MĂ-TA n-are nevoie de Schengen!

shengen

Ce-i aia “noi n-avem nevoie”, băi Ponta? Care “noi”?

Bai Corlățene, ai întrebat tu poporul român si ti-a zis ca n-are nevoie de Schengen, trădător de țară nenorocit?

Sau ați făcut voi vreun sondaj, in curtea PSD, intre mâncătorii voștri de căcat, si v-au răspuns: se poate, domnu’ premier?! Cum sa avem noi nevoie de vize Schengen? Ce nevoie avem noi sa plecam la munca in străinătate? Noi mâncam aicea, șpăguțele pe care ni le dați cu mânuța Dumneavoastră! Alea ne ajung pentru 3 generații!

Românii s-au călcat in picioare pentru vize!

Ați uitat cozile de mii de oameni, care stăteau cate o săptămâna la poarta ambasadelor occidentale? Ați uitat spăgile pe care le dădeau românii unor portari, si umilința cumplită pe care au indurat-o milioane de oameni, pentru o viza nenorocită?

Ce sa uitați…ca voi nici nu știați pe ce lume trăiți, javrelor! Voi pe vremea aia erați in Tineretul Social Democrat si dansați in discoteci, cu curvele voastre, si cu Che Guevara pe piept!

Iar acum ați vrea sa se întoarcă vremurile alea? Pentru ca, sa fie clar: respingerea României din Schengen este grava – si este doar începutul!

Reintroducerea vizelor si excluderea României din UE.

Respingerea din Schengen va fi urmata de reintroducerea vizelor, pentru toata Uniunea Europeana si pentru toți românii. Practic, e primul pas in excluderea românilor din Uniunea Europeana.

Deja se vorbește despre asta pe față: si in Marea Britanie, si in Franța, și în Germania, si in Spania. Iți amintești când i-ai zis asta vara, Angelei Merkel, sa stea la ea acasă si sa nu se mai bage peste România? Tu iți amintești, Antonescule? Uite consecințele!

Nu va fi o excludere politică a României din UE, ci mult mai grav: va fi excluderea muncitorilor români, de pe piața europeana a muncii! Adică exact ce interesează poporul român.

Adică, voi o sa va puteți duce mai departe, in deplasările voastre nenorocite de la Bruxelles (pe care va bateți ca chiorii cu Băsescu): dar nea Manole, rigipsarul, n-o sa mai poată merge pe șantier in Italia, decât cu viză!

Pai, asta n-o sa treacă așa de ușor cum crezi, bai Ponta! Pentru asta o sa plătești cu sânge!

Câți români or sa fie aruncați înapoi în România?

Chiar USL ne-a zis! Când cu referendumul de demitere al lui Băsescu, USL-iștii au recunoscut: in România au mai rămas maximum 15 milioane de oameni, pentru ca 7 milioane au plecat la munca in străinătate.

7 milioane de oameni, obligați sa se întoarcă furioși in țară, pentru ca li se cer brusc vize: pentru ca nu mai sunt considerați europeni “adevărați”. Oameni care si-au făcut acolo un rost, au joburi, case, își trimit copiii la școala.

Iar din vina lui Victor Ponta si a lui Titus Corlățean, trebuie sa strângă rapid totul in geamantan si sa se întoarcă in mizeria din care au plecat.

E doar vina lui Ponta?

Sigur ca nu! Mafia nu e doar la USL.

  • Sa nu-l uitam pe Băsescu si pe bandiții lui (conduși de fostul sef al ANAF, Sorin Blejnar).
  • Sa nu-l uitam si pe nea Tăriceanu, care acum face pe fetița nevinovata, si care dracu știe cum a scăpat de pușcărie, pentru jaful de la Posta Româna.

Vreți sa știți de ce ne dau europenii afara? Din cauza javrelor comuniste si a corupției lor blestemate! Uniunea Europeana are dreptate: România chiar n-are ce căuta la ei în casă, pentru ca chiar este o tara mafiota.

Iar cei mai mari mafioți din România nu sunt nici frații Măraru, nici frații Cămătaru, nici clanul Sportivilor: sunt politrucii comuniști din partide. Aia care conduc tara de 22 de ani, fura 7 miliarde de euro pe an si apar zilnic la televizor.

Din care partide? Din toate!

Fără Schengen, sa nu te mai întorci in tara, Ponta!

Uitați-va la șobolanul de Ponta, cum încearcă sa scape de răspundere, pentru dezastrul cu Schengen-ul. Știe ca e încolțit si caută o ieșire: dar nu mai exista nici una!

Respingerea României din Schengen o sa lovească milioane de români, bai Ponta. Si o sa-i lovească rău! Or sa rămână fără munca, exact când închizi tu fabricile!

Ai uitat de Oltchim? De Mechel? De Poșta Româna? De minerit? De CFR? Pai, unde or sa se angajeze toți ăștia? Schengen-ul era singura lor speranța. Acum or sa rămână in tara: înfometați si cu o ura imensa in ei. Ura fata de tine, Victor Ponta!

Nu mai e mult si o sa-i auzi cum iți bat in poartă, Victore.

Iar eu o sa fiu printre ei!

Sever Manole
4 martie 2013 • 7:37 AM
Aveţi dreptate!

Mihai Giurgea
4 martie 2013 • 8:14 AM
Eu chiar am fost la cozile alea, din fata ambasadelor. Le-am filmat, am vorbit cu oamenii, am vazut cum dormeau cu geamantanele in strada, zile intregi.

Am vazut cum se formase o mafie a vizelor, cu batausi care se plimbau cu batele in fata ambasadelor, sub nasul politiei.

Am vazut cum oamenii dadeau spagi, nu ca sa ia viza: ci ca sa fie trecuti pe lista si sa aiba dreptul sa stea la coada!

Asta n-a vazut Victor Ponta. Si chiar daca a vazut, evident il doare-n cur!

Florin M.
4 martie 2013 • 9:22 AM
Acum ar trebui sa faca “cozi” si sa protesteze in fata ambasadelor Romaniei din tarile in care se afla, si sa ceara demisia guvernului.

horia
4 martie 2013 • 9:20 PM
Erau cumplite cozile alea. Stateai acolo zile intregi daca nu prindeai un loc pe liste si stateai cu inima cat un purice cand vorbeai cu cel de la birou. Iti punea cateva intrebari intr-o romana proasta si incercai sa-ti dramuiesti cuvintele in asa fel incat nu cumva sa spui ceva care sa nu fie pe placul lor. Te strofocai sa spui cateva cuvinte in limba lor ca poate “ajuta”.Apai sa te fereasca sfantul sa-ti fi lipsit vre-un act la dosar sau sa fie ceva inadvertente ca primeai evident “respins”. Odara respins ti se punea o stampila si a doua oara era si mai greu de obtinut viza. Ce vremuri….
————————
Acum sa o luam de la capat din cauza politrucilor? Pai mai bine ii impuscam ca nu mai avem nimic de pierdut. Mai bine la puscarie decat sa muncesti intr-o Romanie izolata.Bagami-as P*** in sufletul vostru de politicieni imputiti. Va omor ma ca pe caini !!!

Pletosu
4 martie 2013 • 9:52 AM
Cine a uitat parculetul ala din fata ambasadei Germaniei Mihai? Lumea care dormea pe unde apuca? Listele cu mii de oameni? Umilinta? Pai sora mea a stat o zi intreaga la coada aia si cand s-a ajuns la numarul ei au inchis si ne-au chemat a doua zi. Dar cat costa o viza-invitatie a uitat cineva? Va spun tot eu: 1500 de dolari plus drumurile. Pai daca ne vom intoarce vreodata acolo va curge sange pe strazi

Coman Liviu
4 martie 2013 • 10:47 AM
Salut Mihai,

Ceea ce m-a lasat pe mine cu gura cascata a fost faptul ca Victor Ponta, in loc sa revizuiasca declaratia si sa-l demita imediat pe Titus Corlatean, a intarit spusele lui: “Ministrul de Externe, domnul Corlatean, nu a vorbit in nume personal, ci a vorbit in numele Guvernului de fiecare data cand a vorbit despre Schengen (…) nu va mai fi pe agenda Guvernului Romaniei intrarea in Schengen ca o prioritate (Mediafax)”.

Iar ca prima consecinta Germania va face uz de veto la aderarea Romaniei si Bulgariei: “Extinderea spatiului Schengen va fi acceptata de cetatenii nostri numai daca vor fi indeplinite conditiile esentiale pentru acest pas, ceea ce acum nu este cazul (Spiegel)”;

Ceea ce multi nu realizeaza este ca aderarea la Schengen este conditionata in primul rand de indeplinirea tintelor din mecanismul de verificare pe Justitie. Asta este conditia principala, restul se pot discuta politic.

Ceea ce Ponta, Corlatean & Co zic acum suna pentru europeni in felul acesta: “Dom’ne, pe noi nu ne intereseaza sa avem o justitie libera, independenta si sa prindem hotii, coruptii, etc. Chiar nu ne intereseaza. Si daca trebuie sa renuntam la Schengen ca sa fim noi protejati….well, let the people eat cake!”

Eu zic ca daca nici pentru asta n-o sa iasa lumea masiv in strada…e grav.

I.
4 martie 2013 • 10:56 AM
Nici eu nu cred că o să iasă lumea în stradă pentru asta, pentru că oamenii nu sunt conştienţi ce înseamnă izolarea asta. De fapt la noi cred că ar fi benefică câţiva ani izolarea de tip Coreea de Nord, ca oamenii să priceapă exact ce e ăla bici. Cine rezistă până la capăt poate se mai deşteaptă. Cine nu, îşi merită soarta şi ar trebui exilat pe o insulă penitenciar ceva.

Coman Liviu
4 martie 2013 • 11:09 AM
Mie mi-e teama sa nu ajungem in 5 ani de zile un fel de Belarus sau R. Moldova in anii ’90. Acum Germania, maine Olanda, poimaine UK si Franta…rand pe rand tarile Europei o sa limiteze accesul muncitorilor romani (si bulgari).

Nu o sa se intample totul din prima. Mai intai conditii inasprite de a obtine o viza sau un permis de munca, apoi o conditionare a numarului de imigranti, apoi o sa inchida “temporar” granitele, apoi la nivel inalt n-o sa mai fim consultati pe nu stiu ce politici intra-comunitare, etc, dar trendul general acesta va fi: de indepartare de UE.

De aceea nu cred ca trebuie sa ne “izolam” precum Coreea de N ca sa invatam nu stiu ce lectie. Trebuie s-o aplicam din mers, cat timp facem tot ce este posibil (la nivel de actiune, mesaje, intentii) ca sa fim si mai bine integrati in UE.

Acum, sa fim intelesi, nu-s fan Europa doar de dragul de a fi fan. Dar momentan lucrurile sunt simple: In W ai: civlizatie, sansa unui capitalism OK, domnia legii, etc; In E: capitalism de stat/cumetrie, mafie, coruptie, etc. E pur si simplu o alegere pragmatica.

I.
4 martie 2013 • 11:30 AM
Eu nu am “recomandat” izolarea de tip nord-coreean ca măsură ideală, ci ca una de trezire la realitate la modul brutal.

Casino 2011
4 martie 2013 • 8:30 PM
“Acum Germania, maine Olanda, poimaine UK si Franta…rand pe rand tarile Europei o sa limiteze accesul muncitorilor romani (si bulgari)….”

Pai accesul românilor si bulgarilor este deja limitat. Cel putin în Franta. Fara suparare dar UE trateaza cele doua tari ca “cetateni europeni” de clasa a doua. Trebuie vazute ‘bubele’ de ambele parti iar românii trebuie sa înceteze “cu capul plecat sabia nu-l taie”. Românii si bulgarii trebuie sa numai stea cocosati ca nici la aceste tari “asa zis dezvoltate” situatia nu este prea roz, numai ca eu stiu sa ascunda gunoiul mai bine.

crisuadi
4 martie 2013 • 5:50 PM
Pai , Liviu , de ce mai faci comparatie W-E ? Noi astia suntem , estul , mafia , spaga , maneaua si merge si asa , las’ ca-i bine fereasca dumnezeu de mai rau , etc. Acum , pe cinstite , toata lumea a uitat sau se face ca nu stie : Romania n-avea cum sa faca parte din UE , de prima data . N-aveam nici o conditie indeplinita . Am fost bagati cu forta in UE. Asta e realitatea . Cum nu meritam atunci , nici acum nu suntem pregatiti . N-avem stat de drept , n-avem economie , n-avem bani si Gigi Becali pazeste in parlament legile , adica ne spune care legi sunt bune si care nu . Gigi Becali hotaraste ce legi trec si care nu . Pai , despre ce mai vorbim ?
normal ca aproape toata vina este a politicienilor care ne-au condus , dar si a noastra ca le-am dat voie sa faca ce vor …

I.M
4 martie 2013 • 11:41 AM
Eu propun o forma de protest> sa ne adunam cateva zeci de oameni la ambasada Germaniei cu pancarde de sustinere a neintrarii in Schengen… a lui Ponta si a lui Corlatean!!!

Elis
4 martie 2013 • 4:42 PM
Dle Mihai, am ajuns sa ma hranesc cu limbajul dvs. din articolele prezentate. Ma sufoc cand vad ce vad si stiu ca sunt neputincioasa in a schimba ceva. Cu porcii astia nu se poate comunica, nu se poate vorbi civilizat, nu se poate sa ai un comportament normal. Ei te sfideaza, te desconsidera, te cred idiot cand iti servesc fel de fel de justificari la actiunile lor iresponsabile. Dar ce ma ingrijoreaza mai mult este ca demagogia, mitomania, viclenia, tupeul fara margini si cretinismul lui Ponta prinde inca la o mare parte a populatiei. Uitati-va pe blogul lui Ponta sa vedeti cum sute de oameni, la fiecare pagina, il aproba, il apreciaza si-si pune sperante in tot ce face el. Inghit tot, pe nerasuflate, tot ce zice, chit ca nu de mult zicea cu totul altceva. E foarte greu sa lupti cu aceasta indobitocire indusa in mare parte de Antena 3. De curiozitate mai citesc din cand in cand comentariile acestor hipnotizati si ma apuca asa o greata de simt nevoia sa ma intorc la CPP sa ma racoresc. Si daca ar fi si numai din acest motiv si va multumesc. Sunt un om pasnic dar am ajuns sa-mi fie atat de scarba de nenorocitii care au guvernat tara de 23 de ani, am strans atata ura incat sa-i vad crapati pe toti si nu as avea niciun sentiment de compasiune pentru ei sau familiile lor.

Cata
9 martie 2013 • 2:17 PM
Dooooamne credeam ca sunt singurul care gandeste asa. Am o gramada de prieteni cunostinte etc care inca inghit galusti usl-iste. Merci pentru comentariu.

Cost
4 martie 2013 • 4:49 PM
Crede cineva , ca Corlatian a iesit asa de caput lui cu declaratii belicoase?? Aiurea a fost trimis sa isi dea cu coada pe spinare. Ponta a si recunoscut intr-un interviu , ca pozitia lui Nentu Corlatea e pozitia Guv.
Unde ai mai vazut ca sluga, cersetorul,etc , sa se ia de gat cu seful,patronul??? Astia sunt dobitoci dea binele, nu realizeaza ce scump vor plati cetatenii ro ptr figurile slugii de Ponta&co. De fapt s-a atentionat pe aici de apucaturile USL-ului de a nii pune in cap pe toti mai marii UE. Zis si facut…..
Ahhhh am uitat boborul USL-ist nu are nevoie nici de vize, nici de schenghen, nici de alte aiureli, ei stau pe cambuza ( in transee) si asteapta cuminti si linistiti pensia, leafa bine meritata si cumplit asudate.
Eiii draci , cei trebuie lu nentu gheoghe schengen!!! Ca bine mai zice doctorul din tine ba Prosta!!
Muma-n-cur de sarlatani!!!

Cost
4 martie 2013 • 5:25 PM
Ei uite ca nemtii nu se mai ascund in spatele declaratiilor diplomatie cu obraz subtire.
La obraz gros trebuie sa ingrosi obrazul.
hhahaaha
Ponta trage BASICA pe ochii. Pe tine te prinde cel mai bine.
hahahaaha
Nu puteai sa arati doar ca un dobitoc , trebuia si sa fii si sa te vinzi ca atare.
Mai cine Naiba te consiliaza in halul asta ????? Cine???? O fi alt coleg de doctorate???
Vezi ca romanii nu au uitat ca au fost tinuti de nentu Iliescu in Puscaria Romanica vre-o 14 ani cu forza, ca sa jefuiti voi politrucii lu peste tot ce ati prins in cale!!!!!

Uite obiectiv ce-ti spune Neamtu mai sclav paduchios. O fi infrot, o fi visat, si-o fi imaginat, sau e de-a dreptul paranoic. Asa’i ca’s minciuni Ezotericule??

http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/interviul-ministrului-de-interne-german-care-a-provocat-scandalul-schengen-a-fost-publicat-integral.html

bazel09
4 martie 2013 • 5:38 PM
Mulți au văzut ceea ce ai văzut si tu dar ca marea masă a doreilor suferă de un sindrom care nu are leac ! Și nu pricep de ce, fiindcă în portofele suflă a pagubă !

bigbadsheep
4 martie 2013 • 8:20 PM
Domnule Giurgea – aveți dreptate. Asta nu o poate nega nimeni. Că ȘI din cauza asta o să curgă mult sânge de politruc, iarăși nimeni nu o poate nega. Însă nu sunt de acord cu o afirmație pe care o faceți, sau cel puțin refuz să o accept. Forțarea celor stabiliți aici, în străinătate, să plece înapoi în România, aduce un pic a politică de epurare, ceva ce s-a întâmplat în perioada 1935-1940. Și chiar dacă toți își doresc asta, sunt conștienți însă și de golul lăsat de români acolo unde se găsesc. Eu unul am casă, am serviciu stabil (știu! nu sunt de neînlocuit!), sunt un plătitor de taxe aici în Italia, o sursă de venit pentru ei, ca mulți alții ce ne găsim aici.
În mod sigur, dacă se va întâmpla așa – nu exclud posibilitatea de a se întâmpla, nu mă voi lua doar de viața politrucilor români, dar și cu statul lor – o Curte Europeană a Drepturilor Omului ar trebui să funcționeze independentă de curente și politici!
Afirmația boilor care stau la conducere ar avea efect major asupra celor care încă nu au reușit să plece. Am prins și momentele dinainte de 2007 – e drept că nu se cerea viză pentru Italia atunci, și nu au fost cu nimic frumoase, dar nici ceva imposibil.
Numai bine și să prindem și vremuri frumoase.

Liana
7 martie 2013 • 12:42 AM
Si eu am stat la cozi pe vremuri pentru viza. Era cumplit. Trebuia sa cumperi bilet inainte si riscai sa il pierzi daca nu obtineai viza. Pe ei ii doare in cur pentru ca au pasapoarte diplomatice. Dar mie imi pasa. Eu vreau sa poti circula liber.

Ilinca
4 martie 2013 • 1:08 PM
pai si de ce este asa cum este descris in articol? Pentru ca se poate! Pentru ca ii lasam! Pentru ca nu exista societate civila! pentru ca ne trezim NUMAI cand ne doare imediat, cand ni se taie salariul sau ne afecteaza plecarile! Altfel nu, altfel ne doare in pix daca vedem copii cersind, case demolate ilegal, animale facute zob, paduri taiate, totul in sfidarea legii! aici lasam coruptia si marsavia sa-si faca de cap. Prea tarziu ne-am trezit , cand cutitul e la gatul propriu. Nu suntem niste victime, suntem complici.

Mircea
4 martie 2013 • 7:53 AM
http://www.evz.ro/detalii/stiri/2013-anul-concedierilor-cod-rosu-pentru-salariati-1026507.html

Primele două luni din 2013 au fost cele mai pline, de când a început criza, de greve și manifestații ale salariaților amenințați cu pierderea locului de muncă. Restructurările ar putea viza mii de angajați

În ultimele zile au fost mişcări sociale la Oltchim, Poşta Română, Tarom, CFR, Mechel, companii care trebuie restructurate în 2013, şi care au în total peste 50.000 de angajaţi, a căror soartă este incertă. Mii de posturi vor fi desfiinţate, ceea ce va afecta întreaga economie.

Citiţi mai mult: 2013, anul concedierilor. Cod roşu pentru salariaţi – Criza > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/2013-anul-concedierilor-cod-rosu-pentru-salariati-1026507.html#ixzz2MY0bVGJQ
EVZ.ro

Lidichiu
4 martie 2013 • 7:54 AM
Adevarat, dar trist…

Ovidiu
4 martie 2013 • 8:01 AM
http://alexaionescu.wordpress.com/2013/03/03/usl-da-flit-uniunii-europene-urmeaza-integrarea-in-uniunea-euroasiatica/
Pe zi ce trece e tot mai evident…se pare ca suntem parte dintr-un plan bine pus la punct. Nu degeaba spunea d-na Clinton ca rusii incearca… Si cand te gandesti ca ponta a fost in PNL in anii 90…si a dormit in gara la Paris…saracutul mic puiut de comunist…mai mai sa-i plangi de mila…

Adrian
4 martie 2013 • 8:53 AM
Am impresia ca exista un sex-tape cu Ponta si Antonescu si ca Fenechiu, Corlatean si Nastase au cate un exemplar si-i santajeaza pe astia 2. Alta explicatie nu poate fi pentru modul gretos si inconstient cu care sunt tinuti in brate tampitii astia, cu orice pret pentru restul poporului.

Robespierre
4 martie 2013 • 9:09 AM
Mi-amintesc prin ’93, cand saptamanal treceam in Ungaria pe la Petea cu tigari Vogue (era cerere mare pe piata neagra din Budapest), un vames maghiar Boros Laszlo pe care-l blatuisem si cu care chiar am devenit prieteni de afaceri, imi propunea sa-mi faca rost de un pasaport unguresc – autentic!!!
Zicea “pe tine te las sa treci fiindca v-am vazut pe voi, studentii, la Universitate, dar pe astia din Cluj, nu”
De ce? intrebai eu.
Au votat Funar Gyorghi…

Fara cuvinte.
Cat despre pasaport, am refuzat in naivitatea mea. I-am zis mandru lui Lozy “ba, pai cu totii intram in UE, ai sa vezi!”
“Bisztos, o sa-ti para rau mai incolo”

Ovidiu Ar
4 martie 2013 • 10:36 AM
Robespierre, S-a dus baba cu colacii,Funar a mancat coliva iar tu te-ai ales cu bombanele frumos colorate de pe coliva.::-)

filedinpoveste
4 martie 2013 • 9:18 AM
Muncitorii de la Oltchim il urăsc, cei de la Poşta Română o să îl urască (asta dacă nu o fac deja), iar muncitorii din străinătate o să ajungă la fel. Unde să se întoarcă dacă toate uzinele importante sunt închise?
Îmi amintesc când râdea ca un adolescent la Antena 3 despre privatizarea de la Oltchim. El nu ştie că familii întregi aşteaptă leafa, cum să îşi mai ţină copii la şcoală când ambii părinţi nu şi-au luat salariul?

Florin M.
4 martie 2013 • 9:19 AM
Cine mai vine la noi sa investeasca trebuie sa fie nebun.
Onoarea de a fi membru in acest club select, care se cheama Schengen, ar inseamna o distinctie in plus pe blazonul nostru.
Dar si o garantie pentru toata lumea buna care se uita la reputatie inainte de a lega o relatie de prietenie sau de afaceri cu cineva.
Reputatia Romaniei a ajuns la cel mai jos nivel si “politicienii” nostri de la stanga la dreapta poarta raspunderea si ar trebui sa dea socoteala cu demisia.
Ne-am saturat de justificari. Fara onoare si respectarea cuvantului dat nu se poate, si politicienii trebuie sa stie sau sa invete aceasta lectie. Daca nu-si vor da demisia, cineva trebuie sa-i oblige.
Poporul trebuie sa arate foarte clar ca acesti conducatori nu-i reprezinta. Numai asa vom mai putea spala rusinea de pe obrazul Romaniei. Altfel nu putem sa mai scoatem capul in lume fara a fi scuipati, la propriu sau la figurat. Oare asta merita romanii si Romania, sa fie greata Europei si sa fie scuipati afara?

Florin M.
4 martie 2013 • 11:06 AM
Ce-i cu comentariile mele la articol? Sa nu-mi spuneti ca si astea sunt defetiste…

C
4 martie 2013 • 9:36 AM
Angela Merkel conditioneaza de un raport MCV pozitiv intrarea Romaniei in Schengen. Nu va spune nimic propozitia asta?, hai sa o traducem. Nu aveti un mecanism de inlaturare a coruptiei, nu va primim in Schengen. Nu pedepsiti hotii, nu va primim cu ei in casa noastra.

Raportul MCV este o analiza a situatiei din justitia romana, daca hotararile judecatoresti sunt respectate, daca hotararile judecatoresti sunt aplicate, daca sistemul juridic functioneaza, daca Codurile Civil, Penal, Comercial etc sunt in spiritul Uniunii Europene, daca se aplica legea in mod egal pentru toata lumea. Raportul MCV este o analiza facuta de cei desemnati de UE,experti pe justitie, nu cum este Becali “expert” la comisia juridica.

In ultimul raport MCV punctele au fost clare:
1.situatia de neconstitutionalitate din vara-toamna 2012
2.situatia de la DNA si ANI ( institutiile abilitate sa cerceteze fapte de coruptie, care nu au numiti inca sefi)
3.Cod. Civ si Cod. pen.( nu sunt atinse obiectivele cerute de reformarea sistemului juridic)
4.exista in guvern trei persoane care au deschise dosare penale si trebuie exclusi, guvernul nu trebuia sa treaca de Basescu (dar acesta a motivat ca nu avea cum sa respinga guvernul in mod legal), exista in parlament oameni cu dosare penale, care trebuiau sa nu fie validati ca parlamentari, Pivniceru a scos un “mini Codex” …si au votat legea care marea imunitatea parlamentarilor…adica sa se judece ei intre ei daca sunt corupti si daca nu sunt, atunci sa nu dea voie justitiei sa ii judece.

Cel mai dureros punct atins de MCV este infractionalitatea politicienilor, gradul mare de coruptie in randul acestora si amanarea dosarelor de coruptie.

Au aparut o parte din intrebarile puse de comisie la intocmirea raportului, uite ce am gasit :

“Întrebarea nr.20.Să descrie stadiul actual şi următorii paşi procedurali prefiguraţi de către Parchet în cazurile de mare corupţie aflate pe rolul instanţelor de judecată, implicând următorii inculpaţi: Gheorghe Copos – 3 cauze, Adrian Năstase, Şerban Brădişteanu, Ion Dumitru, Decebal Traian Remeş, Dan Voiculescu, George Becali, Cătălin Voicu, Tudor Alexandru Chiuariu”.

Întrebarea nr.14. Comisia cere o sinteză a discuţiilor parlamentare din Comisia Juridică şi din Plenul Camerei cu privire la cererile de încuviinţare a cercetării penale în cazurile Laszlo Borbely şi Victor Paul Dobre. “Pe ce bază juridică/proceduri au fost purtate aceste discuţii? Parlamentul a analizat fondul acestor cazuri?” ”
http://www.evz.ro/detalii/stiri/Mona-Pivniceru-analizeaz-dosarele-de-corupie-1006510.html

I.
4 martie 2013 • 10:34 AM
Una dintre probleme este că maselor nu li se explică pe înţelesul lor treaba asta. Pentru mulţi MCV-ul ăla e un Logan Break. 😆 Atât Băse, cât şi concurenţa lui, se dau în bărci şi se complac în fraze alambicate pentru că ştiu că mulţi nu se pricep să citească printre rânduri sau să cunoască termenii juridici.

Cost
4 martie 2013 • 9:39 AM
Bravo!! Exceptional.

Camelian Propinatiu
4 martie 2013 • 10:35 AM
Vesticii astia isi permit a specula electoral criptorasismul antibalcanic pentru ca RO si BG nu au infrastructura intelectuala de vârf (mediateci, arhive, TV cultural, TV didactic, carte universitara serioasa de 2-3 miliarde euro), deci nici viata civica suficienta pentru a organiza acel boicot al produselor lor pe care politicienii locali nu au voie sa-l initieze.

cristiwn
4 martie 2013 • 4:24 PM
Cred ca esti cam rupt de realitate, nu incearca nimeni sa speculeze pe nedrept nimic. E foarte clar, ne cer sa reducem coruptia. Iar sefii tai ar face orice sa mai fure in continuare,asa ca iti servesc vrajeli gen ce ai scris tu. Iar multi ca tine musca gogoasa.

aronpetru
4 martie 2013 • 10:36 AM
Reblogged this on Aron after 65.

Maria
4 martie 2013 • 10:37 AM
Un articol in care s-a punctat toate problemele noastre ale oamenilor de rand asa ca noi… Din pacate, ne asteapta vremuri grele… 🙁 Imi este scarba ca sunt cetatean al acestei tari din cauza “politrucilor” care nu se mai satura sa ne fure si sa ne vanda tara…

Silvian Luhan
16 iulie 2013 • 11:32 PM
“Mai sunt 12 luni!.” Si cei din jurul lui: “Mai sunt 12 luni si scapam de cipuri?” -”Nu…12 luni de libertate si vine urgie! ” . A spus Sfantul nostru Parinte, arhimandritul Iustin Parvu inainte de moarte. Ceva vine fratilor, si vine urat . Are sa iasa nasol de tot. Si ar putea totusi, sa nu iasa atat de nasol, daca s-ar trezi romanasul nostru. Zicem ca ne fura, ca ne vand tara, dar noi…ce facem?? Ne uitam la tv cum o mana de babe striga pe un ger naprasnic ” jos guvernul” si alte alea! in loc sa fie strazile pline de toate cat. de oameni. Nu spun sa iesim cu bata de baseball in mana sau cu maceta, Doamne fereste. Pasnic, dar multi, frate, MULTI!!! Ca asa se procedeaza intr-o tara ce pretinde a fi civilizata, si se vrea in Spatiul Schengen. Ma uit la Italia, ca-n momentul asta aici ma aflu…deocamdata 🙂 Au greva maine transportatorii? Apai maine ai sa gasesti autostrada blocata de tiruri, si nu-ti circula niciun autobuz in oras, ori ai masina, ori mergi pe jos! Sunt uniti. Asta ne trebuie si noua, UNIRE! Nu le pasa ca tu o sa mergi la munca pe jos. Ei vor sa-si primeasca salariile, sau sa se ieftineasca benzina. Iertati, am dat numai un mic exemplu. Ideea e ca altii stiu sa ceara ceea ce e al lor. Sau cel putin, o fac mai bine decat noi( mult mai bine, dac-ar fi sa ma-ntrebi pe mine ). Pe plaiul nostru mioritic , pe multi dintre bogati ii doare-n cur, ca de…”eu am ce manca, ce ma intereseaza ca cer prostii astia de mancare statului?” Merge la supermarket, isi umple cosul, si se duce frumusel acasa. Ar trebui sa ne doara pe toti cand o mie, doua de muncitori nu si-au primit leafa de cine stie cate luni. Vrem alocatii mai mari, salarii, locuri de munca? Sa cerem!! Cu pumnu-n masa. “-Nu, deoarece nu exista fonduri. Poftiti la masa negocierilor.” Ce sa mai negociez? -Nu mai fura!! Si-atunci au sa fie fonduri! Continui sa furi?? Atunci, jos!!! Pun pe altul mai bun. EU(poporul) te-am pus acolo sus,tot eu te pot da jos. Nu uita ca datorita mie esti cocotat acolo! Da din pacate, la asta trebuie sa mai lucram. Si pana stapanim taina asta, s-ar putea..dar nu ca s-ar putea, SIGUR are a fi prea tarziu.

Alexandru Anitei
4 martie 2013 • 10:38 AM
Se pare ca Ponta cand s-a trezit azi dimineata a citit articolul tau si a priceput in sfarsit care e problema 🙂 . Azi la buletinul de ora 10 isi schimbase placa. Pare-se acum urmareste in continuare intrarea in Schengen dar asteapta un moment mai “potrivit”. Adica, spuse el inteligent, dupa alegerile din septembrie din Germania cand probabil vor veni prietenii lui socialisti la putere.

Pai bine, Ponta ratatule, daca citesti comentariul asta sa-ti mai explic odata de ce nu intram in Schengen. Indiferent daca e Merkel sau vreun socialist la putere in Germania. Nu intram pentru ca tu si ai tai politruci sunteti o sleahta de mafioti si nici un guvern din EU nu va vrea la ei in pat. La fel cum nu l-au vrut nici pe Basescu si sleahta lui de politruci. In cazul asta nu mai conteaza culoarea lor politica.

I.
4 martie 2013 • 10:45 AM
Nu citeşte blogul ăsta. Probabil cineva din staff sau din UE l-a tras discret de mânecă şi i-a zis să se mai tempereze. Cam aşa se practică diplomaţia la nivel înalt, cu dat la gioale pe sub masă, nu împărţit pumni la vedere. 😆

Gicu Dan
5 martie 2013 • 2:32 PM
Ponta chiar este un ratat, gandeste exact ca un mafiot, nu ca un politiacian integru cu principii. Pai care este diferenta intre el si Gigi Becali? ca si ala zicea:Lasa ca vedeti voi ca vin acum ai mei la putere. Asta pana ai lui i-au dat teapa.

SO
4 martie 2013 • 11:17 AM
Sunt o gramada de firme germane in Romania. Cireasa de pe tort o sa fie cand o sa li se spuna, “gata, haideti acasa, si mergeti mai spre est”. Atunci sa vedeti. Eu cred ca nu suntem departe de momentul acela.

Dan99
4 martie 2013 • 12:38 PM
He he, cred ca polonezii isi dau palme de bucurie vazand prostia din Romania. O sa atraga si ultima picatura de investitie germana, in timp ce, pe meleagurile noastre, in curand se vor organiza marsuri patriotice impotriva imperialismului vest european.

Janosch
4 martie 2013 • 11:33 AM
Pentru cei care se descurca cu limba germana, vezi urmatorul reportaj (transmis la ZDF)precum si interviul cu ministrul de interne H.P. Friedrich

cristinel
4 martie 2013 • 1:50 PM
Pozitia neamtului e foarte corecta si-mi place ca nu-si da ochii peste cap ca frantuzu sau ca englezoiu.
Zice clar ca Germania plateste miliarde la UE, iar Romania din banii aia trebuia sa rezolve problema integrarii tiganilor-Germania nu plateste de doua ori.
Si mai zice iara un lucru foarte corect: sunt multi care vin la munca si la studii, doar parte vin dupa ajutoare sociale. Are o pozitie corecta, se vede ca neamtu’ are coloana vertebrala.

vittorio1949
4 martie 2013 • 11:36 AM
Are dreptate Ponta. Si el a incercat sa ramana in Frantza si daca ramanea, ar fi regretat amarnic. Eu nu am stat nici-odata la nici-o coada, pt ca mereu am fost intreprinzator si am avut ceva de facut. Am fost o singura data in Germania sa iau o masina si m-am descurcat f bine cu germana din liceu. Voi daca atzi misunat pe la cozile de la ambasade, iata ca tot aici atzi ramas, pt ca nu atzi facut fatza acolo … deci nu avem nevoie de Spatziul Shengen. Principalul este ca Guvernul Ponta sa ajute la infiintzarea de noi locuri de munca si atunci Romania va incepe sa-si revina si nu va mai avea nevoie sa-i pupe-n cele 3 litere pe europenii din vest. Bineintzeles ca locul nostru este in Europa, dar in mod normal si fara disperare ca nu ne primeste comunista de Merkel. La sfarsitul anului nu va mai fi cancelar si atunci si norocul nostru se va schimba.

Razvan A
4 martie 2013 • 12:04 PM
Ha? Cum de te tolereaza domnu’ Giurgea cu astfel de ineptii? Bai loaza comunista, Merkel e de 10 ori mai capitalista decat tine si decat ponta si acolitii lui. Pai mai panarama, tu vorbesti de parca romania e sfanta, nema coruptie, nema politicieni de kkt, nema ceva rau. Si altii ne fac zilele amare si ne umilesc. Iar noi, desteptii pamantului stam cu fruntea sus. Sper sa ne scuipe chiar pe fruntea aia. Adik nu pe noi, dar pe Corlatan si pontachele tau.
Infiintarea de noiu locuri d emunca cu guvernul ponta? Cum? Cu taxe marite? Cu politica imprevizibila in privinta investitorilor si directiei Romaniei? Bai comunila, Romania nu mai produce nici opinci de capul ei. Lasa-i macar pe altii sa vina si sa aduca locuri d emunca si bunastare, ca noi nu suntem in stare (adik lasati de retelele mafiote politice).

Sfincter Ponta
4 martie 2013 • 12:09 PM
ma-ta n-are nevoie de schengen! bou comunist!! du-te dracu cu guvernul aurolacului ponta si locurile de munca infiintate de ei! ce locuri de munca sunt ei in stare sa creeze?? ori esti dement, ori esti postacul usl-ului

C
4 martie 2013 • 12:14 PM
😆 , in sfarsit unu’ hotarat care stie ce vrea. Unu’ care se descurca.O sa ii dea Ponta de lucru, ii da afara pe aia 140.000 din lista lui Vosganian si il ia pe el . Brava, micutule! Evclava comunista scrie pe tine 😆 Nu stii ce e aia , este salonul privat al lui Ponta, unde iti spune el cat sa mananci, cat sa respiri, cat de lung este lantul de la zgarda ta.

Dan99
4 martie 2013 • 12:40 PM
Asa e. Cum de-ndrazneste Merkel sa ne ceara sa bagam coruptii la puscarie?! Fascism, dom’le, fascism!

Eu
4 martie 2013 • 1:02 PM
Așa e. O viperă nemernică. Nici de drepturile omului de a fura nu a auzit proasta.

Sincer, nici nu știu de ce ne obosim să mai răspundem tuturor imbecililor care își varsă haznaua de prostie din cap pe aici.

jciprian
4 martie 2013 • 1:52 PM
Ai tu firma in Romania, cum are Ponta scula de 2m in pantaloni 🙂 )
Unu care are firma in Romania nu se exprima asa, pentru ca stie cum sta treaba cu birocratia si cu taxele, tu esti întreprinzător de ala abonat la contractele statului!

paul
4 martie 2013 • 4:01 PM
de unde ai aparut si tu? ti-au netezit astia circumvolutiunile bini di tat!

vedetot
6 martie 2013 • 12:27 AM
Postac platit, nu intreprinzator.

doar nuś tampit sa dau
4 martie 2013 • 11:58 AM
N-avem fratilor si noi pe unu cu cancer in faza terminala sa il finantam sa faca o fapta buna ?

I.
4 martie 2013 • 11:59 AM
Cum priveşte românul problema: “Până acum am circulat liberi în Europa fără Schengen. Nu o să ne dea nimeni afară din UE pentru că străinii au nevoie de noi şi de resursele noastre naturale.”

ovidiu
4 martie 2013 • 12:00 PM
Si totusi nu vād sā iasā oamenii sā protesteze. Dormim?

bluehand
4 martie 2013 • 5:44 PM
Da. Romania a dormit intotdeauna, de la Miorita incoace noi doar cantam manele si asteptam sa ne-o dea pe la spate unii si altii.
As vrea sa cred ca ce face Giurgea aici, vor fi un semnal grav, cam ca la italieni cu tipul ala de are nu stiu cat la suta pe acelasi principiu. Sunt foarte curios si se va vedea forta miscarii in strada, daca vom avea vointa sa iesim din spatele tastaturilor sau vom avea treaba…

Ioane si Gheorghe
4 martie 2013 • 12:01 PM
Si eu voi fi la poarta banditilor cu furca in mana ca in 1907.

Pletosu
4 martie 2013 • 12:08 PM
http://www.ziare.com/politica/schengen/conspiratia-impotriva-romaniei-1222040

roman_roz
4 martie 2013 • 12:24 PM
Sunt 3 “puncte” care ne transforma in cetateni Europeni adevarati.

  1. Intrarea in zona Schengen (increderea lor in justitia noastra).
  2. Intrarea in zona Euro (increderea lor in economia noastra).
  3. Un procent bun de fonduri absorbite, an de an (increderea lor in dezvoltarea noastra, in recuperarea handicapului economic, cultural, de civilizatie).

Nu am reusit, si nici nu pare ca reusim, niciunul din aceste puncte. Sincer, fara suparare, dar asa cum cel mai slab angajat dintr-o firma este intotdeauna dat afara, asa tremur eu de teama ca o sa fim dati afara din UE. Si zau daca nu ar fi o decizie corecta, desi nu-mi convine deloc.

Alin Ropan
4 martie 2013 • 12:59 PM
Nu-i bai, o sa ne ucidem intre noi pana o sa disparem cu totii. Oricum m-am saturat de o astfel de viata

cristytepes
4 martie 2013 • 12:37 PM
Reblogged this on Adevărul cotidian – blog cu știri redistribuite.

Giumbinel
4 martie 2013 • 12:37 PM
Daca noi o sa iesim din Europa, ei o sa iasa pe usa cu picoarele in fata. Garantat. O sa avem 600 inmormantati in aceeasi zi.

horia
4 martie 2013 • 9:52 PM
Cate 600 pe zi timp de cateva luni si poate asa s-ar mai indrepta lucrurile. Trebuie infiintate tribunale militate “speciale” in care judecata sa se faca in mod simplist si rapid, fara vicii de procedura. De aceea se va ocupa Brigada “Vlad Tepes”. Sunt convins ca se vor face cozi la inscrieri in brigada.

vali .T
4 martie 2013 • 12:50 PM
Stau si ma intreb de unde pizda masii tot apar ciudati dde astia in posturii de ministri ? Inteleg aia batrani so spurcati si-au lipit scaunele din guvern de cururile ofilite , dar muisiti astia noi de unde au aparut? Pe ponta il stiu personal din campania electorala din 2000 cand dupa o bataie crunta l-am pus sa imi pazeasca masina la 3 dimineata in parcare la Negreni in timp ce eu si niste prietenii am mancat niste mici faini .Cred ca si acum daca m-ar vedea s-ar pisa pe el victoras .
Oricum ar fi Inca o revolutie de data asta neregizata se cere.
Daca suntem dati afara din UE doar mama rusie ne mai ramane sau poate africa 🙂

Eu
4 martie 2013 • 12:58 PM
Mă, de data asta e rău de tot.
Asta nu se compară cu când s-a pus Olanda (parcă) de-a latul intrării României în Schengen, deși i-am înțeles și am fost complet de acord cu ei, pentru că nici eu nu aș vrea să deschid poarta care dă spre vecinii mei colorați despre care tot satul știe că fură din curțile oamenilor. Asta suntem pentru ei și au dreptate.

Dar, acum se opune Germania. Adică sufletul și mușchii UE. Acum am pus-o cu adevărat.

Alin Ropan
4 martie 2013 • 1:01 PM
Cum am zis deasupra….o sa ne omoram intre noi mai abitir decat pana acum, macar asa scapa planeta de o natie de infecti ca si noi

Razvan Rizea
4 martie 2013 • 1:03 PM
Chiar asa, sa ii puna dracu sa se intoarca fara Schengen ca daca nu ii omoram cu pietre. Eu sunt student in Londra, si nu pe banii parintitlor sau prin fonduri, trebuie sa si lucrez ca sa ma intretin. Daca ma intorc astia acasa sau pun vreo viza, s-a zis cu planurile mele, ca in facultatile din Romania alea nerecunoscute de nimeni (nici macar de romani) nu vreau sa mai fiu student!
Victoras, ai grija ce faci, ca ai belit-o cu noi!

shakalu
4 martie 2013 • 1:07 PM
Nu cred ca ne dau afara din UE… daca nu ne vroiau acolo nu ne bagau in 2007.
Dar legat de guvern… pe Ponta si ai lui i-a vrut poporul… au iesit in strada scandand pentru USL, i-au votat acum la alegerile parlamentare, le-au dat tara pe mana. Daca asa a votat poporul … sa suporte consecintele… poate data viitoare nu or sa mai puna botul la propaganda de la tv (nu zic ca ceilalti ar fi fost mai buni). Pana la urma poporul voteaza coruptii de la conducere si isi merita soarta.

jciprian
4 martie 2013 • 1:59 PM
“Ponta: Nu vrem sa ajungem in JAI la exercitarea dreptului de veto al Germaniei, schimbam strategia”

Nu, nu, ai sa ajungi in “JAIL”!! Insesizabila diferenta!

Pletosu
4 martie 2013 • 2:06 PM
UUUUU Asta e tare!!! http://www.ziare.com/europa/franta/ue-se-clatina-dupa-probleme-din-uk-si-italia-posibil-referendum-pentru-iesirea-frantei-1221921

denisa
4 martie 2013 • 3:38 PM
41 de judete plus bucuresti.asta este romania.din fiecare judet si din bucureati saptamanal in special joia si vinerea pleaca mii de autocare si mii de microbuze 8+1 si microbuze de capacitate mai mare parasesc romania cu destinatia spania,italia si alte destinatii europene.la iesirea din tara este imposibil sa scapi fara 10-20 euro/microbuz si 100-400 euro pentru autocare.imediat dupa ce treci la unguri la 5-7 metrii apare renumita ,,bancutza,, unde ungurii iti scot tot din microbuz in cautare de alcool si tigari.poti scapa si de ,,bancutza,, cu 10-20 euro.de cele mai multe ori 20 de euro.toti acesti bani se impart intre unguri si romani.evident ca lunea sau cel tarziu marti se intorc in tara unde iar dau, insa de aceasta data maxim 10 euro.calculati ! banii se impaturesc pe latime de 2 ori se se ,,pun,, in certificatul de inmatriculare.despre autoturisme nu stiu nimic.se pare ca ele nu sunt taxate.totul se face ,,bara-bara,, ungurii cu romanii.au fost cazuri in care la intrare in romania vamesul nici nu s-a uitat la acte.cum naiba sa renunti,intrand in schengen,la acesti bani ! la televizor se prezinta numai cazuri mari de coruptie.dar milioanele de euro se pot alcatui si din bancnote mici si multe.cea mai profitabila vama este fireste vama bors.la vama petea 10 euro deja este mult.primesti si zambete.

titisirbu
4 martie 2013 • 4:15 PM
Eu unu ma bucur. Daca politrucii vor continua in acest ritm, sigur la toamna va iesi cu scandal.Lumea este satula de ei pana peste cap si nu trebuie decat o scanteie.Speram ca noi sa fim scanteia.
“Succesuri” , ponta,antonescu , basescu,corlatean, etc.

I.
4 martie 2013 • 5:31 PM
http://imgur.com/bwXN9xv

Pletosu
4 martie 2013 • 5:45 PM
prea tare!!! branza varza manz 🙂 )))

Mihai
4 martie 2013 • 5:45 PM
Ponta e cretin? Pai daca se introduc vizele milioanele alea romani care se intorc in tara vor veni cu un singur scop: sa linseze tot guvernul. Hai sa zicem ca nu vin 7 milioane dar 500.000 sunt suficienti. Si astia or sa vina.

Violeta
4 martie 2013 • 6:08 PM
…..si cu inca vreo 500.000 de la noi….ar fi ceva,nu???

Violeta
4 martie 2013 • 6:06 PM
Nu poti sa stai ca “Pacala” si sa astepti salarii mai mari sau “ajutoare” de la “mai marii nostrii”, o sa mori asteptand…deci singura posibilitate e sa iti “cauti norocul cu mana ta”, sa iti lasi tot ce ai mai drag in urma…si sa pleci in “strainataturi” la lucru. Nu ca in tara ta nu ai “sti” sa muncesti, dar muncesti ca pe “santieru Cucu”, sau ca nu ai fi incercat sa lucrezi, dar cand un “idiot” de patron te angajeaza cu 4 ore iar tu muncesti 16 ore pe zi si stupefiat privesti in jur ca nimeni nu se plange si accepta asa ceva, iti vine sa “iti iei campii” si sa fugi vazand cu ochii…deci unde e dreptatea???…in curtea lor sau in curtea noastra??? …poate nu o sa aflam…dar oricum, lor nu le pasa…si mai au tupeul sa verse cate o lacrima…RUSINICA…

Pletosu
4 martie 2013 • 6:39 PM
cand un “idiot de patron te angajeaza cu 4 ore pe zi si te pune sa muncesti 16″ de obicei o face ca sa poata sa-ti mai dea si salariu. Nu de alta dar daca nu stiai patronul ala e atat de “idiot” ca incearca sa tina o afacere in picioare si sa-ti dea si tie un loc de munca in conditiile in care pe de o parte i se ia si pielea de pe el pentru fiecare angajat si pe de alta parte ca marea majoritate a angajatilor romani sunt niste putori ordinare care ar vrea sa i se treaca 16 ore pe cartea de munca si sa presteze efectiv 4 ore cu tot cu pauza de masa de 1,5 ore. Si va mai intrebati unde ati gresit de stergeti babe la cur prin Italia. Mentalitatea e gresita madam

John Andretti
4 martie 2013 • 9:27 PM
Pai frate, daca nu poate, dar mai ales, NU VREA SA DEA SALARII DECENTE, atunci sa munceasca el, eventual cu neamurile lui (copii, nepoti etc.). Cine il OBLIGA sa aibe angajati?
Te angajezi la un patron care iti poate plati un SALARIU CARE SA ITI ACOPERE CHELTUIELILE MINIME, nu? Doar nu esti tu obligat sa ii sustii lui afacerea, nu?
Revolutia americana a pornit tocmai din cauza ca brutele britanice efectiv se cacau in capul bietilor colonisti, avand pretentia ca acestia sa munceasca din ce in ce mai mult pe gratis. Nu de alta, dar toate in lumea asta au un PRET CORECT, nu?

I.
4 martie 2013 • 9:42 PM
Nu.

Pletosu
4 martie 2013 • 9:49 PM
Nu era vorba de salarii daca ai fi citit atent. Era vorba despre contractul de munca “dar cand un “idiot” de patron te angajeaza cu 4 ore iar tu muncesti 16 ore pe zi” era fraza. Si pe CPP printre altele este vorba exact despre asta: prea multe taxe sufocante percepute de stat printre care si 60% din fiecare salariu care merg la un jeg de buget de unde se fura. Logic ca un “patron” in vremurile astea face tot ce poate sa plateasca mai putin spre deloc taxe la hoti. De aici s-a nascut si Miscarea Anti Taxe. Si mentalitatea multor romani e exact ca a ta: doar nu-i sustii lui afacerea. Dar ce ai zice daca ti-ai sustine locul de munca?

John Andretti
4 martie 2013 • 11:18 PM
Taxa trebuie sa fie “zeciuiala”… adica 10% din ce castigi, ca in Evul Mediu!

antonioro
5 martie 2013 • 12:18 AM
Tu cred ca ai luat-o pe aratura,te-a batut soarele socialismului prea mult in cap…dar cine te obliga pe tine sa stai angajat la un patron care nu binevoieste sa te tina in puf,eventual sa-ti dea si nevasta o tura,ca sa te simti tu “implinit”?Ce-i pasa aluia care-s cheltuielile tale “minime”?Poate ca patronul ala cistiga mai putin si decit tine,el ia ce mai ramine,daca mai ramine ceva…la asta nu te gindesti?Crezi ca toata lumea-i Apple sau Microsoft sa faca profit?Marea majoritate a start-up-urilor nu fac profit in primii ani,merg in pierdere sau la limita subzistentei.Nu numai ca patronul ala nu ia nimic acasa,ba de multe ori aduce bani de acasa,ca sa tina un limbric ca tine in slujba.Nu-ti place,fa-ti tu firma ta,fii patron si plateste-i pe angajati ca pe Bill Gates,eventual sterge-i si la poponetz dupa ce se duc la buda,ca vorba aia,e firma lor,nu a ta….nu-i asa sindicalist nemernic ce esti?Bai Mucea,tu te-ai nascut sclav si sclav ai sa crapi,plingind in pumni ca “de ce altii nu-ti dau drepturi”…fara sa faci nimic ca sa le ai.Si ca sa-ti mai dau una in cap,boule….revolutia americaneasca (se intimpla sa fiu prin partile locului de mult timp) a inceput nu din cauza ca-i sclavageau britanicii pe americani(dimpotriva,ii incurajau sa fie capitalisti si sa plateasca TAXE),ci din cauza TAXELOR multe si” marunte” (ca-n Romanika).Asa ca ,boul baltii,taci si inghite in tacere,nu meriti mai mult….

John Andretti
5 martie 2013 • 10:35 PM
Amice, esti un dobitoc! Sadea! In primul rand, nu sunt sindicalist, nu am avut de-a face niciodata cu un sindicat. Am terminat facultatea dupa ’89 si nu la Spiru sau altundeva, ci la Politehnica. Am doua mici afaceri bunicele si am trei angajati cu care ma am in relatii bune. Ei muncesc, dar ii si platesc (zic eu) binisor. De ce asta? Pentru ca am invatat de la bunici, capitalisti pana la nationalizare, ca stapanul hain face sluga hoata. Nu e usor, adevarat, sa faci rost de bani luna de luna sa dai salariile, chiar si putine taxe, spagi la toate controalele care se napustesc asupra ta de parca se trimit unii pe altii. E adevarat ca uneori m-am lasat pe mine mai la urma si am dat salariile pentru ca oameni buni, priceputi si muncitori nu gasesti chiar usor. Insa nu am tras tzeapa nimanui, doar statului, pentru ca altfel nu poti supravietui. Cand am zis de zeciuiala din Evul Mediu, am vorbit serios pentru ca eu consider ca suma tuturor taxelor nu trebuie sa depaseasca a zecea parte din cifra de afaceri. Restul este furt!
Acum inc eea ce priveste criza de furie ce te-a apucat treptat in timp ce-mi sareai la gat: bunul simt si educatia ma impiedica sa-ti dau raspunsul binemeritat. O pun pe seama faptului ca ai ceva traume din copilaria mica, atunci cand ai fost abuzat de grupul de copii pe izlaz (stii tu, atunci cand te-au ars in partz), sau poate, cine stie, ai incurcat medicamentele in timp ce scriai?
Iti dau un sfat: renunta la stilul asta de a polemiza, e caracteristic copiilor de securisti carora tata le-a dat o afacere la cheie. Sau cine stie, poate esti un securist acoperit trimis in US in misiune, PLATIT SI DIN BANII MEI, atatia putini cat platesc eu statului roman. Si intri aici doar ca sa semeni zazanie si sa-i indepartezi pe oameni de Mihai. Cei care fac asa merita spanzurati cate trei cu un latz.
Scuza-mi raspunsul pe care ti-l dau atat de tarziu, insa alerg sa castig bani, afacerile nu-mi permit sa intru prea des pe net…

iani
4 martie 2013 • 6:22 PM
Primul lucru, pe care in ultima vreme il constientizez tot mai mult, este ca nu suntem “o natiune” !!!! Au incercat cancelariile europene (de aproape 200 de ani) sa ne construiasca o natiune si nu au reusit …. Au incercat sa ne primeasca in Uniune ne-au trasat un MCV (un fel de curiculum educational) ne-au promis si “branza schengen” dar adunatura de cioloveci din partea asta de europa a zis nu si nu (batman-batman)!!!
Pur si simplu suntem “needucabili groso-modo” , barbarii de la portile europei , “o pisica numai buna de aratat rusiei” … suntem o forma bruta necizelabila … “Suntem o mahala cu sclipici” si avem bulibasa Ponta, bulibasa Corlatean , bulibasa Antonescu, bulibasa Basescu, si inca cateva sute de alti bulibasi mici si mari !!! toti cu comportamente tipici de “oachesi parveniti” , fandositi si cu”limbarita politica de mahala”…. Asta este tara mea !!!

stefan60
4 martie 2013 • 7:38 PM
E si normal ca acesti “politicieni” sa nu aiba nevoie de Schengen .
Cu pasapoartele lor diplomatice trec prin oricare punct de frontiera strain ca rata prin apa . 🙁
Daca in schimb ar fi calatorit alaturi de mine in vara trecuta , zborul Cluj- Forli (Italia) ar fi cunoscut la fata locului ce parere aveau cei peste 100 de calatori romani care au facut 1 ora coada pe aeroportul italian la control de documente .
Ar fi cunoscut si parerea mea personala despre ei si mamele lor . 🙂

Pletosu
4 martie 2013 • 7:39 PM
http://www.bzi.ro/china-a-devenit-cel-mai-mare-importator-de-petrol-din-lume-349333

Sergiu Stefanica
4 martie 2013 • 8:40 PM
Doare si mai tare ca presa din Europa a inceput sa faca propaganda impotriva Romaniei. Traiesc in Olanda si la fiecare 2-3 zile vorbesc la stiri de romani. Ba ca au furat,ba ca nu si-au platit taxele. E la fel si in Anglia. Viitorul nu pare deloc roz!

pohrib
4 martie 2013 • 8:42 PM
Mai ,Domnule Ponta, daca ti se intorc in tara cele 7 miloane de romani plecate la munca peste hotare , cred ca nu mai ramine piatra pe piatra din Cotroceniul vostru de jeguri imputite! Datorita celor “plecati afara” nu iese lumea in strada ,TAMPITULE!!! Daca nu mai sunt “euroii” de luna cu luna care sa mai intremeze veniturile celor din Romania, sau MILIOANELE DE EURO care iti intra in fiecare vara ,odata cu vacantza “italienilor”, “nemtilor”, “frantujilor” si care fac economia romaniei sa se mai invarta inca un an …cat crezi ca rezista ” prostimea de rand ” ?

Mitu
4 martie 2013 • 9:27 PM
Politicieni nostri se joaca cu focul ca si Ceausescu,el fiind impuscat de concurenta care a profitat de revolta multimii.Daca nu-l impuscau astia era linsat de oameni.Cred ca actualii politicieni nu o sa aiba norocul unei moarti usoare,ei risca sa fie trasi pe roata ….Si toate astea daca nu isi vad dracului de treaba,acum in ceasul al treispelea.

horia
4 martie 2013 • 9:28 PM
Copy -Paste:
In Bulgaria ura fata de politicienii corupti si fata de banci EXPLODAT dupa ce un tanar de 26 de ani care isi se autoincendiase din cauza datoriilor la banci A MURIT .
” Va dam, foc la toti politicienii corupti si la bancheri; o sa muriti in chinuri asa cum a murit Planem Goranov!” striga protestatarii in toata Bulgaria!
Decesul lui Plamen Goranov nu a fost anuntat decat luni, dupa protestele masive de duminica, atunci cand zeci de mii de oameni au defilat la Varna si in restul tarii pentru a protesta impotriva coruptiei si a saraciei.
… Plamen Goranov, un artist al carui prenume inseamna “flacara”, si-a dat foc in 20 februarie in fata primariei din Varna si a fost internat cu arsuri pe 80% din corp.
Un al doilea bulgar executat silit de banci, in varsta de 53 de ani, tata a cinci copii, este intr-o stare grava dupa la ce randul lui si-a dat foc ” banca mi-a zis ca daca eu mor macar imi vor trai copiii”.
Se fac apeluri la cetateni sa vina sa inconjoare Parlamentul ” ..afara cu politicienii corupti; toata clasa politica care a tradat pe bani, care si-a dat mana cu bancile, nu va primi mila de la noi..”
La noi, reamintesc faptul ca Guvernul a acceptat cererea bancilor de a elimina din noul Cod Civil textele de lege care protejau romanii ce sunt hartuiti de clauzele abuzive ale bancilor , insa NIMENI NU PROTESTEAZA!

Pletosu
4 martie 2013 • 10:07 PM
Horia la noi a fost ultima si cea mai sangeroasa revolta impotriva comunismului si nu cred ca trebuie sa-ti amintesc ca adevarata revolutie a fost aia de la Timisoara. Daca era sa asteptam sa se ridice restul nu aveam nici o sansa. Daca nu era lovitura lui Voican, Iliescu@Co nu cred ca se misca lumea din fata radioului pe Europa Libera. Ca si acum de altfel: Las ca ies altii si o sa-mi rezolve problemele. Acum e si mai greu ca atunci sa-i urnesti pentru ca tot marletul si-a luat plasma si a facut burta de la mici asa ca… Poate ma insel si le lipseste doar scanteia pe care o sa le-o dam in mai. Ramane de vazut

horia
4 martie 2013 • 10:38 PM
Eu unul nu-i inteleg pe aia care isi dau foc in semn de protest. Pai nu mai bine sa dea foc la un politician? Chiar nu inteleg cum le functioneaza creierul unora care isi fac rau in ideea ca altii “se vor sesiza”. Cred ca mult mai sigur “s-ar sesiza” daca ar lua foc un politician.

Pletosu
4 martie 2013 • 10:49 PM
Nici eu nu-i inteleg dar fiecare recurge la gesturile pe care le considera potrivite. Nu suntem noi in masura sa judecam. Faza cu datul focului la politicieni nu cred ca e in nomenclatorul de aptitudini al poporului roman.

bigbadsheep
4 martie 2013 • 11:40 PM
În caz de protest nu reuşesc nici eu să înţeleg – ar fi o chestie de onoare poate! Dar în cazul celor doi bulgari – prin moartea lor datoria nu cade asupra familiei, deşi mă îndoiesc de acest lucru. Şi în Italia şi-au dat foc sau s-au sinucis din cauza datoriilor, când în mod normal ar trebui ucişi cei care i-au “ajutat” să ajungă în această situaţie. Să îşi găsească liniştea meritată şi să sperăm că vor fi ultimii.

I.
4 martie 2013 • 9:41 PM
http://www.romanialibera.ro/opinii/editorial/motivul-real-pentru-care-usl-ar-renunta-la-schengen-295065.html

Mack Ratza
4 martie 2013 • 10:03 PM
Multi romani merita sa fie in Shengen dar exista mult mai multi romani care nu au nimic in comun nici macar cu Uniunea Europeana. Ultimele alegeri parlamentare au dovedit din plin acest fapt.
Iliescu ati “semanat”, toata panoplia de politicieni panglicari si votanti retardati o “cuegeti” acum.

alex constantin
4 martie 2013 • 10:52 PM
Lovitura de stat a armatei in Spania din cauza secesiunii Cataluniei si a somajului urias?

http://www.businessinsider.com/dark-rumblings-of-a-coup-dtat-in-spain-2013-3

Si articolul in spaniol din El Pais:
“La patria vale más que la democracia” -”Tara inaintea democratiei” spune generalul spaniol Juan Antonio Chicharro
http://politica.elpais.com/politica/2013/02/27/actualidad/1361994938_586044.html

Bastos
5 martie 2013 • 12:15 AM
Ce dracu’ are tara asta ? De ce naiba sintem atat de prosti ? Cum sa te apuci tu Ponta sau tu Corlatean sa ridici tonul la Germania ? Vorba taranului, nu te dai la urs fara topor.
Treaba e simpla, Merkel a sunat la Base.Probleme ?

I.
5 martie 2013 • 2:00 AM
Interesant câți bisericoși cu “doamne-ajută” au comentat pe aici de când a apărut Mișcarea Antitaxe. Cât despre combinația biserică-paranormal, sunt niște tipare după care poți identifica bolile psihice la români. Iar tu te califici.

Mihai Giurgea
5 martie 2013 • 6:25 AM
L-am bagat la spam. Astia bantuie de pe site-urile ortodoxe. 😆

Toma
5 martie 2013 • 2:39 AM

Octavian M
5 martie 2013 • 9:07 AM
Ce nu vrem să înţelegem noi e că Ponta chiar nu minţea. El “chiar nu are nevoie…”. E una din puţinele cazuri în care chiar nu a minţit. Păi ce, trebuie să fi prost să renunţi la una din cele mai importante surse de venit pentru partide. O dată cu o posibilă acceptare a României şi Bulgariei în Schengen, s-ar desfiinţa vămile de la graniţa cu Bulgaria şi Ungaria. Aşa ar însemna mai puţine spăgi de cântar pentru vameşi şi automat mai puţini bani pentru partide. Unde mai pui că ar trebui daţi afară o mare parte din vameşii respectivi. Cum să facă asta un stat care adoră “dependenţi” de stat cât mai mulţi şi spăgi pentru partide cât mai grase. Mă şi amuza imbecilii care mai cataloghează intrarea în Schengen ca fiind doar o “miză politică”. Explică-i asta transportatorului care dă o căruţă de spăgi să trecă un rahat de vama sau şoferului care stă cu zilele la coadă ca vameşul nu are chef de lucru…”analist” imbecil.

All inclusive Bulgaria
5 martie 2013 • 11:33 AM
La ce dracu stam si comentam aici ??? Haideti fratilor peste ei. Haideti sa-i dam afara, cum au inceput bulgarii. Hotarati unul din voi o ora, o zi si hai peste ei. Dam anunt pe toate site-urile de socializare si ne strangem. Pontaaaa, jeguleeee voi fi si eu acolo !!!

Mihai Giurgea
5 martie 2013 • 1:46 PM
Ora si locul revoltei vor fi foarte curand anuntate public, pe Capitalism pe paine.

manu144x
5 martie 2013 • 7:34 PM
Eu cred că ar trebui capitalizat un pic aceste adunări de la Oltchim, Mechtel, şi alte cele.
Aşa cum ei au adus minerii la ciomăgit, să vină rândul capitaliştilor care vor să muncească nu să întindă mâna.
Mai ales că acolo există un elan puternic, acei oameni au puţin de pierdut în acest moment.

fanul lui vanghelie
5 martie 2013 • 3:11 PM
daca tampitii astia nu sunt dati jos, consecintele pot fi mult mai grave. putem ajunge ca fosta iugoslavie. transilvania la unguri, dobrogea la bulgari, poate chiar moldova la rep. moldova. daca ungurii o pun de ceva manifestatii si nesupunere civica asa cam ca timisoara cu tokes incitati de servicii secrete , ce facem? cine ne sustine? germania? olanda?asa s-a destramat iugoslavia ca n-a avut prieteni. mai intai autonomie teritoriala si apoi alipire la ungaria. cu ostilitatea europei si cu inclinatia usl-ului spre moscova credeti ca americanii mai fac scutul la noi? sa-i vindem direct rusilor fara sa mai fie nevoie de spionaj? ne scot si din ue si din nato si gata suntem. fara banii de la fmi si fonduri ue se uita aia cum ne mancam intre noi. ei vor interveni sa ne culeaga de pe jos, ce mai ramane din noi. usl-ul o sa reduca romania la jumatate ca teritoriu si si o sa mai ramaneti( eu sunt in transilvania trec la unguri) cam 30 % ca populatie…20 % pleaca definitiv din tara, iar 50% la unguri, bulgari, moldoveni…usl-ul are dreptul sa se poarte asa ca are 70% votul popular…vointa poporului, nu?

Gheorghe Mihai
5 martie 2013 • 5:05 PM
Viza umilintei!
Cred ca ceea ce se intampla cu declaratiile inconstiente ale lui Corlatean, Ponta, Antonescu si mai ales Stroe este de-a dreptul revoltator si inadmisibil. Oameni care ar trebui sa-si folosesca functiile in interes national, abuzeaza de majoritatea din alegeri si dicteaza hotarari si decizii care ne pun in situatii grele in interior, dar mai ales in exterior. Mai pe romaneste, as spune ca nici in gluma nu se fac declaratii de genul ”daca nu intram acum , nu mai este o prioritate pentru noi”, Schengen ” Nu a fost niciodată prima prioritate a României “, “Germania a pierdut ocazia sa taca ” Aceste jalnice figuri ajunse in fruntea tarii pentru ca romanii n-au mai dorit pe Basescu si ai lui, si nu pentru ca ar fi meritat, ca ar fi fost niste capabili care-si iroseau inteligenta nefiind la guvernare. Nu, aceste personaje sunt incompetente, pline de tavna si dorinta de razbuunare cu orice pret , care n-au ochi sa vada ca sunt oameni care au alte prioritati, ca asteapta reforme si nu interese de grup. Eu am trecut prin umilinta de a sta la coada intr-un spatiu degradant, construit ca niste padocuri pentru vite ( nu exagerez) cu intentia de a ajunge la un ghiseu unde sa depun solicitarea de a merge in concediu in tarile Schengen. Nu mai vorbesc de birocratia sau conditiile pe care trebuia sa le indeplinesti . Ca sa va puteti da seama cam ce emotii aveai , va spun ca un procent de 5%-10% reuseau sa obtina o viza. Sigur , neintrarea in Schengen ne va afecta si economic nu doar social. Vom ramane pentru inca o vreme “ultima spita de la roata”.

Radu Danut Munteanu
5 martie 2013 • 5:09 PM
Tocmai s-a anunţat oficial. Ponta: “Nu solicităm vot pentru SCHENGEN”
Probabil au fost anunţaţi de la Bruxelless să nu mai o frece la rece şi sa-şi asume un eşec mai mic decât refuzul oficial al UE.
Mai mult, se pare că NĂSTASE (foarte multe case) va fi eliberat la ispăşirea unei treimi de pedeapsă.
No comment. Hai la treabă!

Neil
5 martie 2013 • 7:15 PM
sunt doua feluri de revolutii in lume

  1. care cere libertate, fratie si egalitate adica
    Luati bani de la cei ce muncec din greu si au success,
    si dati-ne noua puturosilor
  2. care cere eliberarea cetateanului de jugul statului ( a birocratilor, coruptiilor si a incapabililor )
    si data puterea cetateanului responsabil care contribuie la societate.

Oameni slabi sunt brutali
Oameni puternici sunt gentili

DanCanada
5 martie 2013 • 7:30 PM
Intr-o tara normala AZI ar fi fost sedinta de urgenta in Parlament, motiune de cenzura si ar fi cazut guvernul.
Declaratiile boilor astia s-ar fi lasat cu demisii. Ei sint insa bine-mersi, misto sa fii politician intr-o tara manelist-bananiera ca Romania.

dan tuculea-arad
5 martie 2013 • 10:30 PM
GUNOAIELE ASTEA KOMUNISTE nu au ce sa caute in Europa,asa k ce Schengen??Poate ceva Schengen la Moscova sau la coreeni….Copii mei sunt in Schengen(UK si Germania),dar noi batrinii nu mai contam???BLESTEM PE CIUMA ROSIE kare ne conduce de la abdikarea regelui….

Hutanu Robert Constantin
6 martie 2013 • 6:17 PM
Nu vreau sa iau apararea nimanui, dar toata parada asta cu “nu ne mai intereseaza Shenghen” este o atitudine, cred eu calculata. Nemtii “nu ne vor” acum in Shenghen datorita faptului ca vor fi alegeri si popularitatea partidului de la guvernare este in cadere libera. Vor sa faca din neacceptarea noastra un punct electoral, nimic mai mult, iar Ponta si compania stiu acest lucru si pozeaza in smecheri sa mai castige simpatia prostimii.
Mai mult decat atat, sa nu uitam ca suntem in aceiasi oala cu Bulgaria si, imi pare rau sa va spun, dar daca vorbesti la restaurantul hotelului cu prietenul tau ca “ce-ai mai face tu daca ai avea o mitraliera” 🙂 exista posibilitatea ca seara sa bata cineva la usa apartamentului tau din hotel si sa iti prezinte o oferta foarte variata de Uzi, Bereta, etc! (caz real).

CACA RAU
7 martie 2013 • 3:53 PM
Foarte bun articolul. NENOROCITII astia asta merita. Sa fie INJURATI ca la usa cortului. Iti spun eu de ce au spus ei ca nu ii mai intereseaza UE. Pt ca au 70 % in parlament, fac ce vrea PULA lor, cam ca pe vremea lu Ceasca.

alien
8 martie 2013 • 11:55 AM
http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/deutsche-welle-romania-si-bulgaria-sunt-deja-in-spatiul-schengen-179230.html

supermamica
27 martie 2013 • 10:28 PM
Din pacate asa este … ei nu au nevoie de schengen. Noi avem. Insa nu vom avea in curand nevoie de schengen, la fel cum nici inainte nu prea stiai ce inseamna o rodie, un pepsi sau un televizor color.