Ghid postare advertoriale pentru link building

Afla in continuare cum te pot ajuta advertorialele seo sa-ti construiesti un profil puternic de linkuri. Doar prin metode agreate de Google. 

In prezent, advertorialele seo sunt cel mai tare tool pentru construirea de linkuri. Cu toate acestea, este important sa cunoasteti cateva informatii critice. In caz contrar, vrand sa optimizati, veti face mai mult rau site-ului, pentru ca poate ajunge sa fie penalizat. 

Ce sunt legaturile numite backlinkuri?

Backlinkurile sunt legaturi sau linkuri puse pe site-uri terte care fac o redirectare spre afacerea/ site-ul dumneavoastra. Insusi Google a recunoscut ca tine cont de backlinkuri intr-o masura foarte mare atunci cand clasifica site-urile in functie de anumite interogari. 

De ce? Pentru ca ele au rol de recomandari, iar lui Google ii plac recomandarile. Pentru el, o recomandare a site-ului dumneavoastra inseamna ca acesta este de valoare  si ar trebui facut cunoscut si altor utilizatori online. In cele din urma, Google vrea sa o ofere experiente de utilizare placute pentru utilizatorii sai. 

Cum poate face acest lucru?  Oferindu-le continut de valoare. 

Postare advertoriale pentru optimizare seo

Advertorialele sunt de mai multe feluri, in functie de scopul lor. Dar cele mai importante tipuri sunt cele de brand si cele pentru optimizarea seo. Textele cu backlinkuri spre site-ul dumneavoastra, plasate pe site-uri terte, vor fi indexate de catre motoarele de cautare, iar acest lucru va determina automat o pozitionare mai buna a afacerii dumneavoastra in afisari. 

Daca advertorialele de marca au ca scop brand awareness-ul, cele de optimizare seo vizeaza link building-ul, unul din cei mai important factori de ranking. 

Atunci cand postati advertoriale, tineti cont de urmatoarele sfaturi:

  • textele sa nu fie marcate va fiind publicitare

  • de preferat sa nu fie accesorizate cu elementul nofollow

  • sa nu apara intr-o sectiune de articole platite

Daca sunt site-uri care nu tin cont de aceste criterii, atunci plasati aici advertoriale de brand awareness ori comunicate de presa, cu linkuri naked sau de brand. 

Cum stii daca ai nevoie de postare advertoriale?

Daca simti ca site-ul tau ar putea fi mai bine clasat in motoarele de cautare, facand o comparatie si cu ai tai competitori, cel mai probabil poti incepe o campanie de advertoriale seo pentru link building. 

De obicei, ar putea fi necesar si util sa publici advertoriale de brand atunci cand:

-anunti o lansare de produs

-anunti o fuziune sau colaborare noua

-anunti un concurs

-anunti ca ai creat un material util pentru anumite persoane. 

Cat priveste advertorialele SEO, ar trebui sa ai o strategie cat mai naturala. Incearca a publici advertoriale constant atunci cand vrei sa cresti pe anumite cuvinte cheie. Este de preferat sa-ti faci un plan, tinand cont si de specificul produselor si serviciilor pe care le faci. 

Daca ai o afacere sezoniera, nu face greseala de a lansa in online un numar concentrat de advertoriale seo doar cu o luna inainte de cea mai importanta etapa. Gandestete intotdeauna cum poti fi natural, fara decizii ostentative ce ar putea trezi suspiciunea Google. 

Ibox – platforma de postare advertoriale

Pentru postare advertoriale, acum ai la dispozitie ibox. Aceasta este o platforma tip marketiplace digital pentru crearea si difuzarea de continut. Ca si advertiser, iti poti crea un cont si poti incepe sa colaborezei cu publisheri si content writeri pentru creare si postare advertoriale. 

Ibox ofera utilizatorilor sau o multime de facilitati, la preturi minime. Poti alege sa lucrezi cu mai multi content writeri, iar la final le poti acorda un review. De asemenea, ai acces la review-urile altor utilizatori, pentru a alege de la inceput un scriitor bun pentru continutul tau.