Squeezie, un vlogger francez foarte popular, cu peste 16 milioane de abonati pe YouTube, a lansat o melodie in limba romana in urma cu aproximativ o saptamana, iar videoclipul a devenit viral. Inspirat de muzica anilor 2000, Time Time a adunat peste 11 milioane de vizualizari pe YouTube pana luni, 22 noiembrie. De asemenea, a urcat sus in clasamentul celor mai ascultate titluri de pe Deezer sau Spotify in Romania si Franta.
Videoclipul de actualitate a fost vizualizat pe YouTube cu mai mult de 9 milioane de persoane in termen de cinci zile de la lansare, iar CD – ul single -ul a fost vandut in primele 48 de ore, in aproape 40 de 0.000 de exemplare. Banii obtinuti din vanzare vor fi donati unor organizatii de caritate.
Squeezie, 25 de ani, pe numele real Lucas Hauchard, are peste 16 milioane de abonati pe canalul sau de YouTube. A devenit celebru oferind videoclipuri pline de umor, videoclipuri cu reactii la diverse evenimente curente, dar si videoclipuri muzicale compuse cu diversi prieteni.
La inceputul lunii noiembrie, a reunit sase fani ai muzicii – doua echipe a cate 3 fiecare – si le-a oferit o provocare: sa creeze „un hit in stilul anilor 2000” in doar trei zile, scrie rfi.ro. Astfel s-au nascut piesa „Time Time” si grupul „Three Fingers” de Squeezie, care parodiaza, printre altele, hitul „Dragostea din Tei” cu care grupul O-Zone a facut furori in anul 2000.
Squeezie si cei doi prieteni cu care apare in videoclipul au invatat de la o romanca pe nume Anca sa cante melodia in romana, e adevarat nu foarte mult – sunt 3 minute si jumatate – si nu e prea complicat, dar e incitant si distractiv.
Vloggerul a postat si pe YouTube un soi de making-of al pieselor create de cele doua grupuri care s-au provocat reciproc in provocare, iar in acest film – vazut de peste 6,7 milioane de oameni – apare la un moment dat si Anca.