Grupul RCS-RDS-DIGI patronat de Zoltan Teszari este in afara LEGII

Scrisoare deschisa adresata Excelentelor lor,

Presedintele Romaniei, Domnul Traian Basescu
Primul Ministru, Domnul Victor Ponta
Directorul SRI, George Cristian Maior

Timp de 1 an de zile NASUL TV a rezistat santajului la care a fost supus de catre grupul media al lui Zoltan Teszari. Multimiliardarul de origine maghiara ne-a cerut 1.500.000 de euro pentru a difuza NASUL TV in reteaua RCS, transmitind prin interpusi ca daca nu acceptam nu vom face audienta necesara pentru a beneficia de Legea “Must Carry”.

Aceasta LEGE obliga toti cablistii din Romania sa difuzeze gratuit televiziunile care fac audienta, deci televiziunile cerute de publicul larg, in toate retelele electronice.

Iata ca, la mai putin de 1 an de cind emite, Consiliul National al Audiovizualului confirma oficial ca NASUL TV a facut audienta mare si fara “SPRIJINUL” lui Teszari si fara a plati suma ticaloasa de 1,5 milioane de euro. Le multumesc, cu acest prilej, tuturor cablistilor din Romania care au inteles sa difuzeze o televiziune decenta, care nu promoveaza nici pitzipoance, nici golanii politicianiste, nici realitati paralele cu viata romanilor. Promovam si sustinem strict interesul public si interesul national.

Am asteptat o saptamina in plus pentru ca grupul media al lui Teszari sa intre in legalitate, am sunat si i-am rugat sa respecte LEGEA, ne-am intilnit cu reprezentanti ai RCS si le-am comunicat ca LEGEA nu poate fi negociata.

Ce nu stiu foarte multi romani este ca Teszari beneficiaza de Legea Must Carry, avind mai multe televiziuni proprii care sint obligatorii la retransmisie, de catre toti cablistii (inclusiv concurenta RCS), chiar mai multe decit Grupul PRO TV.

Reamintim ca NASUL TV este nu doar obligatoriu la retransmisie de catre toti cablistii dar este si GRATUIT. Noi nu cerem bani asa cum a facut-o Voiculescu pentru Antena 3, sau Grupul Discovery. Sau alte televiziuni importante din Romania.

Prin incalcarea fara mila a LEGII, Zoltan Teszari se face vinovat de privarea libertatii de exprimare a colegilor mei si informare a populatiei. Sute de mii de romani locuiesc in orase captive RCS, asa cum sint, de exemplu, brasovenii. Milioane de romani nu pot urmari NASUL TV fiindca Teszari e mai presus de LEGE.

Pe de alta parte, miliardarul este somat de CNA sa nu mai difuzeze, in timpul zilei, programe porno la liberul acces al copiiilor. Chiar asa Mister Teszari, cum va uitati in ochii sotiei sau ai copilului d-voastra, minor, cind intoxicati Romania, la prinz, cu scenele ponografice pe care le difuzati din greu catre milioane de case?! Ce ai domnule cu o televiziune curata?! E chiar atit de rau ca NASUL TV contribuie la buna informare a populatiei si nu contribuie la programul cinic de indobitocire a natiei?!

Tot CNA il someaza sa difuzeze NASUL TV in toate retelele electronice, deci mai putin pe antenele de satelit DIGI. EI SI?! Il doare in basca, EL NU RESPECTA LEGEA! Va dati seama? E ca si cum, pe viitor, orice televiziune va trebui sa ceara LICENTA DE EMISIE de la miliardarul Teszari si nu de la Statul Roman.

NASUL TV este o investitie 100% romaneasca, a sute de romani care au cumparat actiuni. Este televiziunea romanilor de pretutindeni care viseaza la o tara normala, un loc pe care sa-l numim pe veci “acasa” oriunde ne-am afla.

Il rog pe premierul Romaniei sa intervina de urgenta, avind in vedere faptul ca o investitie importanta romaneasca, realizata in cumplitul an 2012, este pusa in pericol de catre Zoltan Teszari. Locurile de munca a zeci de oameni sint puse in pericol de catre RCS. Televiziunea noastra pierde contracte importante de publicitate fiindca nu este difuzata in localitatile captive RCS.

Il rog pe Seful SRI, George Maior, care tocmai a acordat un amplu interviu la televiziunea lui Teszari, sa considere ca CENZURA impusa de catre Zoltan Teszari asupra NASUL TV, prin incalcarea grava a LEGII DIN ROMANIA, este o chestiune de siguranta nationala.

Il rog pe Seful Statului, Presedintele Traian Basescu, in calitatea la care il obliga Constitutia, aceea de a veghea la respectarea ei, sa-i transmita mogulului Zoltan Teszari ca “Nimeni nu e mai presus de Lege”.

Imi cer iertare pentru tonul dur al acestei scrisori deschise dar aveti aici durerea unui ziarist care isi face meseria de peste 20 de ani, fara niciun fel de teama si doar pentru a sluji interesul romanilor de a construi un viitor decent pentru copiii nostri. E o durere in fata amenintarii ca voi muri cu dreptatea in mina in fata faradelegii comise de grupul Teszari. Imi asum! PROVOC ROMANIA LA ACEST DUEL!

TELEVIZIUNEA LIBERA “NASUL TV” versus grupul Zoltan Teszari care violeaza LEGEA si INCALCA DREPTURILE ROMANILOR de acces liber la o televiziune independenta oferita gratuit spre difuzare.

Sa fiti iubiti!

P.S.

NASUL TV este singura televiziune nationala pe care RCS refuza sa o introduca in grila, incalcind grav legea “must carry” si nesocotind somatiile publice de intrare in legalitate ale CNA.

Codrescu Valentin
7 martie 2013 • 8:46 AM
Mafie curată!

Mihail
7 martie 2013 • 8:47 AM
Eu am mai spus si repet. Razboi economic personal. Toti cei ce sunt de acord cu miscarea antitaxe sa se deconecteze de la RDS RCS. Romtelecom este super. Ieftin si bun. Emit prin satelit. Sau puteti alege unde vreti in alta parte. De ce sa taiem banul numai la stat … sa taim banul si la privatii carene freaca pe astia care ne dorim schimbarea.

mihaics
7 martie 2013 • 12:08 PM
ar fi niște probleme: RDS-RCS are în unele zone monopol. Cu ajutorul primarilor, au tras ilegal cabluri peste stâlpi, iar Romtelecom tot așteaptă aprobări. La fel și UPC și orice alta concurență, Așa că ai de ales între net la RDS de 50-100Mb sau net pe rețeaua veche Romtelecom la maxim 7Mb.
Am vrut de mult timp să scap de RDS, dar nu am alternativă.

Vasilica
9 martie 2013 • 12:06 PM
cel mai mare dusman al lor e timpul… chiar daca foarte multi romani cotizeaza la ei, problema lor e mult mai mare… aritmetica de clasa primara castiga si aici, investesc in infrastructura mai mult decat are sens si rost, foamea de senazational e extrem de mare… iar acesta e cel mai scurt drum spre dezastru, acum sunt pe val… dar pe termen lung e vai mama ei de afacere.

SO
7 martie 2013 • 8:50 AM
Legea audiovizualului nr. 504 din 11 iulie 2002

ART. 82
(1) Orice distribuitor care retransmite servicii de programe prin reţele de comunicaţii electronice, cu excepţia celor care utilizează exclusiv spectrul radio, are obligaţia să includă în oferta sa serviciile de programe ale Societăţii Române de Televiziune destinate publicului din România, precum şi alte servicii de programe, libere la retransmisie şi fără condiţionări tehnice sau financiare, ale radiodifuzorilor privaţi, aflaţi sub jurisdicţia României, în limita a 25% din numărul total de servicii de programe distribuite prin reţeaua respectivă, precum şi serviciile de televiziune a căror obligativitate de retransmitere este stabilită prin acorduri internaţionale la care România este parte. Criteriul de departajare pentru radiodifuzorii privaţi este ordinea descrescătoare a indicelui anual de audienţă.

Legea limiteaza la 25% din grila pentru retransmisia must carry.
Bineinteles, lege facuta in Romania special pentru posibilitatea santajarii posturilor TV. Alte posturi au aparut in grila direct de la infiintare(vezi. Romania TV). Apropo, cum PLM isi permit aia sa foloseasca “Romania” intr-un nume de companie???? Oare au acordul statului?

rhk
7 martie 2013 • 12:41 PM
Ce c***t de lege e asta?!
De curiozitate am cautat cum anume se face raportul de audienta in Romania. Evident, m-am enervat si am cautat informatii si despre cum se face in statele unite.

Daca sunteti curiosi, linkurile sunt mai jos un pic. Din punctul meu de vedere conform variabilelor urmarite pot sa faca colectiv statistic doar din tigani, sarantoci si babe. Nimic nu-i obliga sa ma ia pe mine in calcul ca persoana activa 20-30 ani cu venit considerabil mai mare decat salariul mediu.

Asadar, nici nu ridic intrebarea corectitudinii audientelor, pentru ca stiu ca sunt influentate puternic. Intrebarea pe care mi-o pun e urmatoarea: presupunand ca Nasu TV scoate o audienta suficienta cat sa intre in must carry fara RCS, cat de relevant e pragul de 25% avand in vedere ca celelalte televiziuni beneficiaza de retransmisia RCS? Nu se pot compara merele cu perele. In momentul de fata audienta reala este corupta de lipsa postului in RCS.

Ca sa nu mai vorbesc de minunatul canal euforia la care nu cred ca se uita nimeni.

Romania:
http://www.arma.org.ro/admin/uploads/assets/f6f4691f4571ccea8d71.pdf
(3 pagini jenante care descriu mai degraba gadgetul folosit)

SUA
http://www.tetrad.com/pub/documents/popfactsmeth09-2010.pdf
(doar metodologia de selectare a gospodariilor, 36 pagini)

Roman
7 martie 2013 • 8:57 AM
Sunt multe lucruri ne-verificate in articolul dvs. Urmaresc de vreo 2 luni articolele dvs si ma vad nevoit sa va corectez de aceasta data

  1. NU este nici o dovada ca RDS ar fi cerut 1.500.000 euro – praf in ochi
  2. Dvs ati fost la Nasul Acu 1-2 zile intr-o emisiune despre banci cu mesaje gen “petarde” pe langa adevar si acum va simtiti obligat sa va achitati datoria fata de Nasul TV scriind un articol partinitor lui, cu neadevaruri. Sau poate asta a fost intentia de la inceput! EU te chem la mine in emisiune , tu faci reclama pe site….
  3. Rds a postat pe facebook un mesaj in care spune motivele pentru care nu re-transmite Nasul TV si face si un link catre legea CNA. De ce nu puneti si dvs in articol opinia oficiala a RDS-ului?
    Citez de pe facebook

INFORMARE: Legea audiovizualului nu prevede includerea in grila a tuturor canalelor must carry (libere la retansmisie) apartinand radiodifuzorilor privati, ci a unui numar reprezentand MAXIM 25% din totalul canalelor cuprinse in grila, in ordinea descrescatoare a audientelor acestora.
Va asiguram ca grila de canale Digi respecta in totalitate prevederile legii.
Detalii: http://www.cna.ro/Legea-audiovizualului.html

  1. Aici D-le Giurgea m-ai dezamagit! Sunt curios daca iti iei armata si ma pui la zid – cu dovezi nu cu vorbe mari…

Mihai Giurgea
7 martie 2013 • 9:06 AM
Nici una nici alta: ca nu-i articolul meu. Dupa cum se poate vedea clar din semnatura. Hahahaha….dobitocule…

E simplu: Radu Moraru mi-a cerut aseara sa publice pe Capitalism pe paine; si am acceptat sa devina unul din contributori. Il astept si cu alte texte.

Iar imbecilii care nu stiu sa citeasca, evident ca n-au ce cauta pe CPP. Mars la spam, analfabetule! 😆 😆 😆

SO
7 martie 2013 • 9:16 AM
Banuies ca Radu Moraru nu are pretentii ca Antenele varanului la plata pentru retransmisie. Asta mi arata cat de implicati politic sunt operatorii CATV. Mai au in spate si acea lege. Si deci, daca nu oferi ceva la schimb, sau nu ameninti politic(sunt sigur ca varanul asta face) nu poti obtine nimic de la acesti RDS. Nu stiu daca mai tineti minte, dar lansarea Digi 24, a avut loc undeva parca la Palatul Parlamentului cu toti politicienii invitati. Asa se face business in Romania. Sistem inchis.

I.
7 martie 2013 • 9:23 AM
Deci si tu faci oamenii analfabeti. 😆 Nu sistemul si parintii lor care nu i-au batut la timp. 😆

C
7 martie 2013 • 9:15 AM
Dl Radu Moraru a ajutat MAT, haideti sa-l ajutam si noi.
Va propun sa copiem articolul (daca M.G. ne permite, stiti, nu? … drept de autor) si sa trimitem mail la RDS-RCS. adresa de mail de pe contractul meu este : [email protected]
Daca aveti si alte adrese de mail de la ei, va rog sa le faceti cunoscute.
In acest fel, cine doreste isi exprima sustinerea fata de Nasul.tv si fata de CPP. Daca nu avem succes, poate gasim si o alta forma de a le atrage atentia.

C
7 martie 2013 • 9:27 AM
M.G., in cazul CPP cum functioneaza dreptul de autor? Eu am considerat ca este ca o firma, contributorii cedeaza de la inceput dreptul de autor proprietarului. La fel ca in cazul comentariilor, odata ce postezi, proprietarul blogului are drepturi depline de republicare asupra comentariului . Oricum daca propunerea este ok, sper sa ne dati acordul, si dumneata si Dl. Moraru

Mihai Giurgea
7 martie 2013 • 9:32 AM
Pai nu e pe consideratii: este conform acordului semnat cu WordPress (care respecta legislatia SUA, nu pe a Romaniei).

Si exact asa functioneaza orice contributor: in clipa in care trimiti un text la publicat, administratorul are dreptul sa-l modifice cum vrea. Sa introduca ce fotografii vrea etc.

Mihai Giurgea
7 martie 2013 • 9:54 AM
Iar scrisoarea deschisa a lui Radu Moraru, sigur c-o puteti copia si trimite oriunde.

Cost
7 martie 2013 • 1:25 PM
Apropo . Vrem un Link al CPP pe nasul.tv , ca si parteneri. Dar sa-ne fie cu iertare,
Independenti de broderii gen meritocratia.

evil
7 martie 2013 • 9:21 AM
Sa nu va imaginati ca o sa gasiti intelegere la Ponta, din moment ce “Nasul” a fost mereu fidel lui Basescu 🙂
Solutia cea mai la indemana:decablarea de la RDS. eu am renuntat de acum vreo 3 ani la ai si nu inteleg cum de rezista unii din moment ce iti servesc chestii de genul: NU ai voie sa te uiti la Discovery ca te destepti, NU ai voie sa te uiti la Nasul ca devii basist..dar in schimb serveste antenutzele ca ele “stie” ce trebuie sa intelegi tu din ce se intampla in jur si in mod sigur NU iti vor prezenta evenimente negative gen mica revolutie din Bulgaria facand analogie cu situatia din Rromania.
Felicitari Dnului Giurgea pt consistenta de care a dat dovada in emisiunea Nasul, asteptam runda 2 azi?:))

Eduard
7 martie 2013 • 2:20 PM
Suportul masiv pentru rcs/rds este dat de net. Daca nu ai optiune de net rapid esti cam nevoit sa ramai la ei. Eu am ales asta deoarece la tv oricum ma uit din an in pasti, dar net am nevoie zilnic.

ANCA
7 martie 2013 • 9:25 AM
Ti se pare ca Mihai Giurgea, pare a fi un om care se lasa “obligat”? Foarte corect a procedat.Cata lume stia aceste povesti despre mafia din televiziuni.Ce fel de dovezi ai vrea ?

ion zion
7 martie 2013 • 9:28 AM
cu tot respectul, dupa ce tu ca firma(F.B.N) dai in judecata firma injurata(pe vremea zeceteve) in acest articol si castigi niste bani nemunciti din proces.. ai apoi pretentia ca firma injurata sa te bage in grila neconditionat?

C
7 martie 2013 • 10:26 AM
Daca a castigat un proces inseamna ca judecatorii au considerat ca a fost prejudiciat si au decis sa il despagubeasca.
Tu crezi ca in instanta se acorda despagubiri pe ochi frumosi? De obicei se fac expertize contabile extrajudiciare cand e vorba de bani.

Supermario
7 martie 2013 • 9:32 AM

  1. De cateva saptamani am remarcat ca in grila RCS-RDS frecventa pe care a fost OTV-ul a ramas libera. Nici macar mira nu o mai retransmit. Ar fi asa de greu sa introduca un alt canal? Dar nu vor… Ii doare la patina.
  2. La fiecare cateva luni RCS-RDS are boala sa amestece canalele atat pe analogic cat si pe digital. Daca iti doresti o anumita ordine trebuie sa pierzi periodic cateva ore ca sa le rearanjezi. Mai nou am gasit pe net un mini-soft cu care pot sorta programele pe un PC ca apoi sa le incarc direct in memoria televizoarelor.
  3. De cand cu aparitiile lui Mihai la Nasul TV am fost nevoit sa urmaresc si alte emisiuni de pe acest post. Trebuie sa va spun ca am fost surprins de franchetea cu care se spun lucrurile acolo, asa ca “l-am reevaluat” pe Moraru… Eram satul de lingusenia portocalie si pro-basista pe care a manifestat-o pe B1TV si apoi pe 10TV, motiv pentru care il trecusem la spam. Dar de cand e independent ( si fara bani… ) vad ca da in toti fara mila, de la Pontelu la Baselu, de la uselisti la pedelisti si chiar in conlocuitori… Asa ca “l-am scos din galeata” si sper sa-l tina pornirea asta antisistem.
  4. Moraru a spus pe post ca are impresia ca in prezent in Romania exista un blat generalizat: stanga cu dreapta, puterea cu opozitia, Guvernul cu Presedentia, procurorii cu judecatorii si inculpatii, etc. Eu am asta ca si certitudine, nu impresie. Totul este un mare “joc de glezne”, o lunga “batuta pe loc”, nici nu mai vad rostul partidelor! Nu mai exista doctrine si nici oameni cu un anumit crez, exista doar “bande de partinici” si “partinici cu interese personale”.

Jane Skimmer
7 martie 2013 • 10:56 AM
Asa este. Singurul post normal din tara, totul e blat, un mare blat al tuturor borfasilor din toate institutiile statului si din alea private clientelare politic.

Eu stau la niste rude si nu prindem la UPC pe Nasu’ fiindca nu au digital doar analogic. Pe nalogic nu-s obligati sa bage Nasu’ ?

Socrate Stanculescu
7 martie 2013 • 9:46 AM
Este CLAR ca orice ”miscare” in sensul SCHIMBARII IN BINE in TERITORIUL asta trebuie blocata prin orice mijloace.
”Aici”-in teritoriul asta(tara nu mai poate-deocamdata fi numita) exista o ”caracatita” ale carei tentacule pot fi vazute atat in situatii ca aceasta cat si prin demolarea programata a oricaror firme care nu au vreo legatura cu aceasta mafie politico-economica.Asta ca sa nu mai ”vorbim” de obiectivele industriale ”bagate pe teava” distrugerii prin mijloace ”traditionale”:”privatizare,intrare in insolventa si apoi => FIER VECHI !!
Vis-a-vis de ”comportamentul” RCS&RDS NU-I NIMIC ”NOU SUB SOARE”…Si fata de cei care fac prostia sa se aboneze la ”serviciile” lor se comporta ca si cum le-ar face cine stie ce favoare prin faptul de a le furniza serviciile(cablu tv,telefonie,internet).
Situatie traita personal :NUMAI DUPA 2 LUNI DE ZILE SI IN URMA INTERVENTIEI O.P.C. AM PUTUT BENEFICIA DE SERVICIILE CONTRACTATE ,IN INTEGRALITATEA LOR…!!
Iar persoana care se semneaza Roman,dupa formularea si agresivitatea exprimarii, este CLAR ca este cetatean al Romei si nu cetatean roman

liviu
7 martie 2013 • 9:49 AM
Poate ca a vrut sa semneze…rroman…dar a mancat literele 😆

Comicul
7 martie 2013 • 10:22 AM
Domnule Moraru.Parerea mea e ca nu are rost sa va pierdeti vremea cu televiziunea. Internetul e viitorul. Ratingul CPP e mult mai mare decat orice televiziune din Romania.

Janosch
7 martie 2013 • 11:32 AM
Ai dreptate Comicule ! Sunt in strainatate si nu am cum sa vad emisiuni din Romania decat via Internet. (de ex. aparitiile lui Mihai la Nasul).Si banuiesc ca mai sunt sute de mii de potentiali telespectatori aflati in strainatate in aceeasi situatie. E o piata media !! Dar nu prea constat ca se inghesuie televiziunile pe acest segment de piata.
Sunt de acord si cu Supermario (Punctele 3 si 4 ale comentariului lui anterior)

rhk
7 martie 2013 • 2:10 PM
eh, asta ar putea fi un model de business foarte fain. Exista soft-uri de broadcast online (independent de youtube) care pot sa ofere si facilitati de streaming live si posibilitatea de a urmari inregistrari. Dar astea sunt stiute de multa lume.

Momentan interesele mele sunt in alta directie, dar pe viitor mi-as dori sa deschid o televiziune exclusiv online care sa emita conform standardelor implementate in televizoarele smart, la care sa te poti abona pentru servicii de tip video on demand pt talkshow-uri. Sunt sute de talkshow-uri in lumea asta care merita urmarite. Legi televizorul la router-ul wireless si gata! ai ce emisiune vrei cand vrei.

Cost
7 martie 2013 • 10:32 AM
Si eu m-am decablat de la RDS. La inceputurile lor erau foarte cum secade , iti suflau si in cur sa te bagi la ei. Dupa ce i-au bagat pe restul in faliment cu preturile lor in pierde ( da ati auzit bine este o lege de marketing , nici vorba de conspiratie, pur si simplu reteta perfecta de ati omori/falimenta concurenta, asta au facut acesti signiori RDS).Apoi o data falimentata/distrusa concurenta acesti bine facatori au inceput sa faca cu clientii captivi tot ce le trasnea inteligenta.

Si acum expl. concret cu mine.
Aveam internet de la ei , la Brasov, am pleca din tara in data cand nu venise factura RDS cativa lei pe ultima luna. Am fost plecat ptr cateva luni din tara. Cand m-am intors internetul era blocat si m-am dus la acesti Signiori sa platesc si sa-mi redeschida . Domnisoarele de la ghiseu ( care aplica politica directorilor) imi spune ca am suspendat internetul dupa 3-5 zile de la primirea facturii si ca am de platit nu stiu cate luni ( cuprinzind toate lunile cat eu am lipsit , dar cu internetul suspendat).
Pur si simplu am ramas PAFFFF. Cum??? Imi spun. Gata pana aici mi-am zis.
I-am d/nei sa zboare cu internetul lor cu tot.
Pai zice ea da aceste luni de internet blocat trebuie sa platesti oricum altfel nu te deconectam. Adica astia continuau , chiar daca eu aveam internetul blocat, sa-mi trimita facturi de plata. Auziii la eiii.
Ptr ca eram intr-o perioada in care nu aveam timp De umblat pe la alti dregatori Protectia Consumatorului, Sesizare Penala, etc le-am data banii pe ceva ce eu nu folosisem si sa se duca in ma-sa…….
Niste escroci ordinari. La inmormantarea lor voi fi si eu cu o lopata de tarina . Mama lor de escroci ordinari.

manifest69
7 martie 2013 • 10:46 AM
Chiar asa Mister Teszari, cum va uitati in ochii sotiei sau ai copilului d-voastra, minor, cind intoxicati Romania, la prinz, cu scenele ponografice ? Cu sinceritate, nu cu ipocrizie asa cum o fac 99% din oameni. pentru ca sunt perfect constient ca pe ala mic l-am facut prin sex, nu la strung. Asa ca mi se pare o maxima ipocrizie cand aud pe unii vorbind de sex ca de ceva oribil. Cred ca tocmai ascunsul asta dupa false perdele creeaza cele mai multe probleme. Vai, saracii, sa nu vada aia mici o putza sau doi oameni care se pupa. De parca pe ei i-as fi facut in eprubeta. Da mama, pe tine te-a adus barza, lasa-i pe nenii aia ca-s scarbosi. Uite mai bine la fotbalistii astia de treaba cum scuipa seminte si injura. Las ca si unchiu a venit beat aseara si a batut-o pe matusa, dar asta-i viata ce sa-i faci. Taticu da zilnic pe post stiri cu violuri, accidente, batai, crime, dar nu oameni care se iubesc sau fac sex, doamne fereste. Joaca tu Counter Strike acolo linistit, ca-ti face mult mai bine la creier, decat sa te uiti la tzatze goale…

Jane Skimmer
7 martie 2013 • 10:51 AM
Brovo Nasu-le si domnule Mihai pentru emisiune si articole !!

Foarte enervanta a fost madama din PSD care a aparut la inceput in prima parte a emisiunii. Cum naiba au asa creaturi in PSD ???? Si mai reprezinta si Romania la UE. O toapa cu aere de parizianca. Probabil ca ati bagat-o ca sa aratati impartialitate. Mai interesant era gigi Becali decat ea.

Cost
7 martie 2013 • 11:26 AM
Gata s-a trimis e-mail cu scrisoarea deschisa a lui Radu Morar, catre:

presedentie : [email protected]

guvern: [email protected]

anpc (opc) : [email protected]

CNA : [email protected]

rds-rcs : [email protected]

Faceti si voi acelasi lucru , daca considerati , ca rds-rcs foloseste postura de monopol in defavoarea cetateanului ro.

Un Roman
7 martie 2013 • 11:55 AM
Domnule Mihai Giurgea, desi urmaresc cu interes articolele dvs in ultimele 3 luni, desi sunt de acord cu multe dintre actiunile dvs care unii le considera a fi radicale, desi sunt un sustinator al multora din ideile dvs, ma intristeaza sa vad ca dvs dati credit unuia din pupincuristii lui Basescu, recte domnul Morar pe care eu unul imi permit sa-l numesc nevertebrat si un om compromis. Ati scazut in ochii nostrii ai celor ce sustin capitalismul si indepartarea jigodiilor de politicieni, permitandu-i acestui individ obscur sa scrie pe blogul dvs, parerea mea o mare greseala. Ideea de a sustine un astfel de personaj sau cel putin de a fi de acord sa isi publice mizeriile pe blogul dvs indiferent de ce idei ati promovat dvs, ne face sa ne gandim ca va incalcati propriile principii cu care am fost de acord pana acum. Va rog cu respect sa nu intrati in mocirla alaturi de astfel de indivizi pentru ca o sa pierdeti capitalul de incredere cu care v-am investit pana acum. Nu ne intereseaza aceasta polemica cu RCS-ul sau de ce nu a intrat Nasul in grile absolut deloc (eu unul nu mai urmaresc tv-ul de mult timp) si suntem interesati de o purificare radicala a tuturor mafiotilor, si sustinatorilor lor cum este si cazul acestui individ, atat din domeniul politicii dar si din domeniul privat. Sunt de acord ca este blogul dvs si va simtiti liber sa raspundeti asa cum doriti, insa increderea e greu de cladit, va rog nu ne dezamagiti. Suntem cu totii atenti la raspunsul dvs. Nick

Mihai Giurgea
7 martie 2013 • 2:43 PM
Ai uitat ceva important: tu nu faci efectiv NIMIC pentru tara ta! Ai impresia ca daca citesti un blog, lupti cu mafia comunista? Ai impresia ca ai vreo valoare pentru mine?

Trezeste-te, amice! Mai sunt inca 114.999 de cititori ca tine, in fiecare luna! Asa ca valoarea ta si parerea ta (de om care sta in cur la calculator) sunt, pentru mine, fix zero. Ti-as lua in seama parerea, doar daca ai face ceva concret impotriva sistemului.

Pana atunci, n-ai dreptul sa deschizi gura pe CPP, n-ai dreptul sa fii luat in seama, n-ai nici dreptul sa te numesti “un roman”.

Pentru ca nu esti un roman: esti un impostor.

Gicu Dan
7 martie 2013 • 6:09 PM
Nu sunt un sustinator al lui Basescu si imi doresc sa am ocazia sa votez oameni mult mai valorosi ca Basescu, dar a fi orbit de manipularile antenelor lui Voiculescu mi se pare culmea prostiei. Tu pe cine sustii in antiteza cu Basescu? Pe Iliescu? pe Bombonel? pe Tonta? pe KKRau? pe Becali? Atunci cand il jignesti pe Radu Moraru banuiesc ca ai ca referinta alti jurnalisti de care esti incantat, cine sunt aceia? Gadea? Badea? Ciutacu? Esti mai fericit cu guvernul de acum, sau ai fost mai fericit pe vremea lui Vatcaroiu sau a lui Bombonel? Trebuie sa stim si noi ce raspunzi la intrebarile astea pentru a te putea evalua.

Un Anarhist Moderat
7 martie 2013 • 3:23 PM
daca mai era nevoie (si se pare ca este), iata inca un exemplu care dovedeste clar pervertirea la care am fost (si suntem) supusi de onor guvernantii – manipulatori ai “statului de drept”: suntem toti ABUZATI, zi dupa zi, de tot felul de “legi”, “regulamente”, “norme de aplicare”, “reguli”… etc… +90% din acestea ar fi categoric invalidate daca ar fi supuse, in mod DEMOCRATIC, aprobarii populare!!!…in concluzie intreg acest sistem, care fundamenteaza un pseudo “stat de drept” ESTE ABUZIV SI ILEGITIM… mai mult: nu numai ca acest sistem, repet ABUZIV SI ILEGITIM, este in +90% din cazuri CONTRAR vointei si intereselor majoritatii societatii dar, mai grav, acest sistem sustine interesele unei minoritati de 1-2-3…5%… aceasta “trupa” de birocrati si profitori ordinari s-au (auto)intitulat “clasa politica” si, in numele acestui “stat de drept” isi AROGA cu tupeu calitatea de carmuitori chiar daca nu sunt recunoscuti ca atare de ceilalti +95%… si ne obliga pe noi sa-i combatem pe propriul lor teren, cu mijloacele pe care ei ni le pun la dispozitie!!! si noi dam curs fara cartnire exact acestui mod de abordare: NASUL vrea sa lupte cu mafia print-o scrisoare adresata “autoritatilor”!!! ca si cum aceste “autoritati” ar fi acolo ca sa caute dreptate sau corectitudine!!! daca Radu Moraru (sau oricine altcineva) traieste cu aceasta iluzie atunci este… errr… naiv… nu stimati domni: solutia combaterii acestui sistem mafiot nu este prin demersuri manierate in spiritul “legalitatii”… aceste modalitati pe care insusi sistemul ni le pune la dispozitie cu “marinimie” sunt special, cu reavointa si reacredinta calculate pentru protejarea propriilor interese … daca suntem abuzati trebuie sa reactionam la abuz cu orice mijloace consideram si avem la indemana dupa cum si dansii se folosesc de orice au la indemana – si slava Domnului au destule…

S Tudor
7 martie 2013 • 6:41 PM
Aveti dreptate in legatura cu combaterea statului cu mijloacele pe care statul le pune la dispozitie. Totusi, Comisia Europeana inca poate exercita presiuni. Ultimul raport MCV abordeaza inclusiv problema libertatii presei.

Citez:
“The Commission received numerous reports of intimidation or harassment against individuals working in key judicial and anti-corruption institutions, including personal threats against judges and their families, and media campaigns amounting to harassment.
[…]
The Commission would also like to draw attention to the role of the media. There have been numerous examples of the media exercising pressure on the judiciary, as well as particular doubts whether the National Audiovisual Council is proving an effective watchdog. The situation suggests the need for a review of existing rules, to ensure that freedom of the press is accompanied by a proper protection of institutions and of individuals’ fundamental rights as well as to provide for effective redress.
[…]
Review existing standards to safeguard a free and pluralist media while ensuring effective redress against violation of individuals’ fundamental rights and against undue pressure or intimidation from the media against the judiciary and anti-corruption institutions. The National Audiovisual Council should be assured of its effective independence, and play fully its role by establishing and enforcing a Code of Conduct in this regard;”

Sursa: http://ec.europa.eu/cvm/docs/com_2013_47_en.pdf

O arhiva a rapoartelor se gaseste aici: http://ec.europa.eu/cvm/progress_reports_en.htm

Un Anarhist Moderat
7 martie 2013 • 7:47 PM
personal consider Comisia Europeana (precum si celelalte “organisme” ale UE) facute din EXACT acelasi aluat din care este “coapta”, in mod total nedemocratic, autoritatea “statului de drept”… bineinteles ceva mai cizelata, mai fotogenica, mai parfumata, afisand totusi o oarecare aparenta de legitimitate dar in esenta tot o (mega)birocratie autocratica prin excelenta, prin scopurile urmarite precum si prin mijloacele pe care le foloseste… pentru a exemplifica: onor CE a stabilit (in numele sau beneficiul cui???) ca TVA’ul nu poate fi mai mic de x% in statele UE… sa intelegem ca 51% din populatia UE sunt idioti care vor neaparat sa cotizeze x% la buget?… din pacate a te lasa in baza (putin mai) elegantei retorici a CE este practic aceeasi greseala cu a considera “statul” ca fiind ceva necesar… “statul” fie el si la nivel de uniune nu face altceva decat sa-si aroge dreptul de a “reglementa” diverse domenii si aspecte… si in marea majoritate a cazurilo, face acest lucru in mod absolut logic si previzibil in beneficiul si pentru propriile interese ale birocratiei a carei existenta o motiveaza, o apara si o promoveaza… fie sustinand direct utilitatea acestei clase de paraziti fara functie economica fie indirect prin avantajarea celor care ii accepta existenta…

reportaje-live
7 martie 2013 • 3:31 PM
Pai se astepta cineva ca acest individ sa puna in lista de programe Nasul TV ? Orice initiativa din zona presei libere , orice voce necontrolata trebuie suprimata.Nu asta isi doresc toti prietenii acestei tari ?
Daca incalca legea acest individ trebuie sa plateasca si daune catre Nasul Tv pentru prejudiciul creat . Adica nu doar ca ar trebui introdus in lista de programe dar ar trebui sa plateasca 3 milioane de euro daune ca in mod abuziv refuza sa il adauge in lista.

horia
7 martie 2013 • 8:12 PM
Am fost siu eu azi la RDS – Rcs ca aveam treaba sa platesc abonamentul. Am fost la un administarator de acolo si i-am spus ca vreau sa pot vedea Nasu Tv ! A facut ceva la calculator, mi-a cerut datele de abonament, i le-am dat si mi-a spus ca daca sunt mai multe solicitari atunci va fi introdus. I-am spus ca trebuia introdus de mult conform legii dar ca nu s-a aplicat legea in acest caz. Mi-a raspuns ca nu are cunostinta dar ca cererea mea a fost inregistrata. Ce sa mai fac?

Mihai Giurgea
7 martie 2013 • 8:24 PM
Horia, ai facut foarte bine.

RomaniaTricolor
12 martie 2013 • 5:33 PM
🙂 Acelasi lucru il facui si eu acum 10 minute cand platii abonamentul (e RDS-ul peste drum de mine), ma dusei chiar cu un xerox dupa asta: http://www.realitatea.net/lovitura-dura-primita-de-rcs-rds_1132806.html
Sa fi vazut fata femeii din spatele ghiseului… 🙂
PS, aia 2 care au votat impotriva trebuie dati afara din CNA imediat.

lucianvalsan
8 martie 2013 • 1:23 AM
Eu nu reușesc să pricep altă chestie: De ce mă rog frumos trebuie ca Statul să reglementeze ce posturi trebuie obligatoriu să fie transmise gratuit de către cabliști?! Lanterna 3 vroia bani – RDS-ul nu vrea să le dea. Prea bine! Atunci canci Lanterna 3 pe RDS – mare șmecherie. Pro TV vroia bani – Romtelecom a zis NU. Prea bine – canci Pro(st)TV pe RTC.
Acum RDS vrea bani și Nașul nu vrea să le dea? Prea bine! Atunci canci Nașul pe RDS.

CNA-ul ar trebui desființat cu totul. E o instituție complet inutilă care consumă mulți bani publici de pomană și care se ocupă cu protejatul lui Teszari și amendatul Romtelecom-ului. Am lucrat în Romtelecom, știu ce zic și clar nu-s un fan al Gigi TV, ăăh, ăsta… Digi.
Știți că CNA-ul a amendat Romtelecom-ul pentru că primise 10 (atât, 10!) sesizări de la cetățeni că sunt ofensați că reclama RTC imită un colind (Aveau ei reclama aia cu „Rom-Rom-Telecom”), nu?

dictaturajustitiei
10 martie 2013 • 1:48 PM
Reblogged this on Dictatura justitiei.

panda1949
11 martie 2013 • 8:28 AM
Domnilor, la cei 64 ani ai mei, sunt pentru libertatea de exprimare a tuturor posturilor TV. Si eu sunt abonat RCS/RDS si am semnat petitia prin care ceream ca Nasul sa fie transmis dar se vede ca sunt implicatii mari politice de nu se aplica rugamintea multora care au semnat. Pacat ! In Decembrie 1989 au murit peste 1000 de oameni si peste 4000 de raniti ca in aceasta tara sa avem cu adevarat o libertate a cuvantului. Si ce avem dupa 24 de ani ? O clasa politica iresponsabila, niste imbogatiti peste noapte, iar 90 % din populatie isi face permanent grija pentru ziua de maine, ca poate nu va avea ce sa puna pe masa copiilor. Oare asta este vestita democratie ? Apoi, nu inteleg cum unii se lasa manipulati si mintiti in fata crezand ca daca vin altii va fi mai bine pentru prostime. Se insala ! Nu este si nu va fi mai bine pentru toti, ci numai pentru unii ! Sunt tatal unui copil ranit pe 23 Decembrie 1989 la TVR, ramas handicapat fizic si psihic, de 24 ani astept sa se faca dreptate si sa fie condamnati adevaratii vinovati de cele intamplate copilului meu, dar cred ca voi trece dincolo fara ca adevarul sa iasa la iveala. Inca o data pacat pentru sangele varsat ! Trezeste-te romane !

horia
19 martie 2013 • 10:04 PM
Doar tu singur iti poti face dreptate ! Nu te astepta ca altcineva sa-ti faca dreptate.

S Tudor
12 martie 2013 • 5:50 PM
http://www.realitatea.net/lovitura-dura-primita-de-rcs-rds_1132806.html

RCS&RDS a fost somat, marţi, de Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) să introducă postul Naşul TV în grila sa de programe digitale, întrucât această televiziune se numără printre cele obligatorii la retransmisie pentru toţi cabliştii, în conformitate cu principiul “must carry”.

horia
19 martie 2013 • 10:02 PM
Nici pana azi RDS nu a introdus Nasul in grila tv. Legea….. e doar pentru fraieri….Nimeni din cei platiti de noi, nu se ingrijeste de aplicarea ei. E strigator la cer.

Supermario
26 martie 2013 • 9:55 AM
Se pare ca nu ne-am agitat degeaba. Nasul TV a aparut in grila RCS&RDS:

http://www.gandul.info/news/un-nou-canal-in-grila-tv-de-la-rcs-rds-10690745

Trebuie sarbatorit evenimentul cu o noua aparitie MG & MAT & CpP !!!

RomaniaTricolor
26 martie 2013 • 11:11 AM
Pe cablu/analogic/televizoare CRT (cum au majoritatea abonatilor RDS in orase), nu e Nasul TV nici acum.