Dieta cu peste, sanatoasa si gustoasa!

In curand vei fi bombardata din toate partile cu produse traditionale si irezistibile de Craciun, iata de ce iti recomandam o dieta cu ajutorul careia vei scapa de grasimea de pe burtica cat ai zice “peste“.

Pestele este un aliment excelent, care ajuta foarte mult la controlul greutatii, deoarece accelereaza arderea grasimilor. In plus, desi contine foarte putine calorii, asigura organismului tau o mare cantitate de proteine, asa ca e ideal pentru dieta. Mai mult, deoarece este bogat in acizi grasi de tip Omega 3, regleaza nivelul colesterolului din sange, ajutand astfel la slabit. De asemenea, previne aparitia starilor depresive si sporeste imunitatea organismului.

Daca vrei ca rezultatele curei sa fie spectaculoase, trebuie sa bei cel putin doi litri si jumatate de apa pe zi si sa nu consumi niciun aliment sau bautura in plus. Te vei putea astfel lipsi de 3 kilograme in 7 zile.

Reguli de baza pentru dieta cu peste:

 Stabileste-ti ore fize pentru mese: spre exemplu, micul dejun la ora 8:00, prima gustare la ora 11:00, pranzul la ora 14:00, a doua gustare la ora 17:00 si cina nu mai tarziu de ora 20:00.

* La oricare preparat poti adauga suc de lamaie, otet, plante aromatice, miere sau indulcitor.

* Evita cu desavarsire uleiul, untul, margarina, bauturile carbogazoase, zaharul si bauturile alcoolice.

* Consuma zilnic 2,5l de lichide: apa plata, ceai sau limonada.

Ziua 1

Mic dejun: 2 felii de paine neagra, o cana de sana, o cafea cu indulcitor
Gustare: un mar
Pranz: 200g peste la gratar sau la cuptor, o salata de andive cu rosii
Gustare: o cana de lapte batut
Cina: o salata mixta (andive, ardei, mozzarella, iaurt)

Ziua 2

Mic dejun: 2 felii de paine neagra, o cana de sana, o cafea cu indulcitor
Gustare: o portocala
Pranz: 200g peste la gratar sau la cuptor, o salata de castraveti
Gustare: un mar
Cina: 250g branza de vaci, un ou, rosii

Ziua 3

Mic dejun: 2 felii de paine neagra, o cana de sana, o cafea cu indulcitor
Gustare: o cana de lapte batut
Pranz: o cutie de ton in suc propriu, cartofi natur
Gustare: o para
Cina: o salata mixta (rosii, ardei gras, masline desarate, mozzarella)

Ziua 4

Mic dejun: 2 felii de paine neagra, o cana de sana, o cafea cu indulcitor
Gustare: un mar
Pranz: 200g peste la gratar sau la cuptor, o salata de telina si morcov
Gustare: o cana delapte batut
Cina: 250g branza de vaci, un ou, rosii

Ziua 5

Mic dejun: 2 felii de paine neagra, o cana de sana, o cafea cu indulcitor
Gustare: o cana de lapte batut
Pranz: 200g peste la gratar sau la cuptor, o salata de andive cu rosii
Gustare: un mar
Cina: o salata mixta (andive, rosii, ardei gras, un ou, iaurt)

Ziua 6

Mic dejun: 2 felii de paine neagra, o cana de sana, o cafea cu indulcitor
Gustare: o para
Pranz: 200g peste la gratar sau la cuptor, o salata de castraveti
Gustare: o cana de lapte batut
Cina: 250g branza de vaci, un ou, rosii

Ziua 7

Mic dejun: 2 felii de paine neagra, o cana de sana, o cafea cu indulcitor
Gustare: un mar
Pranz: o cutie de ton in suc propriu, doi cartofi natur
Gustare: o cana de lapte batut
Cina: o salata mixta (rosii, andive, masline nesarate, un ou).