28 martie 2013 • 10:49 PM
“Aha, pe langa evaziune, discriminare, conspirație – si subminarea economiei naționale? OK, toate partidele din ultimii 22 de ani, in pușcărie!”

De ce puscarie?Sa ii intretin si in puscarie?

PS Zice cineva mai sus de “regii asfaltului” ca ar trebui taxati :anul trecut (2012), am ratacit drumul si am ajuns pe un drum “forestier” din zona Albac, la inceputul caruia trona mare un afis ( “Drum reabilitatat si asfaltat din………..etc…Termen finalizare lucrare xx.xx.2011″) +15 metri de asfalt ca in palma. Va dau cuvantul meu de onoare ca 40 km nu am mai vazut strop de bitum!
NU taxati…. ci sa le facem cadou o galeta cu bitum si o lopata, si da sa merga…..mama lor de paduchi nenorociti!

Andrei
28 martie 2013 • 11:41 PM
Ca fapt divers: http://exclusivtm.ro/asigurari-sanatate-avocat-florin-kovacs-timisoara-proces/

E oare adevarat ?

Libertarianul Român
29 martie 2013 • 4:14 AM
Din ciclul “ori e prost ori nu gandeste”……………

http://www.realitatea.net/ministrul-agriculturii-despre-criza-laptelui-fermierii-mari-nu-au-pierdut-nimic-consumul-creste_1146211.html

Casino 2011
29 martie 2013 • 4:43 AM
off topic

Parisul face frica turistilor chinezi! Wow!!!

Gabi
29 martie 2013 • 7:39 AM
Ceauşescu ne-a lăsat un dar care rămâne încă nefolosit la întregul său potenţial. Un dar pe care nimeni nu-l preţuieşte în ziua de astăzi. El a construit şi lăsat generaţiilor următoare cel mai facil mod de a-i găsi adunaţi la un loc pe toţi criminalii români.
Aceştia se adună, în mod regulat, sub ochii tuturor, în CASA POPORULUI.
Nu există un alt loc în România unde să poţi găsi atât de mulţi profitori, mincinoşi şi criminali adunaţi laolaltă.
Când a construit o clădire de mărimea Casei Poporului, Ceauşescu a fost un vizionar. Ştia, el, că va fi nevoie de un loc încăpător, unde să încapă atât de mulţi. Încă de pe-atunci, tipu` a conştientizat că suntem, intradevar, o ţară,,,productivă la acest capitol. Aşadar a făcut clădirea cât mai mare cu putinţă. Astăzi, după mai bine de două decenii, şi după cum merg lucrurile, s-ar putea să fie nevoie chiar de o anexă suplimentară. O “anexă” unde indivizii aceia să poată fi mutaţi. Desigur, un pic mai întunecoasă, şi fără covoare de protocol.

Supermario
29 martie 2013 • 11:01 AM
Uite ca se poate si justitie privata! Rapida, eficienta si ieftina:

http://adevarul.ro/locale/cluj-napoca/initiativa-inedita-justitia-romania-infiintarea-primului-tribunal-privat-1_51552b3300f5182b85609c42/index.html

Mihai Giurgea
29 martie 2013 • 11:06 AM
Evident ca se poate. Numai cretinii de comunisti se indigneaza: cum adica, justitie privata? cum adica, Politie privata? cum adica, pompieri privati? Uite-asa, foarte simplu!

Cat de prost poti sa fii, sa nu stii ce-i aia contract comercial? si sa crezi ca numai un cacatoi de functionar public poate sa munceasca: cand de de 60 de ani, vedem ca absolut toti functionarii publici romani, o freaca la greu?

bogdanturlea
29 martie 2013 • 11:40 AM
Pentru exemplificare, o să luăm exemplu Poliția.
Care sunt atribuțiile poliției acum, pe departamente:

  1. Ordine publică – poate fi înlocuită cu firme de pază/protecție private, care să acționeze la nivel de oraș, cartier, stradă sau proprietate, în funcție de persoana sau grupul de persoane care îi contractează.
  2. Circulație – se poate înlocui cu angajați ai firmelor care se ocupă de administrarea drumurilor (e un exemplu, dar pot fi și altele). Constatarea accidentelor deja a fost preluată în parte de către firmele de asigurări.
  3. Serviciile Judiciar si Criminalistic – de la detectivi privați (care există deja), experți criminaliști privați (experții sunt lucrători care în prezent sunt bugetari, dacă îi pui în mediul privat, cei care sunt valoroși vor fi încântați să performeze pe bani mai mulți, iar ceilalți vor fi obligați să fie competitivi).
  4. Serviciul economic – când ai taxe puține și mici sau deloc + colectare eficientă și simplă, poliția economică nu își mai are rostul
  5. Serviciul administrativ – nu e nevoie de el, fiecare dintre cei mai sus menționați își face singur administrarea

Tot ce ai nevoie ca să implementezi asta este o legislație simplă cu proceduri la fel de simple.

Julian
30 martie 2013 • 7:54 PM
Reblogged this on life design.

Antal Damian
20 aprilie 2013 • 12:30 AM
Mizerie de treaba!
Si totusi eu am nevoie de 8000 lei ca ma executa statul ca nu am avut de unde sa platesc imp pt salariati si tva.M-am enervat azi la culme.Sincer imi vine sa pun mana pe topor si sa ma duc sa casapesc pe cineva.

Da.Ne fura la greu.Ei sunt puterea si toate organele si institutiile sunt strans legate intre ele si intr-o mare si fructuasa intelegere.Toata legea si toate demersurile impotriva lor nu cred ca vor avea cine stie ce rezultat.Tara doarme.Si mafia de care suntem condusi e prea mare.
E ca si cum ai pune frate pe frate sa se bage in puscarie.

Vreau sa ii vad in puscarie pe toti. Vreau sa se faca dreptate dar in acelasi timp nu pot sa stau locului ca trebuie sa imi fac banii aia si nici nu pot sa ma duc de unul singur in piata sfatului sau in fata ANAF in Brasov (de unde sunt) si sa fac scandal,tot de unul singur,cu bannere trambite si sticle incendiare.ca ajung eu in parnaie ca prostu si cand voi iesi nu voi mai avea nici afacere,nici casa si nici bani de unde sa incep altceva.

EU CE NAIBA SA FAC?!

Sa stau sa comentez stiri despre cum viata mea e bataie de joc? simt asta in fiecare zi si cu vorbareala e cam de cacat.e ca si cum ai merge la psiholog si ai primi o cana cu apa calda sa bei sa te calmezi

Sa fac ce am zis cu toporul? Idiotul de la ghiseu nu are putere de decizie.
In final…povesti.
FACEM SI NOI CEVA????