Răscoala gazelor in Vaslui

Statul amenința: in genunchi sau va belim!

Zeci de comune din Vaslui au INTERZIS exploatarea gazelor de șist pe pamantul lor (Evenimentul Zilei).

Guvernul României s-a enervat: cică, prin Constituție, subsolul e al Statului si face ce vrea cu el! Prefectul de Vaslui i-a somat:

“Le-am cerut să reanalizeze şi să revoce aceste documente”

Taranii refuza! Nesupunere civica in Vaslui.

Trei comune au votat deja contra cererii Guvernului: Bălcești, Pungești, Gagesti.

Adică flamanzii României! Ei se afla de azi in revolta civila deschisa. Nu pentru pomenile Statului, ci pentru dreptul lor de proprietate! Pentru curțile lor amarate: o fi subsolul al vostru (cine vi l-o fi dat?) dar pamantul e al nostru! Si nu puteți sa intrați pe el cu sondele voastre, sa ni-l distrugeți!

Vasile Voina, viceprimar Pungești:

“Am supus la vot în Consiliul Local cererea Prefecturii şi ea a fost respinsă în unanimitate. Altceva nu aveam ce să fac”.

Da’ de când e subsolul al Statului?

De când au venit comuniștii! Din 1945. Ei au confiscat si pamanturi si subsol si tot.

Înainte de ei, dreptul de proprietate in România a fost sfânt. Vrei sa fii petrolist? Cumperi pamant, pui o sonda si vinzi petrolul: ca in America si in orice tara normala.

Ce a făcut Statul cu bogățiile subsolului? Si-a bătut joc de ele, ca si de păduri: Adrian Năstase a dat gratis petrolul si gazele României, către OMV. De fapt, nu gratis, ci pe o spaga de peste 1 miliard de euro (ca si la autostrada Transilvania).

Redevențele alea, pe care OMV le plătește acum lunar guvernului, sunt de drept ale taranilor români. Ale proprietarilor pamantului.

Statul e doar un hot si n-avea dreptul sa vanda lui OMV nimic.

Flămânzii din Vaslui stau calare pe milioane de euro!

Vrea Statul sa exploateze gazele de șist? Pai nu-l oprește nimeni sa cumpere pamantul de la tarani! Sa se duca la ei, sa negocieze un preț (cum as face-o si eu). Iar daca oamenii sunt de acord sa-i vanda, n-are decât sa pună ce sonde vrea. Așa e normal.

Dar Ponta e comunist: iar comuniștii nu cumpără. Iau cu japca! Iau gratis!

Așa ca Ponta pregătește acum un proiect de lege, prin care Guvernul e liber sa confiște orice teren din România. Oricând si la orice preț: http://www.cdep.ro/proiecte/2009/500/40/9/em549.pdf

După ce USL votează aceasta lege, Guvernul va putea sa intre imediat, cu forța, pe pamanturile amaraților din Vaslui. Si sa le vanda cui da spaga mai mare.

Iar “pulimea” o sa primească un cacat de ajutor social.

Vrei autonomie locala? Vrei sa-ti aperi casa?

Apară-i pe taranii din Vaslui!

Daca ei isi pierd casele, Statul poate sa facă orice. Poate sa confiște ce vrea, când vrea. Adio drept de proprietate. Nici noi nu scăpam, pentru ca nimeni nu scapă: s-a văzut asta in 1950. 2013 e noua colectivizare a României.

Cu forța ne-o baga pe gat? cu forța o sa-i oprim!

aronpetru
7 iunie 2013 • 10:52 AM
Comunist nenorociti. Atata stiu, atata fac.

paul tudor
7 iunie 2013 • 10:52 AM
astia-s nebuni! pai salbaticiunile de moldoveni iti pun putin foc la casa daca te uiti ciudat la ei! ce crezi ca se va intampla daca ii ia pamantul taranului?

Mihai Giurgea
7 iunie 2013 • 10:53 AM
Pentru o spaga de 30 de milioane de euro, sunt dispusi sa riste.

nicu
7 iunie 2013 • 11:22 AM
Sunt Moldovan din bacau poate Tu esti salbatic, nu ponegri oamenii pe care nu ai cunosti man

paul tudor
7 iunie 2013 • 11:32 AM
si eu sunt din vaslui,valea prutului!crezi ca ala care vine sa-mi ia pamantul il voi ierta,sau ii voi lua putin gatul cu coasa?

mi
7 iunie 2013 • 12:36 PM
mi-ai adus aminte….trebuie sa-mi iau o cutie:)

paul tudor
7 iunie 2013 • 10:00 PM
http://www.curierulnational.ro/Economie/2013-05-28/EXCLUSIV+-+REVOLU%C8%9AIE+pe+pia%C8%9Ba+terenurilor%3A+Persoanele+fizice+nu+pot+cumpara+teren+daca+nu+au+studii+agricole+%C8%98I+experien%C8%9Ba+in+agricultura&hl=proiect%20de%20lege%20agricultura&tip=toate

auzi aici tampenie

mishu
7 iunie 2013 • 10:54 AM
d-le Giurgea, ati putea aduna membrii miscarii MAT si sa mergeti acolo ptr a oferi ajutor taranilor. o ocazie mai buna ptr a va face intrarea in lumea stirilor si a va promova in mod real organizatia nici ca se poate. Atit momentul cit si subiectul protestelor este PERFECT. ce spuneti?

Mihai Giurgea
7 iunie 2013 • 10:56 AM
E o idee buna: cu conditia sa aiba fiecare bani de transport. Ca sigur n-o sa ne plateasca statul benzina.

Mihai Giurgea
7 iunie 2013 • 10:59 AM
Cine e dispus sa mearga la Vaslui, sa-mi scrie cat mai rapid pe [email protected]. O sa inchiriem un autocar.

elena
7 iunie 2013 • 11:27 AM
eu vreau mult sa vin, dar nu-l putem face in Bucuresti? ca mi-e greu sa-mi iau liber doua zile de la servici. Si cred ca sunt sanse mai mari sa auda guvernul si televiziunile aici.

Mihai Giurgea
7 iunie 2013 • 11:29 AM
Facem unde vreti voi. Doar sa nu stam ca oile, in timp ce astia ne jefuiesc. Da-mi te rog numele complet si datele de contact pe email.

pletosu88
7 iunie 2013 • 12:13 PM
Eu sunt in zona asa ca voi fi si la Vaslui-Barlad daca se organizeaza. Mai mult de atat am prieteni care fac parte dintr-o miscare impotriva gazelor de sist si voi lua legatura si cu ei daca se organizeaza ceva.

Mihai Giurgea
7 iunie 2013 • 1:01 PM
perfect

I.
7 iunie 2013 • 4:30 PM
Domnule Giurgea , daca vreti sa veniti la Barlad sa fiti alaturi de noi , sunteti bineveniti.
Avem nevoie de sprijin , de oriunde , de la oricine.Suntem disperati de crima care se pune la cale impotriva noastra , culmea , de cei pe care i-am ales sa ne reprezinte.
Dar trebuie sa va spun , probabil stiti, ca primarului din Barlad nu-i prea plac demonstratiile anti fraking , si nici cele anti comuniste.
Asadara pregatitiva venirea ….
Cu stima !

Mihai Giurgea
7 iunie 2013 • 5:15 PM
Iulian, Miscarea Antitaxe e total solidara cu voi (si cu oricine isi apara pamantul). Mitingul nostru de sprijin va fi in Bucuresti, la doi pasi de Ambasada SUA. Poate aude si Chevron.

Mihai Mircescu
8 iunie 2013 • 12:16 PM
Domnule Mihai noi TREBUIE sa fim ACOLO la Barlad sau Agigea! MAT nu-si permite sa lipseasca !!! Care au autoturisme pot sa le puna la dispozitie sa mergem cu ele. Benzina o platim nemteste! .Ce-i intereseaza pe astia de la Chevron sau ambasada de “protestul”nostru de la Bucuresti? Luam si ceva membrii din brigada Vlad Tepes si gata! Nu putem sa asteptam la infinit ptr ca toata aceasta miscare se va transforma intr-un club de babutze si mosnegi care isi beau ceaiul la gura sobei.

Mihai Giurgea
8 iunie 2013 • 2:22 PM
Care “noi”? Ca majoritatea vor miting in Bucuresti (si bravo lor si pentru asta). Doar 4 oameni mi-au scris ca sunt de acord sa se duca pana la Vaslui (din care 3 erau din zona). Nu se poate face miting cu 4 oameni.

(Si intreaba-te si invers: daca maine ar incepe o revolta in Bucuresti, cati vasluieni ar veni s-o sprijine?)

I.
7 iunie 2013 • 10:56 AM
Da, poate fi o bună ocazie de lobby.

Robespierre
7 iunie 2013 • 10:54 AM
Cine sa li se alature, ca lor le e frica de…JPMorgan, nu?

Ei, tovarasi, chiar camarazii vostri national-socialisti au trecut la “Noaptea de Cristal”

Rugati-va la capitalisti sa-i lase fara bani in cateva zile…altfel, camarazii va mananca!

I.
7 iunie 2013 • 10:55 AM
Vai, dar cum, nu e vorba de cai, maidanezi, copii? Atunci nu ne interesează! No like&share for Vaslui. 👿 (e o ironie, pentru cine nu s-a prins)

Poate ar fi bună o nouă naţionalizare în Colonia Penală România. Poate unii se vor trezi din somnul călduţ atunci când vor rămâne în curul gol pe stradă. Oamenii mari sunt că şi copiii: unii nu învaţă până nu se lovesc zdravăn de prag.

S Tudor
7 iunie 2013 • 10:59 AM
Greva la Brasov: salariatii regiei de transport vor salarii mai mari:

http://adevarul.ro/locale/brasov/greva-generala-rat-brasov-Soferii-refuzat-iasa-autobuzele-statii-1_51b16512c7b855ff5667f10b/index.html

Mihai Giurgea
7 iunie 2013 • 11:00 AM
Cam multe revolte in ultima luna. Si fara banii FMI, nu-i vad prea bine.

Kate V
7 iunie 2013 • 11:55 AM
Nu am vazut nimic postat privitor la manifestatiile din Barlad de la inceputul acestei saptamani. Alti oameni care au iesit in strada sa protesteze impotriva exploatarii gazelor de sist… eu am auzit despre situatie prin cunoscuti pentru ca nici un canal media nu a acoperit subiectul…

Mihai Giurgea
7 iunie 2013 • 11:57 AM
Eu nici n-am auzit de asta; e clar ca cenzureaza protestele de strada. Le e frica!
Bineinteles ca or sa cenzureze si mitingul MAT.

Tuffel
7 iunie 2013 • 12:14 PM
Nu vor fi cenzurate de toate stirile.
Din punctul meu de vedere, MAT are nevoie de mult mai multa atentie decat are in prezent.
Lovitii unde ii doare cat mai tare(accize,pamant,spagi)!
Un mic incident(ceva cauciuc incendiat, niste petarde, un pic de agitatie) ar aduce imediat atentia asupra miscarii!

Mihai Giurgea
7 iunie 2013 • 12:17 PM
Sunt de aceeasi parere.

Comicul
7 iunie 2013 • 11:05 AM
In cazul asta,culmea, statul a luat o hotarare buna.:) Daca traiesti din subventii ,e o nesimtire sa ceri salarii mari.

narcis
7 iunie 2013 • 11:02 AM
Ponta e produs al oualelor de la Cornu. Ce drept de proprietate? Ce drept de contestatie? Statul (Ponta) atotputernic!

mitrea cocor
8 iunie 2013 • 11:14 AM
Sa nu uitam ca poanta este presedintele Uniunii Schizofrenicilor Labili din Romania si Primul Mitoman(PM)al tarii.

Comicul
7 iunie 2013 • 11:02 AM
Dreptul la saracie e si el un drept ala proprietatiii si trebuie respectat. Daca omul nu vrea sa-si exploateze proprietatea, e treaba lui.

Mihai Giurgea
7 iunie 2013 • 11:15 AM
Omul nu vrea sa-i exploatezi TU proprietatea. Nu vrea sa-i iei TU banii.

Că, sa si-o exploateze singur si sa incaseze el redeventele (nu Statul), poate ca ar fi de acord.

Comicul
7 iunie 2013 • 11:23 AM
Exact.

Bogdan
7 iunie 2013 • 11:03 AM
Mi se pare revoltator, pe langa faptul ca platesti impozit pe pamantul ala, sa vina comunistii si sa ti-l ia (stiu ei mai bine decat tine ce sa faca cu el?). Si mie mi se pare normal sa faca o propunere de vanzare, cine e de acord bine, cine nu, nu.

Daca se da aceasta lege si le si iau oamenilor pamanturile, se creeaza un precedent care va afecta dreptul de proprietate. Iese cu sange, clar…

Pe de alta parte, miroase a mineri prin Bucuresti? 🙂
http://www.revista22.ro/articol-27201.html

Mihai
7 iunie 2013 • 11:13 AM
Uitati cum protesteaza turcii pentru un parc: http://www.youtube.com/watch?v=59XPBtofVGA
Cum ar trebui sa protesteze romanii pentru chestii de genul asta sau asta: http://www.ioncoja.ro/textele-altora/in-apuseni-a-inceput-sfarsitul-lumii/

Mihai Giurgea
7 iunie 2013 • 11:17 AM
Perfect, vii cu noi la protest?

nicu
7 iunie 2013 • 12:42 PM
Eu vin domnule mihai, unde ne
vedem? Luati legatura cu cineva din vs.m-am saturat de vorbe goale pe net.aveti nr.eu si adr.nicu iftime din piatra neamt, keep rolling bud

Mihai Giurgea
7 iunie 2013 • 12:47 PM
Suntem destul de multi si raspanditi prin tara. Asa ca eu zic sa ne intalnim toti undeva. Propuneti voi un loc:

  1. Bucuresti?
  2. Vaslui (chiar in comuna Pungesti)?
  3. undeva mai in centru, ca sa ajunga toti (Brasov)?

Sa discutam chiar acum.

nicu iftime
7 iunie 2013 • 1:42 PM
Punct de legatura mai aproape de Vaslui daca veniti din sud este Marasesti,asa pot ajunge si colegii din Ardeal via Focsani.eu din Neamt ajung usor via Roman.saU ne vedem cu totii apoi in Vaslui la statuia Domnului Stefan cel Mare,IN CENTRU acolo ne grupam si ne organizam,dupa aia ,cu dumnezeu la lupta,Moldova nu a fost alor si nici a noastra CI A URMASILOR URMASILOR NOSTRII IN VEACUL VECILOR,Domnule mihai,stabiliti o ora convenabila dar nu mai tarziu de 12,atunci iese lumea de la biserica ,la 12 la statuie fie ce o fi,eu vin duminica la 12

Mihai Giurgea
7 iunie 2013 • 1:52 PM
In nici un caz n-avem de unde sa facem rost de autocar pana duminica. Iar steagurile si bannerele, cine si cand le face? Maine? De autorizatie pentru de manifestatie, nici nu mai vorbesc (sa zicem c-o facem neautorizata si platim fiecare amenda din buzunar). Cine n-are experienta, crede ca faci manifestatie batand din palme. De fapt la un miting se munceste MULT!

Daca doar anunti tu, intr-un comentariu pe net vineri, ca te duci duminica la statuia lui Stefan din Vaslui, iti garantez ca ai sa fii…singur. Si nu e vina oamenilor, ci a ta: ca n-ai stiut sa-i mobilizezi.

idf
7 iunie 2013 • 1:51 PM
Mihai
totul trebuie facut la Bucuresti. Comunistii trebuie tinuti aproape
, in spatele jandarmilor trebuie sa tremure Iliescu and co.
E adevarat ca scantei au fost la Bv, Tm, etc dar rezultatul final il da Bucurestiul.
Aici sunt televiziunile, ambasadele, aici e capul si inima comunistilor.
in provincie e doar risipa de resurse

Mihai Giurgea
7 iunie 2013 • 1:53 PM
OK.

Elis
7 iunie 2013 • 4:25 PM
Cred ca cel mai bine ar fi la Bacuresti, pentruca daca se intampla la Vaslui sau in alta parte, evenimentul nu va fi dat la TV si va trece neobservat.

Pletosu
7 iunie 2013 • 11:59 PM
Eu raman la parerea ca trebuie inceput de undeva si Vaslui, Barlad e un punct de plecare. Daca vreti un antrenament. E cu dreptul fiecaruia la proprietate, e cu dreptul fiecaruia sa-si hotarasca viata. Nu putem sa stam si sa spunem lasa ca orasele astea nu sunt la fel de importante ca BUCURESTIUL. Sunt. Dreptul la proprietate este cel mai important. Si daca e sa luam ca punct de reper Bucurestiul chiar nu cred ca vom fi bagati in seama. Adica de ce am fi mai presus de postasi, mineri,oltchim si multi altii care au manifestat in Bucuresti? Vom fi la fel de ignorati de mass-media si de politruci. Plecam de undeva unde e punctul sensibil si crestem in timp. Sa nu ma intelegeti gresit, voi fi oriunde se va organiza dar nu cred in Bucuresti ca si punct de plecare.

horia dragoiu
10 iunie 2013 • 9:44 PM
Bucurestiul da tonul totdeauna. Daca Bucurestiul se misca atunci se va misca toata tara.

Nasu P
7 iunie 2013 • 12:13 PM
“o fi subsolul al vostru (cine vi l-o fi dat?) ”

Pe acelasi principiu, cine le-a dat pamantul acelor tarani ?

Mihai Giurgea
7 iunie 2013 • 12:15 PM
Parintii lor, amice. Si bunicii lor! Ai auzit de pamant lasat din tata-n fiu? Sau comunistii n-au parinti?

Comicul
7 iunie 2013 • 1:18 PM
Nu au. Nu ai auzit ca in Franta, cuvintele mama si tata au fost eliminate din constitutie?http://adevarul.ro/international/in-lume/franta-interzice-cuvintele–mama-tata-1_50b9fa847c42d5a663ad9bb4/index.html

Mihgrig
7 iunie 2013 • 2:28 PM
Maine (sambata 08 iunie) e manifestatie pentru normalitate la 11.00 la Piata Victoriei impotriva bulangiilor din Guvern. Cica vin si galeriile de fotbal. Se incinge treaba.

Dan99
8 iunie 2013 • 8:54 AM
Adica demonstratia oamenilor care n-au altceva mai bun de facut decat sa le spuna altora cum sa-si traiasca viata?

Alex
7 iunie 2013 • 2:23 PM
Au părinţi sindicalişti, nu destoinici.

croitoru mircea aurelian, comuna costesti, judetul arges
7 iunie 2013 • 12:24 PM
@Nasu P: cum cine mi-a lasat ma pamantul? mama ta de comunist criminal! Bunicul Petre, pe care l-ati luat noaptea din casa si l-ati omorat voi la Canal!

De ce-ti ascunzi numele ma nenorocitule? Da-ti adresa si maine sunt la usa ta sa-ti spun de unde am pamantul! Futu-va muma-n cur de bolsevici!

mi
7 iunie 2013 • 1:13 PM
daca e de prin apropiere de vaslui, lasa-l pe mana mea…..futu-l in gura de rapanos….

Comicul
7 iunie 2013 • 1:19 PM
De cand au comunistii parinti? Prostovanul Marx a spus in cartea lui tampita ca familia trebuie desfintata.

ram2000
7 iunie 2013 • 12:16 PM
http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/prima-localitate-din-romania-care-intra-in-faliment-182962.html

narcis
7 iunie 2013 • 12:23 PM
http://www.ziare.com/stiri/proteste/proteste-la-combinatele-chimice-din-tara-vom-veni-si-la-guvern-1239738 Focuri multe in tara…

stoica adrian
7 iunie 2013 • 12:28 PM
Pe o parte ma bucur ca se ajunge la asta, cine stie….. se trezeste boborul la realitate si observa ce se intampla in jurul lor, cum am ajuns sa fim furati pe fata, cu acte in regula.
Dar deee probabil ca unii cand vad pe un canal anume protestele fie nu le pasa sau fie se enerveaza si schimba pe taraf tv si eventual arunca o bere doua din frigider si da volumul la manea putin mai mult de jumate sa auda si vecinul ce bine o duce.
Ma mir cum de mai exista tara asta, din 90 se fura cu sacul, si inca se mai fura, iar noi ce facem, le asezam sacul mai bine pe spate sa il care mai bine.
Sper sa inceapa cat mai repede miscarea MAT

crisuadi
7 iunie 2013 • 9:24 PM
Mie-mi pare bine ca incepe sfarsitul , dar cum sa nu te oftici pe niste oameni care pana mai ieri erau pusi sa zbiere impotriva gazelor de sist de catre ponta si crinel , doar pentru a da jos guvernul si pe base . Cei care iesisera atunci impotriva gazelor de sist aveau o ura inimaginabila pe ungureanu , pe boc si base ca le vindeau gazele de sist . Atunci se bucurau ponta si antonescu . Acum , or s-o cam ia toti prin dinti si tare ma bucur . Dar , e imoral sa vina unul care era pus de ponta sa strige jos basescu , si sa zica ca ponta ii fura pamantul . Cand le explicai sa nu se incarduiasca cu alde ponta si antonescu iti sareau in beregata si se duceau gramada la vot sa-i voteze numai sa cada basescu ca le vinde gazul de sist si rosia montana . Acum , repet , s-o ia toti si sa traga de ea . Acum ar fi in stare sa voteze cu oricine le spune ca nu le va lua gazul si pamanturile…E reprobabil sa fii comunist , dar nici cu prostii nu mi-e rusine !

cost
8 iunie 2013 • 4:23 PM
Total de acord. Astia care protesteaza in Vaslui e electoratul inversunat al lui Iliescu. Este adevarat ca le este atacata proprietatea in mod brutal, dar Eu nu pot sa-i uit ptr Faptul ca ne-au bagat bolsevicii si ni-i baga pe gat.
I-au votat? Ei bine sa se spele pe cap cu ei!!!
Imi pare rau poate suna egoist dar asta este realitatea.
Nici nu ma gandesc sa ma alatur unor buimaci , sa-si plateasca linistiti datoriile catre statul lor comunist.

Alexandru Anitei
7 iunie 2013 • 12:29 PM
Cum s-au instalat neocomunistii la putere cu peste 2/3 din Parlament cum vor sa schimbe Constitutia. Ce e pe primul loc: dreptul la proprietate. Care cica nu e destul de permisiv cu statul, nu-i permite sa faca ce vrea cu pamanturile oamenilor.

Legea minelor in forma ei de acum practic ofera puteri nelimitate guvernului. Tu ca proprietar nu ai nici un cuvant de spus:

  • Guvernul decide unilateral cu cat sa te despagubeasca. Tu, proprietar n-ai nici un cuvant de spus, nici macar nu te intreaba.
  • Guvernul nu evalueaza fiecare proprietate in parte ci asa la gramada. Dupa aceea te lupti cu toti vecinii care sa ia cel mai mult.
  • Vrei dreptate in justitie? Nici o problema, trebuie doar sa pui 10% cautiune pentru cativa ani. Nu conteaza ca in celelalte cazuri trebuie sa ai doar 3% si asta doar daca nu esti parte vatamata.
  • Vrei sa te apere primarul ales? Nici o sansa, Guvernul poate sa-si dea toate aprobarile locale de care are nevoie. Autoritatile locale nu mai au nimic de zis.
    Traiasca Republica Socialista Romana! Ceausescu, te-au razbunat!

DANNY
7 iunie 2013 • 1:18 PM
TRAGIC…………….!!!!!!!!!!!!!!!!

1 EURO = 4.5535 RON
+0.0772 RON

DEZASTRU, SUB 4.6 NU GASESTI EURO LA BANCA

http://www.cursbnr.ro/

Robespierre
7 iunie 2013 • 1:43 PM
Cumpara JPY !

razvanrc
7 iunie 2013 • 1:18 PM
Buna ziua. Sa stiti ca nu comunistii au specificat prima data ca bogatiile subsolului sunt ale Statului, ci chiar Constitutia din 1923, poate cea mai democratica lege fundamentala pe care a avut-o Romania vreodata.
“Art. 17.
Proprietatea de orice natura precum si creantele asupra Statului sunt garantate.
Autoritatea publica, pe baza unei legi, este in drept a se folosi, in scop de lucrari de interes obstesc, de subsolul oricarei proprietati imobiliare, cu obligatiunea de a desdauna pagubele aduse suprafetei, cladirilor si lucrarilor existente. In lipsa de invoiala despagubirea se va fixa de justitie.
Nimeni nu poate fi expropriat decat pentru cauza de utilitate publica si dupa o dreapta si prealabila despagubire stabilita de justitie.
Art. 19.
Zacamintele miniere precum si bogatiile de orice natura ale subsolului sunt proprietatea Statului. Se excepteaza masele de roci comune, carierele de materiale de constructie si depozitele de turba, fara prejudiciul drepturilor dobandite de Stat pe baza legilor anterioare.”

Mihai Giurgea
7 iunie 2013 • 1:26 PM
Ma doare-n cot cine a fost primul. Important e cine o sa fie ultimul: adica MAT! O sa dam inapoi oamenilor dreptul lor de proprietate TOTALA asupra pamantului. Ca in SUA.

M-am saturat de spagari care mananca “interes public” cu gura plina. Orice proprietate a statului inseamna spaga.

Comicul
7 iunie 2013 • 1:28 PM
Interes public= fur eu patru ani apoi las altuia dreptul de a fura.

Robespierre
7 iunie 2013 • 1:45 PM
Nu te enerva, take it easy!
Intre 1923 – 1946 NIMENI in Romania nu a fost expropriat, nici macar de bila de muci din nas!

razvanrc
7 iunie 2013 • 1:21 PM
Reblogged this on The truth is beyond us.

Robespierre
7 iunie 2013 • 1:51 PM
Stiri de pe frontul de la Londra:

Continua “agressive selling” pe OS bolsevice (1,3,10Y), cu Japanese/Offshore/UK fast money accounts leading the charge. Dobanda a sarit la Londra de 6.75 ! Sapt trecuta era 4%.

Take them down, boys! “Eastern Europe accounts following through……”, se pregatestsc conturile americane dupa 15.30!

Rechinii vin MEREU LA SANGE BOLSEVIC!

Robespierre
7 iunie 2013 • 2:05 PM
BNR a intervenit intre 4.58-4.6, dandu-le rechinilor niscai momeala, DEGEABA !

Sa vad cum ii opresti pe americani, ca aia vor cadavre intregi, ale cui oare?

US accounts ready!

Robespierre
7 iunie 2013 • 2:09 PM
CLEAR!
Trageri de reglaj din…New York! Welcome to the party, boys!

nicu iftime
7 iunie 2013 • 1:52 PM
FRATILOR,cine are de venit sa vina cum poate revolta nu se face pe net,LA 12.OO LA STATUIA Domnului Stefan cel Mare din centrul orasului Vaslui.DOAMNE AJUTA

Robespierre
7 iunie 2013 • 1:54 PM
Nicule, stai frate sa organizam, sa vorbim cu televiziunile, etc!

Mihai Giurgea
7 iunie 2013 • 1:56 PM
Nicule, s-a decis: o sa facem manifestatia in Bucuresti, pentru vizibilitate. Poti sa vii?

nicu iftime
7 iunie 2013 • 2:09 PM
DA,CAND SI UNDE,VIN SI PE JOS DACA TREBUIE

Mihai Giurgea
7 iunie 2013 • 2:25 PM
Bravo Nicule! O sa fie chiar in centru, la Universitate, la statuia lui Mihai Viteazu, unde au refacut piata. E foarte usor de ajuns si foarte vizibil pentru toate ambasadele. Saptamana viitoare cer si aprobarea de la Primarie.

Mihai Giurgea
7 iunie 2013 • 2:25 PM
Bravo Nicule! O sa fie chiar in centru, la Universitate, la statuia lui Mihai Viteazu, unde au refacut piata. E foarte usor de ajuns si foarte vizibil pentru toate ambasadele. Saptamana viitoare cer si aprobarea de la Primarie.

evil
7 iunie 2013 • 2:14 PM
FELICITARI pt articol! daca se face in bucuresti vin si eu!
nesimtitii astia de guvernanti cica vor sa respecte constitutia, cand ei au respectat-o de au rupt-o cu cei 300 parlamentari….
sa se lase cu scandal!!!

Robespierre
7 iunie 2013 • 2:16 PM
Pai, sunt mai multe comune!

http://www.economica.net/obiectiv-info-razboiul-gazelor-de-ist-in-vaslui-14-primarii-infrunta-guvernul-i-chevron_54468.html

DANNY
7 iunie 2013 • 2:51 PM
Țăranii au sânge în instalație, sunt în stare sa se ducă cu topoare, lopeți etc peste explorările lor, nu vedeți ca se țin bine pe poziții.

Pe cei de la oraș i-a forțat sa plece prin alte tari, da pe țărani n-au nici-o șansa, în zona aia e sat lângă sat, deci nu sunt chiar putini. E diferență mare intre SUA unde era o casa la 50km, și zona aia unde distanta intre sate e de 1-5km maxim, n-au nici-o șansa sa facă ceva, doar dacă ii măcelărește pe țărani.

nicu iftime
7 iunie 2013 • 2:37 PM
Domnule Mihai,am mai imbracat odata camasa mortii la bucuresti in decembrie 1989 atunci am plecat cu trenul din bacau fara bilet am fost 4 prieteni.ne-au mintit aveam 22 de ani si credeam ca o sa fie pe bune,ei uite ca nu a fost dar acum timpurile sunt altele mai grav ca atunci.keep rolling bud

Robespierre
7 iunie 2013 • 2:44 PM
Nu te stresa, eu aveam ca tine, dar gandesc la fel…

Ce-am invatat anii astia? Pai, cum iti asterni, asa dormi – de la bunicul din Vrancea o stiu, luptator in Crimmea, decorat de Antonescu si Manstein, luptator la Suraia in1962 contra Securitatii lui Ceausescu care le vroiau…pamantul! Au omorat in bataie 3 securisti, inchis pt. “uneltire” dar, liber in cuget!

Robespierre
7 iunie 2013 • 2:53 PM
Bunicul a numarat la Kerci (dupa saptamani de bombardament asupra rusilor, alaturi de div.22panzer)
vreo 11 cadavre de…ofiteri NKVD.
Populatia orasului le-a multumit cu lacrimi in ochi….

Asta nu e film vazut la Multiplex.

Robespierre
7 iunie 2013 • 3:06 PM
A avut dreptate un cititor ieri, ANTIBIOTICE IASI e sortita…capusarii USL

http://www.business24.ro/antibiotice-iasi/profit/medicamente-politice-produse-la-antibiotice-iasi-reinvestirea-profitului-pastila-otravita-1529822

Asta e, dar nu ne vindem tara!

Bogdan Marius Calapod
7 iunie 2013 • 3:53 PM
http://www.zf.ro/eveniment/prima-insolventa-a-unei-primarii-aninoasa-a-cerut-insolventa-din-cauza-arieratelor-de-6-milioane-lei-10939408

I-auzi – prima insolvență. Încet încet, statul pică.

nicu iftime
7 iunie 2013 • 4:10 PM
nu cred in treaba asta cu insolventa,asa a procedat si becali si copos cu cluburile de fotbal.pana la urma tot noi platim gaura zisa insolventa

Victor Cernuschi
7 iunie 2013 • 4:36 PM
Dl. Giurgea,

I ciuda rezervelor pe care le am fata de nuantele violent revolutionare ale efortului dvs (executii etc), pozitia pe care o aveti in privinta gazelor de sist (si a resurselor subsolului) este in acord cu teoria rothbardiana a dreptului de proprietate, la care ader, si va felicit pentru ca sunteti poate singurul liberal care a inteles raportarea coerenta si este dispus sa o urmeze pana unde duce. Ori suntem proprietari privati ori nu mai suntem!

Mihai Giurgea
7 iunie 2013 • 4:57 PM
Dle Cernuschi,

Cand bunicul meu a fost bagat in lagar la Aiud si i-au luat casele, viile, crama si padurea (si 4 milioane de lei-aur), il durea in cot de teoria rothbardiana. Si pe mine in clipa asta la fel. Nu sunt unul din “libertarienii” care o freaca pe internet cu teoria proprietatii, dar scheauna indignati, daca le ceri sa-si apere proprietatea aia, in realitate.

Asa ca daca veniti alaturi de noi in strada (indiferent din ce motiv), sunteti binevenit! Daca sperati doar sa facem schimb de opinii teoretice, mi-e teama ca ati gresit adresa.

“Ori suntem proprietari privati, ori nu mai suntem!”

Cu stima,

Mihai Giurgea

Victor Cernuschi
7 iunie 2013 • 11:47 PM
Lamuriti-ma cu un lucru: in lumea capitalismului pe paine, mai exista vreun rol pentru stat? Daca da, care? Daca nu, cum se rezolva problemele de justitie (ce legi vor fi, cine va judeca) și de aparare. Se vor plati taxe? Eu le privesc ca pe chestiuni teoretice. Gresesc?

Robespierre
8 iunie 2013 • 8:32 AM
Cititi “rolul” statului in postul de joi “Renasterea Romaniei dupa 70 de ani”

Victor Cernuschi
8 iunie 2013 • 7:59 PM
Aceea e pozitia oficiala a MAT?

Victor Cernuschi
7 iunie 2013 • 4:39 PM
erata: singurul liberal roman, cu oarece notorietate.

manu144x
7 iunie 2013 • 4:59 PM
E absolut incredibil. Păi eu dacă am un teren nu e de fapt al meu, e al statului? atunci ce trudă am plătit la notar? dreptul să stau pe el până se trezeşte statul că are nevoie de el?

De ce nu se împart banii cu cei care deţin terenurile respective?
Până la urmă dacă s-ar cere chirie pe teren, ce-ar fi?, se negociază, şi câştigă ambele părţi.

alex constantin
7 iunie 2013 • 6:09 PM
Ha, ha, socialistii nu mai au bani:
http://www.mediafax.ro/social/grapini-nu-putem-plati-nemunca-indemnizatia-somerilor-care-refuza-trei-oferte-ar-trebui-taiata-10939316

Alexandru Anitei
7 iunie 2013 • 7:57 PM
E foarte interesant articolul asta dar nu pentru doleantele dnei Grapini. In comunicat se anunta cu seninatate ca in Romania ar fi doar de 5.29%, adica 467.089 de someri. Pai daca 5.29% inseamna 467,089 atunci 100% da vreo 8.800.000 forta de munca. Tot acelasi Minister al Nemuncii insa ne instiinteaza ca in Romania ar fi doar vreo 4.400.000 de oameni angajati. Restul, adica jumatate ce fac??? Nu tot someri se cheama?

Adrian
7 iunie 2013 • 9:01 PM
@Alexandru
Uite aici ce inseamna somer:
http://www.euroavocatura.ro/dictionar/320034/Somer_

Practic, un somer e o persoana apta de munca, care nu are loc de munca, care isi cauta de munca si care e inregistrat ca isi cauta de munca la Agentia Nationala pt. ocuparea fortei de munca. Toate conditiile astea trebuie sa fie indeplinite. Ceilalti care nu muncesc si pot munci, sunt considerate persoane neocupate.

Deci practic, statistica e facuta in asa fel incat sa de-a un numar mic ca procent in cazul somajului. In mod normal, orice persoana care nu are venituri si doreste sa munceasca ar trebui sa fie considerat somer.

ct
7 iunie 2013 • 9:46 PM
http://www.realitatea.net/dreptatea-cetatenilor-ce-i-au-facut-ucigasului-unei-femei_1199563.html

Jane Skimmer
7 iunie 2013 • 11:54 PM
Statul nu vrea sa plateasca ca orice firma sau contribuabil:

http://www.revista22.ro/-gandul-amendamentul-pnl-care-arunca-bugetul-n-aer-ce-avertisment-lea-dat-ponta-liberalilor-n-birou-la-antonescu-27233.html

Ponta sa plateasca inapoi toate salariile luate in baza doctoratului lui plagiat !!

MIRCEA ALPINO
8 iunie 2013 • 12:18 AM
Eu cred ca trebuie infiintate celule MAT in toate colturile tarii. Fiecare sa primeasca ok-iul pentru cite o actiune in teren de la domnul Giurgea.. Sa lucreze precum teroristii. Fiecare subiect fierbinte sa puna celula in miscare. Acolo sa se faca cite un miting de sprijin pentru romanii napastuiti din zona X sa zicem cu oameni care agreeaza ideile MAT. Zic eu ca important acum este sa descopere si sa simta oamenii ca MAT nu este doar o vorba-n vint, ci o organizatie care tine cu ei. Nu trebuie sa marsaluiasca zeci de mii de oameni prin orase, dea lungul si dea latul tarii, sa faca reclama MAT, ci trebuie sa actioneze precum cei de la Greenpeace. Cineva sa filmeze totul si sa-l transmita la televiziun, radio si presa scrisa sau pe blog. O caseta sa mearga la guvern, alta la parlament si presedentie, sa nu zica nu au stiut.
Pe astia din Bucuresti o sa-i doara’n cur de ce patesc cei din Vaslui, si exemplele pot continua. Intii sa inceapa luptatorii MAT sa se agite intr-un fel sau altul si apoi tara va iesi in strada tot mai hotarita si mai consistenta din punctul de vedere a numarului participantilor.
Mitingurile cu pancarte si drapele pot sa apara mai tirziu si atunci poate fi invitata spre exemplu si presa straina la unul din mitimgurile sau marsurile din Bucuresti.

Revolutia din ’89 la Bucuresti a pornit de la vreo 10 000 de oameni. Pe 21 seara am ramas 2 000 si daca nu se tragea in draci, nu stiu daca pe 22 mai iesea careva prin Bucuresti sa manifesteze la cite forta de represiune era pe strazi. “Norocul” nostru a fost ca s-a tras in populatie si la Timisoara si la Bucuresti.

lucianvalsan
8 iunie 2013 • 5:11 AM
Sunt bârlădean la origini și încă mai trec pe-acolo ocazional.
Mare atenție că subiectul anti-fracking e confiscat în zonă de socialiști și de eco-marxiști. Crunta majoritate a celor implicați în terțe mișcări în zonă ar dori ca Statul să interzică exploatările complet pentru că așa zice nu-ș ce documentar conspiraționist făcut de clica lui Michael Moore (socialist obez notoriu din SUA).
Primarul (Constantin Constaninescu – PSD-ist fost PNL-ist în anii 90 și fost PCR-ist – logic) și-a schimbat poziția de mai multe ori asupra subiectului, în funcție de cum a bătut vântul și de următoarele alegeri.

Mă îndoiesc că veți găsi prea multă susținere pentru argumentul proprietății private prin zona respectivă. Mulți dintre ei ar fi OK cu exploatarea dacă ar face-o Statul în beneficiul poporului.
Intrați și lurk-uiți prin grupurile de facebook „împotriva extragerii gazelor de șist la Bârlad” (sunt vreo 4-5) și vedeți că pute a socialism de la un capăt la altul. Nu mai vorbim că cei mai mulți sorb din cuvintele unui socialist mai tânăr, fost profesor de info.

Corina
8 iunie 2013 • 8:06 AM
Ia asculta bai tinerele, ce treaba ai tu cu statu’ ? Ce, nu-ti convine ca te protejeaza? Vrei sa musti mana care te hraneste?

Statul ar trebui sa-i dea afara pe acei taranoi care au lasat pamintul parloaga si sa sa-l concesioneze corporatiilor internationale. Ce bani crezi ca intra de la buget (adica pentru popor) de pe paminturile necultivate ale acelor tarani?

Domnu’ Ponta stie mai bine ce-i de facut: expropriere cu forta!

Cernescu Radu Constantin
8 iunie 2013 • 11:26 AM
SA PRESUPUN CA TU TRAIESTI DIN MILA STATULUI????????????
Pe pamintul meu nu trece nimeni. nici macar o sarantoaca ca tine Corina…………daca n-ai ce minca apuca-te si tu de cea mai veche meserie din lume..sau participa la MISS FATA DE LA TARA…….
Proasta dracului.
auzi………Sa mi-o exprorpiezi cu dintzii……..

Corina
8 iunie 2013 • 6:38 PM
Eu nu traiesc din mila statului, eu sunt statul!

Eu si ceilalti bugetari ne straduim sa tinem tara asta pe linia de plutire, luptindu-ne din rasputeri sa contracaram sabotajele unor capitalist lacomi si salbatici ca tine, ce refuza sa contribuie la bunastarea generala, vaduvind bugetul de stat prin evaziune fiscala.

In tineretea mea am fost mai frumoasa ca tine, bai… daca ma gindesc bine, chiar si acum la o virsta ororabila sint mai frumoasa ca tine. Frumusestea vine in primul rind din interior; cei ca tine, care au exclusiv ginduri negre (de exemplu, cum sa tepuiti statul, sa incalcati legile etc.), dominati de lacomie si egoism, vi se zbirceste fata si deveniti uriti.

Ar trebui ca domul Ponta sa-ti exproprieze locuinta si sa construiasca acolo un sediu modern al uneia dintre institutiile de stat onorabile, iar tu sa te muti intr-o locuinta sociala, poate doar asa vei intelege marinimia statului social.

Inspector Corina

Dan
8 iunie 2013 • 8:12 PM
mai exista institutie de stat onorabila? numai un bugetar care traieste in negare ar putea zice asta. In negare a trait si Ceausescu si Hitler si amandoi credeau ca statul poate expropia dupa cum vrea dar cine hraneste statul inclusiv pe tine Corina? In nici un caz bugetarii care in lumea privata nu ar rezista or zi.

EUGEN
9 iunie 2013 • 12:00 AM
asculta Mai Corino,cei de pe acest sait traim de pe munca noastra cinstita,nu din mila statului,cum traiti voi bugetarii,luatear dracu de TARFA COMUNISTA ce esti.

lucianvalsan
9 iunie 2013 • 1:24 AM
Ușurel omule. Corina e bugetarul nostru de serviciu. Se vede că ești nou pe CPP 🙂 )

horia dragoiu
10 iunie 2013 • 9:59 PM
Astia inca nu stiu cine e Corina. Baieti nu va agitati, Corina e “inspectorul” nostru bugetar de serviciu care ne da din cand in cand lectii aici pe blog (de fapt ne intarata) 🙂

Andreea Soare
8 iunie 2013 • 9:43 AM
Si eu sunt barladeanca la origini, iar familia mea se lupta cu nemernicii din 2000 pt retrocedearea unei palme de pamant. In alta ordine de idei, am primit asta, nu stiu daca v-ajuta la ceva dar m-am gandit ca poate va e de folos: “legea exproprierii nu mai este proiect, este deja in vigoare, 17.11.2011 – Legea exproprierilor pentru cauza de utilitate publica a fost modificata prin Legea 205 2011 publicata in Monitorul Oficial din 17 noiembrie …. acum poate ca vor sa mai adauge ceva”

Marin Stoica
8 iunie 2013 • 11:14 AM
TREZITIVA!,SI MORTII AU POZITIE FATA DE ACESTI CIMINALI,,EI AU FURAT REVOLUTIA DECEMBRIE 1989 ,EI AU OMORIT COPII NEVINOVATI SINGURUL SCOP FIIND SA FURE FABRICILE,UZINELE,

MIRCEA ALPINO
9 iunie 2013 • 10:59 AM
Frate, nu te agita asa tare!
Eu incerc de vreo doi ani sa explic cum a fost cu Revolutia Anticomunista din 16-21 decembrie 1989 si multi zic ca nu mai este de actualitate. Nu vor sa asculte nimic, nu vor sa inteleaga nimic. Sustin ei ca au facut atunci comunistii misto de noi, revolutionarii, si ca a fost o lovitura de stat data de Ion Iliescu si ai lui la care noi am participat ca prostii. Zic ei ca noi nu prea sintem revolutionari deoarece nu am facut mare brinza si Iliescu a ajuns la putere datorita noua!!!
Te doare capul cind vezi ce au inteles romanii din Revolutia Anticomunista de la 16-21 Decembrie 1989 si unde am ajuns la 23 de ani de atunci. Bataia de joc la adresa noastra si mistourile continua si azi, asa ca nu trebuie sa te miri ca in Ro nu se schimba nimic. Pacat, pacat de singele varsat! Noi ne stringeam la mitingul maraton din Piata Universitatii in 1990, cite zece mii de oameni si cintam seara de seara: “Doamne! Doamne! Vino sa vezi ce a mai ramas din oameni!” Si am avut dreptate!

Trezirea la realitate a poporului roman mi se pare un pic cam depasita. Pina la urma tot noi astia batrinii trebuie sa ne mai incaieram odata cu taburile comunistilor, pentru ca tinerii nu vor sa lupte cu miinile goale pentru libertatea lor. Pina o sa se trezeasca romanii si pina tinerii de azi vor intelege ca trebuie sa lupte fizic, fata in fata cu comunistiii, fara sa mai astepte nu stiu ce organizatie salvatoare care sa-i indrume, va mai curge apa pe Dunare, timp in care comunistii nostrii se vor mai imbogatii un pic.
Noi strigam ca nebunii in fata taburilor: “Vom muri si vom fi liberi!”, dar cei din ziua de azi cred ca , induiosati de voturi si mitinguri, comunistii vor ceda puterea capitaistilor adevarati la primele alegeri mai corecte.
Dupa mine MAT ar trebui sa pregateasca o noua revolutie anticomunista, pentru ca pasnic nu se va putea lua in veci puterea in Ro. Transformarea intr-un partid care sa participe la alegeri mi se pare riscanta, pentru ca partid in capul romanilor se traduce printr-o gasca care vrea sa fure munca lor.

PS Corina nu ar trebui sa existe pe acest blog nici ca o gluma proasta. Nu trebuie sa mai ramina saminta de comunisti in tara asta, dar multora le place sa glumeasca cu dracul comunist si sa-i zimbeasca unuia precun Corina. De la glume vor ajunge la pupaturi si de la pupaturi vor face mariaj cu el si uite asa, iar o sa ne duca comunistii de ripa. Cine e binevoitor si surizator cu comunistii merita sa traiasca in iadul de azi.

Razvan
8 iunie 2013 • 1:01 PM
asta este societatea in care traimi si ori ce nume ii dam communism fascism, socialism, democratie, etc. toate au acelasi lucru in comun BANI !!!, fie ca sunt o bucatica de metal sau o bucata de plastic asta este prima problema pentru ca BANII CORUP, ca urmare cu suficienti banii poti avea orice chiar si viata cuiva sau chiar viata a unei tari intregii, suntem prea orbiti de cultura noastra ca sa intelegem si sa vedem calea corecta in loc sa ne uitam in urma pentru a merge inainte sa ne uitam doar la gresli sa nu le repetam, si sa ne uitam unde am putea sa mergem daca am vrea, dar trebuie sa dam drumul la ceea ce ne tine inloc, pana atunci ne invartim in cerc cu aceleasi probleme la infinit, Coruptia e principalul inamic, iar banii corup, cand vom intelege asta si vom inlatura principala problema si vom realiza ca nu exista datorii de banii decat cand atata timp cat aceptam sa jucam jocul acesta elaborate de monopoly, trebuie sa schimbam intreaga societate la nivel global ca sa rezolvam 90% din problemele oamenilor singurele probleme sunt ale oamenilor nu altele avem tot ce ne trebuie sa facem asta, ne lipseste hotararea determinarea si curajul sa dam drumul ceva vechi si sa incercam ceva nou. e mai usor sa regret ceva ce ai facut, decat sa traiesti in regret ca nu ai incercat

lucianvalsan
9 iunie 2013 • 1:27 AM
Și care ar fi acel „ceva nou”? Visele socialiste de tip Venus Project (nimic altceva decât marxism cu tehnologie)?!

Banii în sine nu sunt o problemă – pentru că banii sunt rezultatul natural al necesității naturale a oamenilor de a face schimburi, iar banii înlesnesc aceste schimburi.

MIRCEA ALPINO
9 iunie 2013 • 11:11 AM
Razvane, tu vrei sa reinventam roata? Nu-i mai simplu sa lichidam pe comunisti si sa lasam hirtiile in pace? Dupa ce terminam cu criminalii poporului roman o sa putem tiparii bani citi vrem si cum vrem, dar nu hirtiile acestea sint problema nici in Ro si nici aiurea, ci comunistii si ideile lor cretine, care nu au treaba cu economia adevarata.

smen
8 iunie 2013 • 1:37 PM
băcești nu bălcelști..bălcești e satul lui mitică dragomir din vâlcea

ovidiu
8 iunie 2013 • 3:45 PM
Exista un model al reusitei:

Succesul Islandei sau de ce nu a fost mediatizata revolutia pasnica a Islandei.
Bancile au fost lasate sa falimenteze. Bancherii vinovati de criza au fost trimisi la inchisoare.
A propos chiar si de modificarile constitutiei care au fost realizate de oameni neafiliati politic.

Cum se va produce in Romania ramane de vazut. Dar de produs se va produce sigur.

manu144x
8 iunie 2013 • 7:36 PM
Discutăm aici de mere şi pere. Poporul Islandez e cât populaţia Clujului.

Doar un om complet rupt de realitate poate crede că nu se poate trăi fără bănci, sau că ar fi vreun dezastru dacă ar falimenta vreo bancă.

Ca să nu zic de dreptul băncii de a împrumuta bani peste depozitele care există de fapt în bănci.
Acest lucru nu am putut înţelege niciodată. Tu ai în bancă 1 milion de euro, dar poţi împrumuta 9 milioane de euro. Pe care îi aştepţi înapoi cu dobândă. Care atunci când omul nu mai poate plăti, zici că ai pagube de 9 milioane de euro. Când banca de fapt avea doar 1 milion sub formă de depozite de la bun început.

De ce nu poate funcţiona ca o firmă pur şi simplu? Când nu îţi mai vin banii, ai falimentat şi la revedere. Sau dacă iei decizii proaste şi pierzi banii oamenilor, răspunzi în faţa lor, ca şi cum ai răspunde în faţa acţionarului.

Respect poporului islandez, care au lansat ancheta, s-au prins de schema ponzi care a declanşat criza de fapt, şi i-a trimis la furat. Tot respectul.
Noi suntem prea dependenţi de ei din păcate.

Dan
8 iunie 2013 • 8:17 PM
“dacă iei decizii proaste şi pierzi banii oamenilor, răspunzi în faţa lor” cine sa raspunda in fata oamenilor, un administrator care fuge prin nu stiu ce tara cum sa intamplat cu fmi? Si chiar daca raspunde paguba tot ramane asa ca mai bine sa fie salvate.

MIRCEA ALPINO
10 iunie 2013 • 8:01 AM
BNR zice ca se uita de sus si verifica activitatea fiecarei banci. Atunci, daca vede pierderi in bilantul ei sa oblige banca respectiva sa rezolve cu pierdera prin actionariatul ei. Pina la rezolvarea problemei, bancii sa i se ridice autorizatia de functionare. Simplu pentru toata lumea.

Cecilia Cotovan
10 iunie 2013 • 11:03 AM
Sunt din jud Vaslui,dar de cativa ani locuiesc in Grecia.Vin f des in Rom si stiu problemele cu care se confrunta lumea…Taranii dinVaslui sunt ingrijorati de f mult timp si fac demonstratii peste demonstratii,dar se pare ca sunt prea ” mici” ptr a putea opri nenorocitii care au luat terenurile Rom drept tinta ptr a efectua experimentele distrugatoare ce nu le-au fost permise in America lor.Se pare ca efortul taranilor este in zadar,asa ca daca cei ”mari”nu vor lua nici o decizie majorasi se vor gandi numai lamodul in care isi vor putea transfera averile pe alt ”COLT DE RAI” o sa avem de suferit…sa ne dam seama ca nu vor suferi numai taranii sau numai zonele apropiat forate…vom suferi cu totii.
Sa-i indepartam pe NEMERNICI de la forarea terenurilor sitotodata sa-i indepartam pe NEMERNICII de ”SUS” care sunt incapabili sa ne pastreze PAMANTUL romanesc!