Instrumentele CTA care va vor ajuta sa cresteti conversiile

Un CTA (Call To Action) este un buton sau un link pe care il adaugam pe site-ul nostru web pentru a atrage atentia potentialilor clienti si a-i transforma in consumatori finali. Scopul este de a-i determina sa completeze un formular. De exemplu, pentru a incepe o incercare gratuita, pentru a obtine o consultatie gratuita, pentru a descarca o resursa sau pentru a solicita o programare. Daca cautati cum sa cresteti conversiile afacerii dvs., in acest articol va prezentam cele mai bune instrumente pentru CTA.

Instrumente CTA pentru a creste numarul de conversii

Inainte de a incepe cu lista celor mai bune instrumente CTA, amintiti-va ca CTA trebuie sa surprinda vizual vizitatorul pentru a-l „forta” sa faca un clic care il directioneaza catre o oferta. In plus, textul unui CTA trebuie sa fie scurt, orientat spre actiune, situat intr-un loc usor de gasit, sa incorporeze o culoare contrastanta si sa fie suficient de mare, clar si usor de inteles.

Acum, sa vedem ce instrumente sunt utile pentru a face CTA-uri:

Click Minded

In primul rand, Da Button Factory de la ClickMinded este un instrument simplu de proiectare Call To Actions care va ajuta sa creati butoane Call To Actions pentru site-ul dvs. web, blog, postarea pe retelele sociale sau chiar e-mail. Este un generator de CTA online si este complet gratuit!

Desi este destinat in principal crearii de CTA, poate fi folosit pentru a crea tot felul de butoane si pentru tot felul de proiecte. Odata create, este la fel de usor ca sa le exportati in formatul dorit, putand descarca in mai multe pentru a le putea folosi pentru diferite actiuni.

Acestea nu servesc doar pentru a fi folosite pe pagini web sau bloguri, ci si in aplicatii, prezentari, jocuri etc.

Canva

Canva este un instrument de proiectare grafica usor de utilizat, cu drag-and-drop, care ofera, de asemenea, o varietate de sabloane pre-proiectate personalizabile. Prin urmare, daca doriti sa proiectati ceva de la zero, o puteti face cu usurinta cu aceasta platforma, indicand pur si simplu dimensiunea reclamei pe care doriti sa o faceti.

Astazi, acest instrument de design nu are un sablon exclusiv pentru crearea de CTA, desi este foarte usor sa-ti creezi propriul tau. Dupa ce dimensiunile sunt selectate, incepeti sa va creati CTA asa cum doriti. Panoul Canva este foarte intuitiv, chiar si pentru cei care nu au cunostinte de design.

Odata ce designul CTA este finalizat, va trebui sa descarcati reclama finala si sa o incarcati in CMS.

Imagefu

Imagefu se remarca si printre instrumentele CTA. Imagefu se caracterizeaza prin simplitatea sa. Este un instrument generator de butoane cu care puteti crea CTA-uri in cateva secunde. Trebuie doar sa scrieti pe buton fraza care doriti sa apara si sa o personalizati pana devine asa cum doriti.

Puteti selecta, printre altele, chenarul, fundalul, umbrele, dimensiunea etc. Odata ce ati facut toate modificarile dorite, trebuie doar sa il descarcati si sa il salvati pe dispozitivul dvs. pentru a putea sa il adaugati la CMS si sa il introduceti intr-un site .

Hub Spot

HubSpot permite, printre altele, crearea de CTA-uri in doar cateva secunde fara a fi nevoie sa fii un expert in design. Datorita generatorului sau de CTA pentru a crea acest tip de butoane pop-up, puteti obtine rezultate foarte bune intr-un timp scurt si intr-un mod simplu.

In plus, va ofera, de asemenea, optiunea de a adapta CTA-urilor fiecarui vizitator al site-ului dvs. web, personalizandu-le folosind toate informatiile disponibile in baza de date de contacte. De exemplu, profilul ideal de consumator, industria, stadiul ciclului de viata etc. In acest fel, puteti afisa intotdeauna cel mai strict apel la actiune. HubSpot va permite chiar sa personalizati aceste mesaje pentru vizitatori in functie de locatia lor, dispozitivul sau sursa de recomandare.

Pe de alta parte, va ofera posibilitatea de a efectua teste A/B, de a analiza si de a optimiza performanta CTA-urilor pentru a genera mai multe conversii cu aceeasi cantitate de trafic.

Wishpond

In cele din urma, inchidem lista de instrumente pentru a crea CTA-uri cu Wishpond. Wishpond este o platforma de marketing creata pentru a genera, gestiona si hrani clienti potentiali. Scopul este de a face mai usor pentru marketeri sa-si dezvolte afacerile.

Wishpond include totul, de la instrumente pentru a crea pagini de destinatie sau concursuri si promotii, la ferestre pop-up, formulare online, urmarirea activitatii de contact, o baza de date, automatizare de marketing, marketing prin e-mail si analiza web, printre altele.

Pe de alta parte, ofera si integrari native cu sisteme de vanzari, plati, analize si aplicatii de colaborare.

Ce parere ai despre acest articol despre instrumentele pentru a crea CTA-uri